וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי שילד נפל מגובה במזרח י-ם ונפצע קשה: העירייה הציבה גדר במקום

ביברס עטון שנפל עם אופניו בצור באהר עדיין מורדם ומונשם. כעת, לאור ביקורת תושבים ואף שהעירייה טענה כי החומה במקום תקנית, עובדיה פעלו להתקין את הגדר. אביו של בן ה-7 שנפגע: "יש מקומות נוספים שדורשים טיפול". בשכונה האשימו: "מחכים לאסון, ורק אז מטפלים"

בווידאו: תיעוד של ילד מצור באהר נופל עם האופניים מגובה/מערכת וואלה! NEWS

עיריית ירושלים הציבה היום (שישי) גדר ליד רחבה בשכונת צור באהר בעיר, לאחר שילד בן שבע נפל ממנה בסוף השבוע עם אופניו ונפצע באורח קשה. זאת, לאור הביקורת של תושבי המקום, ועל אף שעיריית ירושלים אמרה כי גובה החומה שנמצאת במקום תקני מספיק.

חרבי עטון, אביו של הילד ביברס שנפגע בתאונה, אמר כי מצבו מוסיף להיות קשה והוא עדיין מורדם. לדבריו, יש מקומות רבים נוספים בשכונה שצריך לטפל בהם כדי למנוע אסונות נוספים. "ראיתי מכוניות של העירייה מסתובבות באתרי בנייה ועוד מקומות, אבל רק פה שמו גדר", אמר. משפחתו של הילד טענה מוקדם יותר השבוע כי הנפילה הייתה יכולה להימנע לו העירייה הייתה מציבה במקום חומה גבוהה יותר.

תושב אחר בצור באהר האשים את העירייה בטיפול מאוחר כי היא מחכה לאסון - ורק אז מטפלת. "כמו עם הילד שטבע בבית חנינא", אמר, בהתייחסות לילד שטבע למוות בבור מים שהוצף בגשמים בסמוך לבתי מגורים, לפני כחצי שנה. לאחר אותו האסון, גידרה העירייה את המקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מחכים לאסון - ורק אז מטפלים". הקמת הגדר בזירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתיעוד המקרה, כפי שנראה ממצלמות אבטחה שהותקנו באזור וקלטו את הנפילה, נראה הילד נוסע על אופניו בשכונה שבמזרח ירושלים ונופל, מעל לגדר בטיחות קטנה מבטון, מגובה של כמה מטרים מכביש אחד לאחר. בהודעת מד"א מאותו היום, נכתב כי הילד הובא למרפאה מקומית לאחר שנפצע. חובשים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בעיר, כשהוא סובל מחבלת ראש ומונשם. מצבו מוסיף להיות קשה גם כעת, אך יציב.

עוד בוואלה!

בן שבע נפל מגובה ונפצע קשה בירושלים: "אם הייתה גדר זה לא היה קורה"

לכתבה המלאה

אביו של הילד, חרבי עטון, תיאר את אירועי אותו היום. "אני הייתי בבית, לא ידעתי שהוא היה על האופניים שלו. מישהו מהקרובים שלי אמר לי שאיזה אוטו פגע בו", סיפר. "אח שלי, שזה קרה מול העיניים שלו, לקח אותו למרפאת 'טרם' ואני הגעתי לשם". לאחר מכן, לדברי האב, אמבולנס טיפול נמרץ פינה את הילד לבית החולים, שם הוא עבר כמה ניתוחים.

הילד מצור באהר שנפל מגובה עם אופניים. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
עדיין מורדם ומונשם. ביברס עטון/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

רק כשראה את התיעוד, הוא הבין מה אירע ואף הסביר כי הילדים משחקים בשכונה בכבישים, "כי אין להם מקום אחר לשחק בו". האב הוסיף כי "יש שם בתי ספר והרבה ילדים. היו צריכים לשים גדר גבוהה. אם מישהו היה דואג לזה, הוא לא היה נופל".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה למקרה כי "מדובר במקרה מצער שבו הילד רכב על אופניו במהירות, בירידה תלולה, וכתוצאה מכך מעד אל מעבר לקיר המגן, הבנוי על פי התקן ובגובה המתאים". בעירייה הוסיפו: "אנו קוראים לנהוג במשנה זהירות ברכיבה באופניים, מאחלים לילד רפואה שלמה והחלמה מהירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully