וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה בני משפחה יואשמו ברצח צעירה בחורה, שגופתה עדיין לא נמצאה

24.5.2020 / 11:08

על פי כתב האישום, נבין עמרני בן ה-21 נרצחה על ידי אביה, אחיה ואחיינה לפני כחודשיים. אולם, הרצח התגלה רק שלושה שבועות לאחר מכן. במשטרה סבורים כי הם כיסו בבטון את הזירה כדי לכסות על כתמי הדם. זו הפעם השלישית בתולדות המדינה שאישום ברצח מוגש מבלי שנמצאה גופה

חשד לרצח נבין עמרני מחורה/דוברות המשטרה

שלושה בני אדם יואשמו היום (ראשון) ברצח נבין עמרני, צעירה בת 21 מחורה. כל השלושה הם קרובי משפחתה של הצעירה - אביה, אחיה ואחיינה של עמרני, ועל פי כתב האישום הם רצחו אותה לפני חודשיים.

על פי כתב האישום, השלושה רצחו את עמרני בתוך חצר ביתה, ולאחר מכן החביאו את גופתה במקום לא ידוע. מחקירת המשטרה עולה כי זירת הרצח כוסתה בבטון כדי להעלים את כתמי הדם - אך החוקרים הצליחו להגיע אליהם באמצעות חומרים מיוחדים, ולוודא התאמה בינם לבין דמה של הצעירה.

כתב האישום שהוגש הוא חריג, לאור זאת שגופתה של עמרני עדיין לא נמצאה. זו הפעם השלישית בלבד בתולדות המדינה שאישום ברצח מוגש מבלי שנמצאו גופות הקורבנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופתה לא נמצאה. נבין עמרני/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרצח התגלה לפני כחודש וחצי, לאחר שאחיה של הנרצחת יצר קשר עם המשטרה והאשים כי אחיו רוצה לפגוע בו משום שגילה את דבר הרצח. כך התגלה כי עמרני נרצחה למעשה שלושה שבועות לפני כן, ב-28 במרץ.

עוד בוואלה!

עונשים מקלים, ללא מעקב: נשים משלמות בחייהן על אוזלת היד של המדינה

לכתבה המלאה

חמישה בני אדם נחשדו במעורבות ברצח עמרני - שני הוריה, אח שלה, גיסתה ואחיין שלה. אולם, האם והגיסה שוחררו לאחר מעצר של כמה שבועות, ולא הוגש נגדן כתב אישום.

"משטרת ישראל פעלה בכל המשאבים העומדים לרשותה על מנת להגיע לחקר האמת בחשד לרצח נבין עמרני ועד התברר תוצאותיו המצערות", נמסר מהמשטרה. "ניהול חקירה מורכבת זו משקפת את נחישותה של משטרת ישראל בחקירת חשד לפשיעה חמורה והרחקת חשודים מעורבים מהמרחב הציבורי למען ביטחון ושלום".

בהכנת הידיעה השתתף אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully