וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הסכמת המדינה: החשוד ברצח זוגתו בר"ג ייבדק גם ע"י פסיכיאטר פרטי

20.5.2020 / 17:04

העליון קבע כי עמית אלמוג, החשוד ברצח מאיה ווישניאק בסוף השבוע האחרון, ייבדק ב-48 השעות הקרובות על ידי רופא מטעמו בנוסף לבדיקה מטעם הפסיכיאטר המחוזי. זאת לאחר שהפרקליטות הודיעה לבית המשפט כי היא אינה מתנגדת לכך

-

בית המשפט העליון קבע היום (רביעי) כי עמית אלמוג, החשוד ברצח זוגתו מאיה ווישניאק בת ה-22 ברמת גן בסוף השבוע האחרון, יעבור הסתכלות פסיכאטרית ראשונית על ידי פסיכיאטר מטעמו, בנוסף לבדיקה הראשונית מטעם הפסיכיאטר המחוזי. זאת, לאחר שמוקדם יותר הודיעה הפרקליטות לבית המשפט על הסכמתה לכך. בהחלטה נקבע עוד כי הצדדים יתאמו מועד לביצוע הבדיקה על ידי פרופ' גיל זלצמן ב-48 השעות הקרובות.

ההודעה התקדימית של הפרקליטות בנושא הועברה במסגרת הערעור שהגישה עורכת דינו של אלמוג, אורית חיון, על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב. הדיון בבית המשפט העליון התקיים אתמול, ובמהלכו טענה נציגת המדינה כי אלמוג הכשיל את הבדיקה הפסיכיאטרית שאליה נשלח מטעם המשטרה. לטענתה, אלמוג אמר אז כי הוא מוכן להיבדק רק על ידי פסיכיאטר מטעמו.

עמית אלמוג, החשוד ברצח חברתו מאיה וישניאק. פייסבוק, אתר רשמי
הפרקליטות הסכימה שייבדק על ידי מטעמו. אלמוג החשוד ברצח זוגתו/אתר רשמי, פייסבוק

ביום ראשון הוארך בשמונה ימים מעצרו של אלמוג, בן 21 מרמת גן. לטענת המשטרה, לאחר שרצח את בת זוגו, הוא ניסה לרצוח גם את אמו. במהלך שהותו בתחנה הוא התפרע והשתולל.

מחקירה ראשונית בליל הרצח, עלה כי הצעירה הגיעה לביתו ברחוב אבטליון בעיר. בעת שהיו לבד בדירה פרץ בין השניים ויכוח, במהלכו חנק אותה למוות. על פי החשד, כעבור זמן מה הגיעה לדירה אמו של החשוד, שאמר לה: "בואי תראי מה עשיתי לה". האם התקשרה למוקד 100, ואז החל הבן לדקור אותה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו את החשוד, והוא הועבר לחקירה. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

עוד בוואלה!

הותר לפרסום: עמית אלמוג הוא החשוד ברצח בת זוגו ברמת גן

לכתבה המלאה
מאיה וישניאק. -, אתר רשמי
"נרצחה במהלך ויכוח". מאיה ווישניאק/אתר רשמי, -

זהו המקרה השלישי של רצח נשים בשבועיים האחרונים. ב-28 באפריל נרצחה מאסטוואל אלאזה, אם לשניים בת 31 מחולון. בסוף השבוע האחרון הוגש כתב אישום נגד בעלה, מאנדפרו אלאזה בן 37, שדקר אותה למוות לעיני ילדיהם לאחר שסירבה לדרישתו לסייע לו בהכנת קפה. ב-3 במאי נרצחה טטיאניה חייקין, בת 50 מבת ים. בית המשפט האריך את מעצרו של בן זוגה, איגור צ'פיקוב, החשוד ברצח. על פי החשד, לאחר הרצח, התקשר צ'פיקוב למשטרה, הודה כי דקר אותה למוות - ונעצר. החשוד ריצה בעבר עונש מאסר של שישה חודשים בגין תקיפת נוספת של חייקין.

(עדכון ראשון: 10:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully