וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקוראת באספרגוס" שרוב נבואותיה לשנה שעברה התגשמו חוזרת בתחזיות מפתיעות ל-2020

11.1.2020 / 0:01

בעוד עמיתיה טעו בלפחות מחצית מתחזיותיהם לשנת 2019, "הקוראת באספרגוס", ג'מימה פקינגטון, הפתיעה כשכמעט כל נבואותיה לשנה שעברה התבררו כנכונות והיא כבר חזתה נכון את פרשת הנסיך הארי ומייגן מרקל. אז מה מצפה לנו ב-2020 לפי האספרגוס השנתי?

הקוראת באספרגוס/אתר רשמי, Jemima Packington

"הקוראת באספרגוס", ג'מימה פקינגטון, פרסמה את התחזית השנתית שלה באיחור אופנתי וצופה לנו שנה עם כמה תזוזות בולטות במיוחד, כמו זכייתו המחודשת של דונלד טראמפ בנשיאות ארה"ב והדחתו שתגיע מיד אחר כך - ולידות במקביל לשכול בבית המלוכה הבריטי. לאור העובדה שפקינגטון צדקה בכמה מהתחזיות שלה ל-2019, וכבר צדקה בתחזיתה ל-2020 על פרישת הנסיך הארי ומייגן מרקל מבית המלוכה - במקומכם היינו מתייחסים אליה ברצינות.

פקינגטון החלה לחזות את העתיד כבר כשהייתה בת 8 והיא היחידה בעולם שחוזה עתידות דרך אספרגוס. היא סיפרה שאת הכישרון הזה היא ירשה מדודתה הקשישה שנהגה לקרוא בעלי תה. פקינגטון בת ה-64 משתמשת במקלות אספרגוס טריים כדי לחזות את העתיד - כשהיא זורקת אותם לאוויר ובוחנת אותם לפי הדרך שבה הם נוחתים על הקרקע. פקינגטון - הידועה גם בשמות "אספרמנסר", "מיסטיק ווג" ו"שגרירת עמק איבשם" (משם הגיעה במקור) - טוענת שהיא מדייקת ב-75 עד 90 אחוזים מהתחזיות שלה. על אף שכיום היא גרה בבאת', היא מגיעה לפסטיבל הבריטי לאספרגוס שבאיבשם ושם "קוראת באספרגוס" לכ-50 אנשים ביום. לדבריה, הרבה אנשים חוזרים אליה אחרי שראו עד כמה תחזיותיה הקודמות היו מדויקות.

הקוראת באספרגוס. GettyImages
הקוראת באספרגוס דייקה בלא מעט מתחזיותיה/GettyImages

לפני שנעבור לתחזיותיה לשנת 2020, בואו נבדוק קודם בהיכן היא צדקה והאם אכן יש סיבה להתרגש ממנה. היא טוענת שבעבר חזתה את הברקזיט, את זכייתו של טראמפ בנשיאות ארה"ב ואת ההצלחה של עמנואל מאקרון בפוליטיקה הצרפתית, אך אנחנו נתמקד בתחזיות שלה לשנה האחרונה ושם נרשמו לה כמה אי דיוקים: היא טענה שנבחרת הנשים של אנגליה תזכה במונדיאל 2019 - ולא כך היה (זו הייתה נבחרת ארה"ב שזכתה). היא טענה ש"האח הגדול" בריטניה תחזור לעונה נוספת - וגם זה לא קרה. כמו כן היא טענה שהיחסים בין ארה"ב לסין ישתפרו השנה - וגם פה היא לא דייקה.

עם זאת, כפי שציינו, היו לה לא מעט הצלחות השנה. היא חזתה נכונה שאנגליה תזכה בגביע העולם בקריקט, ידעה גם שנבחרת אנגליה ברוגבי תזכה להצלחה (הנבחרת הגיעה לגמר והפסידה ברגע האחרון לדרום אפריקה). היא גם חזתה את זכייתו בפרס אוסקר של הסרט "כוכב נולד", בכיכובם של בראדלי קופר וליידי גאגא. היא חזתה נכונה את סגירתם של עסקים בריטים - כמו "תומאס קוק" ו"מאדר קר", שנסגרו שניהם במהלך 12 החודשים האחרונים. היא טענה שב-2019 יירשמו טמפרטורות קיצוניות בעולם וזה בהחלט היה קיץ כזה, אל אף שזה היה קצת צפוי. מספיק דיוקים כדי שנסמוך עלייה?

כוכב נולד (2018). פסטיבל ונציה,
היא חזתה נכונה את הזכייה של "כוכב נולד" בפרס אוסקר. שנאמין לה?/פסטיבל ונציה
סייה קוליסי, קפטן נבחרת דרום אפריקה, מניף את גביע העולם בראגבי 2019. רויטרס
כמעט דייקה באליפות הרוגבי. בתמונה: סייה קוליסי, קפטן נבחרת דרום אפריקה, מניף את גביע העולם ברוגבי 2019/רויטרס

נעבור לתחזיותיה הבולטות ל-2020:

* דונלד טראמפ ינצח בבחירות לנשיאות ארה"ב, אך יעמוד שוב בפני משפט הדחה ויודח מתפקידו.

* ה"ברקזיט" יעבור באופן חלק יחסית ולא יגרום לבעיות שהעריכו.

* סערות בתוך משפחת המלוכה הבריטית יסתיימו בפרישה של כמה מהם מתפקידם הרשמי (וכן, היא אמרה את זה עוד לפני ההודעה של הנסיך הארי ומייגן מרקל). בנוסף, ירשמו כמה לידות מלכותיות ואפילו שכול. אחרי שנוסטרדמוס קבע כי יוכתר מלך חדש באנגליה, אולי בעקבות מותה של המלכה אליזבת' השנייה, הקוראת באספרגוס טוענת שאכן צפוי שכול במשפחה אך לא מוסרת פרטים נוספים.

* המפלגות הגדולות בבריטניה יראו טלטלה מוקדם מהצפוי.

* עסקים עצמאיים וקטנים בבריטניה ייהנו מפריחה. השוק המקומי שוב יקבל משמעות.

הזוג המלכותי הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל בלונדון. 15 באוקטובר 2019. רויטרס
היא חזתה את הודעת הנסיך הארי ומייגן מרקל על פרישה מבית המלוכה/רויטרס

* מזג אוויר קיצוני בכל העולם, כשמקרי סערות, טייפונים, סופות הוריקן והצפות יגדל פי עשרה. בבריטניה בעיקר יירשמו הצפות. מדינות נוספות ינקטו בפעולות למאבק בהתחממות כדור הארץ.

* מספר ספורטאים בריטים נחשבים יסתבכו בשערוריות גדולות.

* יוכתר זוכה האוסקר הצעיר ביותר אי פעם.

* אישיות חשובה תכריז על פרישתה מהחיים הציבוריים, אך היא תקבל אות כבוד על הישגיה.

* ההתעניינות בטבעונות תפחת. אנשים יתקשו להתקיים ממוצרים שאינם מן החי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully