וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה מיפו ובן זוגה הורשעו ברצח אמה לפני שנתיים - ויעתרו ל-25 שנות מאסר

28.6.2020 / 10:17

אמיר מרמש וטרייסי קדיס הורשעו בהסדר טיעון ברצח אמה של טרייסי, פאדיה, ולא ישפטו על עבירות תכנון הרצח וקשירת הקשר. המניע לאירוע, שהתרחש ב-2018, היה התנגדותה של האם לקשר הזוגי ביניהם. "טרייסי הודתה בחלקה בפרשה והביעה צער עמוק", מסרו עורכי דינה

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

אמיר מרמש וטרייסי קדיס, תושבי יפו בני 20, הורשעו היום (ראשון) במסגרת הסדר טיעון ברצח פאדיה קדיס, אמה של טרייסי ואלמנת ראש העדה נוצרית בעיר, שאירע לפני כשנתיים. במסגרת ההסדר אותו יבקשו מבית המשפט לאשר, סוכם כי השניים ירצו 25 שנות מאסר. "טרייסי הודתה בחלקה בפרשה והביעה צער עמוק", מסרו עורכי דינה של הצעירה.

הצעירים הואשמו בנוסף בשיבוש הליכי משפט והונאה בכרטיס חיוב, וסיכמו כי יפצו את ילדיה האחרים של פאדיה בסכום כספי. בהסדר הטיעון נמחק מכתב האישום החלק שנוגע לתכנון הרצח, וכן עבירת קשירת הקשר לביצוע פשע שיוחסה לשניים.

הרצח אירע ב-7 ביולי 2018, אז פגש מרמש את טרייסי, לאחר שדיברו במשך שבועות על כוונתם לרצוח את האם שהתנגדה לקשר ביניהם, והיא הכניסה אותו לביתה. קדיס הנחתה אותו כיצד לפעול - ולאחר מכן נכנסה לחדרה והאזינה למוזיקה באוזניות כדי לא לשמוע את צעקותיה של אמה. הצעיר נכנס לחדרה של האם, וכשהתעוררה וצרחה דקר אותה בסכין שבע פעמים בצווארה ובחזה, והמשיך לעשות כן גם כשהתמוטטה לרצפה - עד שנשברה קת הסכין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזינה למוזיקה כדי לא לשמוע את הצרחות. .תיעוד מצלמות האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הרצח, הסתיר מרמש את גופתה של האם וניקה את הדם בעזרת כלים שנתנה לו טרייסי. יחד הם פעלו על מנת להטעות את בני משפחתם ולהקשות על גילוי הגופה, כשסיפרו שנסעה למקום כזה או אחר, שלחו הודעות מהטלפון שלה ועשו שימוש בכרטיס האשראי שהיה בבעלותה בימים שבאו אחרי האירוע.

צילומי האבטחה מיום הרצח בביתה של פאדיה קדיס, הראו את מרמש כשהוא מגיע אל הדירה ומתגנב במעלה המדרגות וכן כשהוא יוצא ממנה בהמשך. מרמש נראה נמלט מהמקום, וזמן קצר לאחר המקרה הוא נעצר בביתו בעיר בידי כוחות יס"מ.

עוד בוואלה!

מתגנב לבית, אורב לאם חברתו - ונמלט: התיעוד הדרמטי מהרצח ביפו

לכתבה המלאה
פאדיה קדיס, בכירה בעדה הנוצרית ביפו שנרצחה בביתה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמרו שנסעה ושלחו הודעות מהטלפון שלה. פאדיה קדיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורכי הדין משה סרוגוביץ ומיכל רובינשטיין, שייצגו מטעם הסניגוריה הציבורית את טרייסי קאדיס, מסרו כי "מדובר בטרגדיה משפחתית קשה. טרייסי הודתה בחלקה בפרשה והביעה צער עמוק. ניהלנו הליך ממושך, על ההפרות הקשות של זכויותיה של טרייסי בחקירה. לאור הטענות שהעלנו הגענו להסדר עם התביעה במסגרתו טרייסי הודתה במיוחס לה ויגזרו עליה 25 שנות מאסר".

עורכי הדין שייצגו את מרמש מטעם הסניגוריה הציבורית, שרון דניאלי ואיציק פרץ, הגיבו להחלטה גם הם. "לאחר ניהול משפט במשך כשנתיים, במהלכו הצגנו טענות על התנהלות צוות החקירה, הגענו לאחר הליך גישור, להסדר טיעון שבו תוקנו עובדות כתב האישום וכן סעיף האישום בצורה משמעותית, כך שהושמטה עבירת הרצח בנסיבות מחמירות, והוסכם שאמיר יודה בעברת רצח וישלח ל-25 שנות מאסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully