וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתר את גופתה והשליך לפח: אישום נגד רוצח טטיאנה חייקין בבת ים

8.5.2020 / 9:43

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד איגור צ'פיקוב בגין דקירתה למוות של בת זוגו בדירתה. הוא מואשם גם בשיבוש הליכי משפט, לאחר שהשחית חלק מאיבריה כדי להעלים ראיות. את השוטרים הוא הזעיק רק אחרי יום. "מעשים נפשעים ומעוררי פלצות, התעלל בגופתה", נכתב בבקשת הארכת מעצרו

עריכה: ניר חן

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד איגור צ'פיקוב בגין רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו, טטיאנה חייקין, בבת ים. על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, צ'פיקוב דקר למוות את חייקין בדירתה בתחילת החודש ואף ביתר את גופתה. הוא מואשם גם בשיבוש מהלכי משפט ובהשמדת ראיות.

חייקין, בת 50 מבת ים, נמצאה ללא סימני חיים ומחוסרת הכרה בדירתה שברחוב יוספטל ומותה נקבע במקום. כוחות המשטרה הוזעקו לדירה לאחר שצ'פיקוב הזעיק אותם והודה כי דקר אותה למוות. בעבר הוא ריצה בעבר עונש מאסר בגין תקיפתה. על פי כתב האישום, בין 1 במאי ל-2 במאי בשעות הבוקר התגבשה אצל הנאשם ההחלטה להמית את חייקין.

בכתב האישום נכתב כי צ'פיקוב דקר את בת זוגו עשרות פעמים בסכין בעלת להב באורך של 25 ס"מ בחלקים שונים בגוף. לאחר שמתה, הוא ביתר את גופתה, השחית חלק מאיבריה והשליך חלקים מגופתה לפח בחדר אשפה בבניין שבו התגוררו, בכוונה להעלים ראיות ולשבש מהלכי משפט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בפרקליטות הגדירו את מעשי צ'פיקוב כ"נפשעים ומעוררי פלצות". הנרצחת, טטיאנה חייקין/מערכת וואלה, צילום מסך

צ'פיקוב בן ה-54 הזעיק את השוטרים רק ב-3 במאי, יום לאחר הרצח, שם הם גילו את גופתה כרותת הראש של חייקין. על פי החשד, הוא מסר לשוטרים שלוש כתובות שגויות עד שנזכר בכתובת מגוריו, ככל הנראה מפני שהיה תחת השפעת אלכוהול. בשיחה הראשונה אמר צ'פיקוב למוקדנית: "הרגתי את אשתי". השוטרים שהגיעו לזירה תיארו אותה כ"מזעזעת".

בכתב האישום נכתב כי "במעשיו המפורטים לעיל, גרם הנאשם בכוונה למותה של המנוחה, לאחר הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית, באכזריות מיוחדת ותוך התעללות גופנית בקרבן, השמיד ראיות ועשה מעשים בכוונה למנוע ולהכשיל הליך שיפוטי ולהביא לידי עיוות דין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אכזריות מיוחדת". איגור צ'פיקוב שמואשם ברצח חייקין/מערכת וואלה, צילום מסך

עם הגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. בבקשת הארכת המעצר כתבה עו"ד קלאודיה בילנקה כי "מעשיו הנפשעים, מעוררי הפלצות של המשיב - רצח המנוחה בת זוגו, ובהמשך לכך, התעללות מתמשכת בגופתה, השחתת חלקים מאיבריה, ביתור הגופה והשלכת חלקים ממנה לפח האשפה בכוונה לטשטש את עקבות מעשיו - מלמדים כאלף עדים על מסוכנותו המופלגת של המשיב".

בנובמבר 2014 הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגד צ'פיקוב בגין תקיפה נוספת של חייקין. במסגרת הסדר הטיעון שאליו הגיע עם הפרקליטות, הוא הודה בעובדות כתב האישום במקרה אחד וריצה עונש של שישה חודשי מאסר בפועל לצד מאסר על תנאי.

(עדכון ראשון: 08:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully