וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שבע נפל מגובה ונפצע קשה בירושלים: "אם הייתה גדר זה לא היה קורה"

הילד, תושב שכונת צור באהר במזרח העיר, נפל לכביש מעל לחומת בטיחות בעת שרכב על אופניו. במשפחתו טוענים כי היה אפשר למנוע את הנפילה לו העירייה הייתה מציבה במקום חומה גבוהה יותר. עיריית ירושלים: "קיר המגן בנוי על פי התקן ובגובה מתאים"

בווידאו: תיעוד של ילד מצור באהר נופל עם האופניים מגובה/מערכת וואלה! NEWS

ילד בן שבע נפל בסוף השבוע מגובה בעת שרכב על אופניו בשכונת צור באהר שבמזרח ירושלים, ונפצע באורח קשה. משפחתו של הילד טוענת כי הנפילה יכולה הייתה להימנע, לו העירייה הייתה מציבה במקום חומה גבוהה יותר. בתיעוד המקרה, כפי שנראה ממצלמות אבטחה שהותקנו באזור וקלטו את הנפילה, נראה הילד נוסע על אופניו ונופל, מעל לגדר בטיחות קטנה מבטון, מגובה של כמה מטרים מכביש אחד לאחר.

בהודעת מד"א מאותו היום, נכתב כי הילד הובא למרפאה מקומית לאחר שנפצע. חובשים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בעיר, כשהוא סובל מחבלת ראש ומונשם. מצבו מוסיף להיות קשה גם כעת, אך יציב.

הילד מצור באהר שנפל מגובה עם אופניים. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
"היו צריכים לשים גדר גבוהה". הילד מצור באהר שנפל מגובה עם אופניו/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

אביו של הילד, חרבי עטון סיפר על אירועי אותו היום. "אני הייתי בבית, לא ידעתי שהוא היה על האופניים שלו. מישהו מהקרובים שלי אמר לי שאיזה אוטו פגע בו", הוא סיפר. "אח שלי, שזה קרה מול העיניים שלו, לקח אותו למרפאת 'טרם' ואני הגעתי לשם".

לאחר מכן, האב אמר כי אמבולנס טיפול נמרץ פינה את הילד לבית החולים, שם הוא עבר כמה ניתוחים. רק כשראה את התיעוד, הוא הבין מה אירע ואף הסביר כי הילדים משחקים בשכונה בכבישים, "כי אין להם מקום אחר לשחק בו". האב הוסיף כי "יש שם בתי ספר והרבה ילדים. היו צריכים לשים גדר גבוהה. אם מישהו היה דואג לזה, הוא לא היה נופל".

עוד בוואלה!

"חיי פלסטינים חשובים": מאות מחו בי-ם ובחיפה על הירי בעיר העתיקה

לכתבה המלאה

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "מדובר במקרה מצער שבו הילד רכב על אופניו במהירות, בירידה תלולה, וכתוצאה מכך מעד אל מעבר לקיר המגן, הבנוי על פי התקן ובגובה המתאים". בעירייה הוסיפו כי "אנו קוראים לנהוג במשנה זהירות ברכיבה באופניים, מאחלים לילד רפואה שלמה והחלמה מהירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully