וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: כך בוצע רצח אלמנת ראש העדה הנוצרית ביפו

27.6.2018 / 18:20

מחקירת רצח פאדיה קדיס עולה כי בתה טרייסי ובן זוגה אמיר מרמש תכננו את הרצח זמן רב. השניים השאירו את הגופה במקלחת הבית כשהם ממשיכים בסדר יומם, הולכים לבית הספר ואף יוצאים למסע קניות על חשבון הנרצחת. "אחד ממעשי הפשע החולניים ביותר בישראל"

צילום: ניב אהרונסון ואבי אשכנזי

"זה היה אחד ממעשי הפשע החולניים ביותר בישראל בשנים האחרונות" - כך אמר גורם בכיר במשטרה בעקבות פענוח רצח פאדיה קדיס, אלמנת ראש העדה הנוצרית, בביתה ביפו בתחילת החודש. כבר בדקות הראשונות אחרי מציאת גופתה של קדיס במקלחת בביתה, כשעליה סימני דקירה רבים, הבינו חוקרי צוות החקירה המיוחד של מרחב יפתח במשטרת תל אביב כי הרוצח הגיע מתוך הבית.

ככל שהתקדמה החקירה הלכה והתבררו מורכבות תכנון הרצח, ביצועו והניסיון לטשטש את הקשר של הבת טרייסי ובן זוגה אמיר מרמש, שניהם בני 18. מהחקירה עולה כי כמה שבועות לפני הרצח תכננו השניים את המעשה בקפידה ולפרטי פרטים. במשך ימים הם התכתבו בווטסאפ ודנו בשאלה כיצד לרצוח את האם, שהתנגדה לקשר בין בתה הנוצרייה לבן זוגה המוסלמי.

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל תקף חוליית משגרי בלוני תבערה; כעשר רקטות נורו לעבר ישראל
הרמטכ"ל נגד נציב קבילות החיילים: דורש דיון דחוף על הדוח החריף
סודאן: בית המשפט ביטל את עונש המוות לנערה שרצחה את בעלה האנס

טרייסי קדיס, ביתה של פאדיה , חשודה ברצח אימה. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
התייצבה ליום הלימודים כרגיל. הבת טרייסי/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

על פי ממצאי החקירה, כיממה לפני מציאת הגופה הכינו הבת ובן זוגה את השלב האחרון בתכנון הרצח. בשעות הבוקר, בעת שהאם נכנסה למקלחת כשקמה משנת הלילה, הכניסה הבת את בן זוגה לבית, תוך שהיא מחמשת אותו, כך על פי החשד, בסכין ששימשה לרצח. בן הזוג נכנס למקלחת, הפתיע שם את קדיס, ועל פי החשד דקר אותה למוות תוך שהבת טרייסי מסייעת לו בביצוע הרצח. בזמן המעשה, היא הקשיבה למוזיקה באוזניות כדי לא לשמוע את זעקות המוות של אימה.

לאחר מכן סגרו השניים את חדר המקלחת שבקומה השנייה, ניקו את עצמם מכתמי הדם והסתירו את כלי הרצח. הבת אספה את ארנקה של האם ובו כרטיס אשראי וכן את הטלפון הנייד שלה, לבשה את התלבושת האחידה שלה ואת תיק בית הספר, וכשעה לאחר הרצח התייצבה ליום לימודים כרגיל.

עוד באותו נושא

החשודים ברצח ביפו: בתה בת ה-18 של אלמנת ראש העדה הנוצרית ובן זוגה

לכתבה המלאה
פאדיה קדיס, בכירה בעדה הנוצרית ביפו שנרצחה בביתה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופתה נמצאה במקלחת. פאידה קדיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך יום הלימודים שיגרה הבת הודעות ווטסאפ ממכשירה של אמה, כדי ליצור מצג שווא שלפיו היא עוד בחיים ומנהלת סדר יום שגרתי. במהלך היום היא אף ענתה בקולה לשיחות טלפון שהתקבלו במכשיר כשעל פי החשד עיוותה את קולה כך שיישמע זהה לקול אמה. בתום יום הלימודים יצאו הבת והחבר למסע קניות בתל אביב, ורכשו בגדים בחנויות בכרטיס האשראי של הנרצחת.

במהלך שעות היום, כשהאם לא הגיעה למקומות שאותם הייתה צריכה לפקוד, התקשרו חברותיה לטלפון הנייד ושלחו לה הודעות טקסט. על פי החשד, הבת התחזתה לאמה ואמרה לחברותיה כי נפגשה עם חברות אחרות, אלא שלאחר שניסו ליצור קשר עם הנשים, הן החלו לחשוד שמשהו אינו כשורה. הן פנו אל הבת, וזו סיפרה כי היא נמצאת בבית ואינה מוצאת את האם. בשלב מסוים הייתה זו הבת שהתקשרה למשטרה, ודיווחה על גופת האם במקלחת, כשסיפרה שחיפשה את אמה ומצאה אותה להפתעתה בתוך שלולית דם.

חוקרי המשטרה שהגיעו לזירה אספו ממצאים רבים וכבר בתחילה הבינו כי הבית לא נפרץ וכי הרצח בוצע שעות רבות לפני מציאת הגופה. השוטרים נטלו את מצלמות האבטחה של הבית, שסיפקו מידע רב בחקירה. בנוסף, ביצעו חקירת תקשורת ושחזרו התכתבויות שנמשכו ממכשירי הטלפון של החשודים. צילומי אבטחה בחנויות שבהן ביצעו השניים רכישות סייעו גם הם להפריך את הגרסאות שמסרו השניים לחוקרים. בשלב מסוים החלה הבת להודות בחלק מהחשדות נגדה, ואף קשרה את בן זוגה למעשה.

זירת רצח ביפו. יפו 48, מערכת וואלה! NEWS
המשטרה הבינה במהרה כי הרוצח הגיע מתוך הבית. זירת הרצח, בתחילת החודש/מערכת וואלה! NEWS, יפו 48

אתמול, במסגרת תרגיל חקירה אחרי שלושה שבועות של מעצר, הפגישו ביניהם החוקרים כבדרך אגב במסדרונות מתקן החקירה. מרמש אחז בידה של טרייסי והציע לה להינשא לו. יממה אחר כך הפגישו החוקרים שוב את בני הזוג, הפעם למטרת עימות, כאשר למרמש, שממשיך להכחיש כל קשר למעשה, הוצגה גרסתה של בת זוגו.

בעקבות העימות הסכימו בפרקליטות ובמחוז תל אביב של המשטרה לפנות לבית המשפט ולבקש להתיר את כל פרטי חקירת הרצח. "חקרנו לא מעט מעשי פשע, אבל מה שראינו פה בחקירה זה ממש כמו סרט אימה. הם תכננו את הרצח ימים ושבועות לפרטי פרטים. הם היו עם הגופה בבית במשך שעות, פעלו באופן קר וניהלו אורח חיים כרגיל, כאילו לא רצחו את האם. זה אחד מהפשעים החולניים ביותר שנתקלנו בו", סיכם גורם בכיר במשטרת תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully