וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרו למוות והסתירו את הגופה: 25 שנות מאסר נגזרו על הזוג שרצח את פאדיה קדיס

17.9.2020 / 16:43

אמיר מרמש וטרייסי קדיס, שהורשעו במסגרת עסקת טיעון ברצח אמה של טרייסי לפני כשנתיים, ייענשו ב-25 שנות מאסר וכן בפיצוי משפחתה של הנרצחת ב-258 אלף שקל. השניים ביצעו את המעשה משום שהאם התנגדה לקשר ביניהם

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

25 שנות מאסר נגזרו היום (חמישי) על אמיר מרמש וטרייסי קדיס, שהורשעו במסגרת הסדר טיעון ברצח אמה של טרייסי, פאדיה, משום שהתנגדה לקשר ביניהם. בנוסף, כל אחד מהם יפצה את משפחתה של הנרצחת ב-258 אלף שקלים.

"רצח הורה על ידי בתו הקרובה לגיל הקטינות הוא מעשה בלתי נתפס", כתבו השופטים בגזר הדין. "כך גם מעשהו של בן הזוג של הרוצחת שרוצח ונוטל חיים של אם מתוך אהבתו לבתה ומתוך רצון להשביע את רצונה".

עוד ציינו כי מרמש ביצע את הרצח "בדם קר כשהוא אוחז סכין מטבח, פנים אל פנים בברכתה, בהסכמתה, בשליחותה של בתה של הקרבן יוצאת חלציה". בגזר הדין, הדגישו השופטים את אכזריות המעשה, המעידה על הכוונה המוקדמת של הרוצחים.

"הוא דוקר את המנוחה בגופה שוב ושוב בכוונה להמיתה, וממיתה כשהיא מתבוססת בדמה ונופלת, הוא לא חדל וכל זאת כאשר בקרבת מרחק מידית, הבת יודעת, תומכת במעשה ונוטלת בו חלק", כתבו. "קשה לתאר במילים את התדהמה והזוועה האוחזת בכל מי שמתגלה לחושיו מעשה קשה מעין זה".

פאדיה וטרייסי קדיס. -, אתר רשמי
נרצחה משום שהתנגדה לקשר ביניהם. פאדיה ובתה טרייסי/אתר רשמי, -

על פי כתב האישום בו הודו השניים, בליל הרצח אפשרה קדיס הבת לבן זוגה להיכנס לבית המשפחה על ידי כך שפתחה עבורו את דלת הכניסה האחורית. הוא הגיע מצויד בסכין, וכדי להסוות את זהותו עטה על ראשו צעיף שסיפקה לו הבת.

הוא עלה לקומה השנייה של הבית, שם נתקל באם ודקר אותה שבע דקירות קטלניות בפלג גופה העליון. "מיד לאחר שדקר את המנוחה נכנס הנאשם לחדרה של הנאשמת, סימן לה בידו כי המית את המנוחה, אמר לה 'גמרתי את הסיפור. מה שרצית היה' והניח את הסכין ואת קת הסכין שנשברה ממנה במהלך הדקירות כשהם מגואלים בדם המנוחה על שולחן בחדרה של הנאשמת (טרייסי)", נכתב בגזר הדין. "

לאחר מכן, מרמש "עטף הנאשם את גופת המנוחה בשמיכה ובסדין והעלה אותה לחדר האמבטיה בקומה השלישית של הבית, שם הסתירה. באמצעות כלי ניקוי שקיבל מהנאשמת הוא ניקה את הבית ואת הסכין אותה הניח על חלקיה בפח האשפה בחדרה". זאת, "על דעתה ובהסכמתה של הנאשמת".

עוד בוואלה!

צעירה מיפו ובן זוגה הורשעו ברצח אמה לפני שנתיים - ויעתרו ל-25 שנות מאסר

לכתבה המלאה

כדי להסתיר את הרצח, לקחו טרייסי ואמיר בגדים של האם המנוחה והעלו אותם לחדר שינה בקומה השלישית, אותו נעלו והחביאו את המפתח. לאחר מכן הם לקחו את הטלפון הנייד של האם והתחזו אליה כשכתבו לבני משפחה כי האם טסה לחו"ל.

בנוסף לכך, השניים לקחו את כרטיס האשראי שלה וקנו בו מוצרים באלפי שקלים - כדי שייראה כאילו עדיין הייתה בחיים. בידי המשטרה היו ראיות חזקות ביותר, כולל הודעות ומיילים ששוחזרו ובהם תכננו השניים את הרצח, וצילומי מצלמות אבטחה מחלקו החיצוני של הבית. בנוסף, היתה בידיהם עדותה של טרייסי בחקירתה.

עם זאת, לפני כחודשיים נחשף בוואלה! NEWS כי הפרקליטות הסכימה להסדר טיעון בשל טענות שעלו כלפי חקירת הבת, והחשש כי הן עלולות לפגוע במשקלה. היום נחשף בגזר הדין כי משפחתה של קדיס התנגדה להסכם, וטענה כי העונש קל מדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נוטל חיים של אם מתוך אהבתו לבתה ומתוך רצון להשביע את רצונה". תיעוד מרמש בליל הרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורכי הדין שרון דניאלי ואיציק פרץ, שייצגו את מרמש מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרו כי "אמיר מביע חרטה עמוקה על מעשיו והתוצאה הטרגית. בית משפט קיבל את הסדר הטיעון שעליו הגענו לאחר הליך גישור ארוך ומורכב עם התביעה".

עורכי הדין משה סרוגוביץ ומיכל רובינשטיין, שייצגו מטעם הסניגוריה הציבורית את קדיס, מסרו: "מדובר בטרגדיה משפחתית קשה. טרייסי הודתה בחלקה בפרשה והביעה צער עמוק. ניהלנו הליך ממושך, על ההפרות הקשות של זכויותיה של טרייסי בחקירה. בית המשפט קיבל היום את הסדר הטיעון שהוצג על ידי הצדדים ונערך בסיוע שופט מגשר. אנו בטוחים שטרייסי תמשיך בהליכי שיקום וטיפול אינטסיבים במסגרת שב"ס כדי שתוכל להתמודד על ההשלכות של מעשיה ומצבה הנפשי הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully