וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טראמפ יובס בבחירות": המיסטיקן שחזה את השריפה בקתדרלת נוטרדאם חולק את תחזיותיו המפתיעות לשנת 2020

4.1.2020 / 0:00

למיסטיקן הנודע ניקולס אג'ולה, שחזה נכונה את רעידות האדמה בסין ובקובה ואת שערוריית הטורבן של ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו, יש כמה תחזיות מפתיעות לשנת 2020 - כולל מוות מפתיע של זמרת צעירה נוספת והפסד של טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב

ניקולס אג'ולה טוען שהיה מלכה מצרית בגלגול קודם/Nicolas Aujula Showreel

בכל סוף שנה מתעוררים משנתם מיסטיקנים, אסטרולוגים, נומרולוגים וחובבי כישופים כדי לנסות לחזות נכונה מה יעלה בגורלנו בשנה האזרחית החדשה. לרוב הם מנבאים תחזיות הרסניות עמומות ומייחסים אותן מאוחר יותר לאירועים שבאמת התרחשו בעולם. המכשפה העיוורת המתה באבה ונגה והאסטרולוג הצרפתי נוסטרדמוס הם מסוג ה"נביאים" שחוזים לנו מקרי אסונות ומוות מעורפלים עם אופציית הארכה לשנים הבאות. לעומתם, למיסטיקן הנודע ניקולס אג'ולה יש תחזיות מאוד מדויקות - גם אם הוא נאלץ להסביר בסוף השנה מדוע חלקן לא התגשמו כפי שציפה. בנוסף, תחזיותיו פחות אפוקליפטיות מעמיתיו לתחום ועוסקות גם - ואולי בעיקר - בעולם הבידור.

אג'ולה בן ה-34 מאמין ש-2020 הולכת להיות שנה מאוד מעניינת לכולנו. הוא חוזה בין היתר הפסד לנשיא דונלד טראמפ, היריון לפריס הילטון, זוגיות חדשה לג'ניפר אניסטון ושערורייה חדשה ללינדזי לוהן. אג'ולה, תושב דרום לונדון העוסק בהיפנותרפיה, פסיכו-אסטרולוגיה וטיפול ברגרסיית חיים קודמים, טוען כי ניחן בכישורי ראייה לעתיד ומוצף בחזיונות בעיקר בשנתו, כשחלקם ברורים יותר וחלקם פחות. את חלקם, לדבריו, הוא מצליח להבין רק בדיעבד. כבר כשהיה ילד הרגיש בנוכחות רוח אביו הנפטר, אבל כשהיה בן 17 עבר לדבריו חוויה רוחנית יוצאת דופן בה נחשף אל גלגוליו הקודמים - מלכה מצרית, משרתת, חונט גופות, צבי, אריה, נץ, מורה במהפכה הצרפתית, מלח שהפליג בשבעת הימים, נווד במדבר, רופא מכשף אפריקאי, מרגל עות'מאני שנשלח לאסוף מידע ואפילו חייזר מכוכב אחר.

הוא סיפר ל"סאן" הבריטי: "עשיתי מדיטציה כשחוויתי לפתע חוויה חוץ גופית מצמררת והייתי מסוגל לראות כמה מגלגוליי הקודמים. לא חשבתי על זה לפני ואני עד היום מתקשה להסביר את התחושה. אין לה כל היגיון אבל הבנתי שמה שאני רואה לנגד עיניי הוא אותי בחיי הקודמים. עברתי מאות גלגולים. כמה מגלגוליי הקודמים מסבירים הרבה על מי שאני היום. למשל אני סובל לעיתים קרובות מכאבי גרון וגיליתי שבגלגול הקודם הייתי פגאני, נרדף בידי האמונות שלי. השתיקו אותי כי דאגתי להשמיע את קולי". הוא הוסיף: "בחלומות החזיונות שלי הם החזקים ביותר. הצד הלוגי של המוח מכובה בשינה, וזה נותן יותר מקום לצד האינטואיטיבי שלך". הוא מתמודד לא פעם עם אנשים שמבקשים ממנו לחזות את תוצאות הגרלת הלוטו הקרובה: "אני לא יכול לשלוט בחזיונות שלי והזכייה שלי בלוטו לא תשרת שום מטרה לעולם הרחב, כך שזו כנראה הסיבה שאני לא נחשף לזה בחלומותיי".

המיסטיקן ניקולס אוג'ולה. אתר רשמי, אתר רשמי
המיסטיקן ניקולס אוג'ולה/אתר רשמי, אתר רשמי

ואלו הן תחזיותיו לשנת 2020:

* דונלד טראמפ יובס בבחירות. אג'ולה אמר: "הוא יובס, אבל הוא לא ילך בשקט".

* פריס הילטון תודיע שהיא בהריון.

* לינדזי לוהן תהיה מעורבת בשערורייה חדשה.

* ג'ניפר אניסטון תפתח במערכת יחסים חדשה ומשמעותית.

* מוות של זמרת צעירה נוספת. אג'ולה הוסיף: "לאחרונה איימי ווינהאוס מופיעה לי בחזיונות ואני תוהה אם המשמעות היא מוות נוסף של זמרת צעירה, אולי בהקשר לאלכוהול והתמכרויות".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ באחוזת מאר א-לאגו ב-24 בפלורידה ב-24 בדצמבר 2019. רויטרס
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יפסיד בבחירות?/רויטרס

* הפגנות המוניות בכל העולם. אג'ולה אמר: "אנשים ייצאו לרחובות, לא רק בלונדון, אלא בכל העולם. כמובן שאנשים מוחים כל הזמן, אבל אני רואה תנועה המונית עולמית".

* מזג אוויר קשה ורוחות כבדות בבריטניה.

* שמלת קאפקייקס פרחונית תהפוך לויראלית.

* שריפה גדולה בבית חולים בבריטניה.

* כלב יזכה בתחרות כישרונות.

* אנגליה תזכה להצלחה במוקדמות אליפות אירופה בכדורגל. אג'ולה הוסיף: "אני לא עוקב אחרי משחקי כדורגל, אבל אני יכול לראות את אנגליה מצליחה במשחק חשוב מאוד".

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
זוגיות חדשה לג'ניפר אניסטון?/GettyImages

היכן הוא צדק?

ניקולס אג'ולה מאמין כי חזה בהצלחה את מלחמת האזרחים בסוריה שלוש שנים לפני שפרצה. הוא סיפר: "הדבר המשמעותי ביותר שחזיתי עד היום הוא הסכסוך הסורי. בערך שלוש שנים לפני שזה התחיל, חלמתי שהייתי שם. אני יודע שזו הייתה סוריה כי ראיתי את שם המדינה, אבל לא הבנתי מה קורה שם. הרגשתי תחושה של אי נוחות, כאילו צרות מגיעות. הייתי חסר נשימה, הרגשתי צורך לברוח".

ל-2019 הוא לכאורה חזה נכונה את רעידות האדמה בסין ובקובה, את הפגנת נהגי המונית בלונדון, את השריפה בקתדרלת נוטרדאם ואת שערוריית ג'סטין טרודו. בסוף שנת 2018 הצהיר ש"שריפה תפרוץ בכנסייה היסטורית גדולה" וכי "איש ציבור ששמו הפרטי ג'סטין יסתבך בשערורייה". אז הוא האמין ש"ג'סטין" שהופיע בחלומו יתברר כג'סטין טימברלייק או ג'סטין ביבר, אך בסוף זה היה לכאורה ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, שהסתבך בשערורייה גזעית, כשמגזין "טיים" פרסם תמונה ממסיבת תחפושות בה השתתף ב-2001 כשפניו צבועות בשחור ועל ראשו טורבן.

אג'ולה טען גם שטיילור סוויפט תתארס ב-2019 ואכן שמועות על אירוסים לשחקן ג'ו אלווין נפוצו בקיץ האחרון ברשת, אם כי הדבר עדיין מוגדר כשמועה בלבד. "כשאני מסתכל לאחור על 2019, הדברים שאמרתי בהתחלה בהשוואה לאירועים שהתרחשו ברחבי העולם הם די מפתיעים", אמר, "למשל, ב -17 ביוני, חודשים אחרי החזון שלי, הייתה רעידת אדמה קשה בדרום סין שבה מתו 13 אנשים. דיברתי גם על מחאה של נהגי מונית, שאכן התקיימה באביב בכיכר הפרלמנט בלונדון. היו לי חזיונות של מישהו שקוראים לו ג'סטין שנקלע לשערורייה. באותה תקופה תהיתי אם זה יהיה ביבר או טימברלייק - אבל כנראה שזה היה ג'סטין טרודו, ראש ממשלת קנדה. לגבי טיילור סוויפט, שמועות מסתובבות מאז אוגוסט, אבל אנחנו צריכים עדיין להמתין ולראות אם השמועה תתברר כנכונה. מוקדם יותר השנה חלמתי חלום בו כנסייה נשרפה. זה לא נראה לי הגיוני באותה תקופה. חשבתי שזה חלום אקראי לגמרי אז לא ייחסתי לזה חשיבות. בערך שישה שבועות לאחר מכן, נוטרדאם בפריז עלתה באש. מעולם לא הייתי שם ולא ראיתי את זה מקרוב, אבל כשראיתי את זה בחדשות - נזכרתי בחלום שלי. זה הרגיש מאוד סוריאליסטי, כמעט כמו דז'ה וו".

שריפה בקתדרלת נוטרדאם בפריז, צרפת. רויטרס
אג'ולה חזה את השריפה בקתדרלת נוטרדאם?/רויטרס

היכן הוא טעה?

אג'ולה גם עשה הרבה טעויות בדרך, כשהטעות שהכי גורמת לנו לפקפק באמינותו היא מין הילוד של הדוכסית סאסקס, מייגן מרקל. דווקא כאן היה לו סיכוי של 50 אחוזים לצאת צודק - והוא טעה. הוא ניבא שמין הילוד תהיה בת, אך מרקל והנסיך הארי הפכו הורים לבן זכר שזכה לשם ארצ'י האריסון מאונבאטן-וינדזור.

הוא חזה היריון לניקול קידמן - וטעה, טען ששר האוצר הבריטי פיליפ האמונד יפתח בקמפיין לראשות ממשלת בריטניה - וטעה, וטען בלעדית לוואלה! NEWS שניצחונו של נתניהו בבחירות 2019 כמעט מובטח ושזו הולכת להיות שנה מוצלחת עבורו - וכמובן, טעה. הוא גם טען שמדונה תעמוד בפני ביקורת קשה על עבודות הצדקה שלה ומאחר שבפעם האחרונה שבדקנו, מדונה קיבלה כסף על הופעתה באירוויזיון, כנראה שגם כאן הוא בהחלט לא דייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully