וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפה העיוורת המתה ניבאה: הקורונה תשמיד את אירופה

1.5.2020 / 0:01

המיסטיקנית הבולגרייה באבה ונגה שחזתה לפני מותה את אסון התאומים והברקזיט נחשפת עם עוד נבואת זעם: המיתון הכלכלי שאחרי הנגיף יגרום ליבשת לחדול מלהתקיים ויהפוך אותה "לפיסת אדמה ללא שום סימני חיים"

אילוסטרציה

בסרטון: המכשפה העיוורת בפעולה

נבואותיה של המיסטיקנית העיוורת באבה ונגה, שמתה בשנת 1996, ממשיכות לסקרן (ולהפחיד) רבים ממאמיניה ברחבי העולם. אחרי שחזתה לכאורה את אסון התאומים, הברקזיט, עליית דעא"ש, התפרצות הקורונה ועוד מאורעות היסטוריים שנים לפני שהתרחשו - נחשפת כעת נבואה חדשה וקודרת שלה.

ב"דיילי סטאר" דווח שמעריציה טוענים שעל פי התחזית של המיסטיקנית הבולגרייה לשנת 2020, אירופה תעמוד בפני מיתון כלכלי חסר תקדים שבסופו של דבר יגרום ליבשת לחדול מלהתקיים. נגיף הקורונה והשלכותיו נותנים משנה תוקף לנבואה שנכתבה בשנות ה-70, אם כי מאמיניה של ונגה משוכנעים שהחלק הרע עוד לפנינו.

לטענתם, המכשפה ציינה ש"בשנת 2020 אירופה תהפוך לפיסת אדמה מיותרת, שלא יהיו בה שום סימני חיים". זה אמנם עדיין רחוק מאוד מלהתגשם, אבל בדבר אחד המכשפה ראתה את הנולד: אירופה אכן עומדת בפני מיתון קיצוני, כזה שמומחים מזהירים שלא נראה מאז השפל הגדול בשנת 1929.

עוד בוואלה!

האם "המכשפה העיוורת" הזהירה לפני מותה מהתפרצות נגיף הקורונה?

לכתבה המלאה
באבה ונגה. פייסבוק, צילום מסך
המכשפה העיוורת/צילום מסך, פייסבוק

כך או כך, כנראה שיש לכם סיבה טובה להטיל ספק בנבואותיה של המכשפה המהוללת, אם להתחשב בנבואות אחרות שלה לשנת 2020. כך, למשל, היא חזתה שנשיא ארצות הברית ייפול קורבן השנה ל"מחלה מסתורית" שתביא אותו לערש דווי, שנשיא רוסיה יינצל מניסיון התנקשות, שמטאור ייפול על רוסיה וצונאמי יטביע את יבשת אסיה. בנוסף היא חזתה כי השנה יבשת אירופה תגיע ל"סופה הקיומי" בידי "קיצונים מוסלמים".

מצד שני, עוד לא הגענו לנקודת החצי של השנה - אז מי יודע מה עוד נכון לנו עד סופה.

חסידיה טוענים שונגה צודקת ב-85 אחוזים מהתחזיות שלה. היא לכאורה ניבאה בהצלחה את אסון התאומים כשהזהירה ב -1989 כי "האחים האמריקאים ייפלו לאחר שיותקפו בידי ציפורי הפלדה", כאשר רבים פירשו את הציפורים הללו למטוסים ששימשו בפיגועי הטרור ב -11 בספטמבר. אולם, עד כה ונגה גם טעתה בלא מעט מהתחזיות שלה. אחת מהן דיברה על כך שהנשיא ה-44 של ארה"ב, ברק אובמה, יהיה גם האחרון שלה - מה שכמובן לא קרה. ונגה טעתה גם כשחזתה שאירופה תחדל להתקיים עד שנת 2016 (אלא אם כן היא לקחה את כל נושא הברקזיט ברצינות רבה מדי). היא גם טענה שבגמר המונדיאל ב-1994 ישחקו שתי קבוצות ששמן מתחיל באות 'ב' - וזה לא קרה (ברזיל ואיטליה) ולמזלנו גם המלחמה הגרעינית שחזתה שתתרחש בשנים 2010 עד 2014 לא התממשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully