וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבת ים: "החשוד התקשר למשטרה ימים אחרי שדקר את בת זוגו"

10.5.2020 / 12:09

בית משפט השלום בתל אביב האריך בשמונה ימים את מעצרו של איגור צ'פיקוב מבת ים. נציג המשטרה אמר בדיון כי הוא ככל הנראה רצח את בת זוגו, טטיאנה, ימים ספורים לפני הודעתו למשטרה. במשטרה עדיין בודקים מהי שעת הרצח המדויקת

עריכה: ירדנה עבודי - פוקס

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשמונה ימים את מעצרו של איגור צ'פיקוב, החשוד ברצח בת זוגו טטיאנה חייקין בבת ים. נציג המשטרה אמר בדיון כי צ'פיקוב "ככל הנראה רצח אותה ימים ספורים לפני שהודיע למשטרה". במשטרה עדיין לא יודעים מהי שעת הרצח המדויקת, שנמצאת בבדיקה. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

גופתה של חייקין בת ה-50 נמצאה בדירתה, ברחוב יוספטל בבת ים, לפני שבוע. היא נמצאה ללא סימני חיים ומחוסרת הכרה, ומותה נקבע במקום על ידי צוות מד"א. כוחות המשטרה הוזעקו לדירה לאחר שיחתו של צ'פיקוב, שהודה כי דקר אותה למוות. לפי הדיון הקודם בהארכת מעצרו, שוטרים שהגיעו לכתובת נתקלו בזירה "שניתן לכנות אותה כלא פחות מקשה ומזעזעת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשד שנדקרה למוות ימים לפני שבעלה התקשר למשטרה. טטיאנה חייקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'פיקוב ריצה בעבר עונש מאסר של שישה חודשים בגין תקיפה נוספת של חייקין. על פי החשד, כשהתקשר למוקד 100 של המשטרה, הוא היה תחת השפעת אלכוהול, והוא מסר לשוטרים שלוש כתובות שגויות עד שנזכר בכתובת מגוריו. השיחה הראשונה הייתה בשעות הערב, בה אמר צ'פיקוב למוקדנית: "הרגתי את אשתי".

בנובמבר 2014 הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגד צ'פיקוב בגין תקיפתה של טטיאנה. התביעה המשטרתית הגיעה אז עם הנאשם לעסקת טיעון, לפיה הוא יודה בעובדות כתב האישום במקרה אחד. הצדדים הסכימו שעונשו יעמוד על שישה חודשי מאסר בפועל ומאסר על תנאי. לבני הזוג לא היו ילדים משותפים.

בשבוע שעבר, מאות נשים הפגינו ברחבי הארץ במחאה נגד מקרי האלימות נגד נשים, לאחר הרצח של חייקין וכן של מאסטוואל אלאזה בחולון. המפגינות מחו בירושלים, תל אביב, חיפה, באר שבע, בת ים, הרצליה, חולון, קריית שמונה ובערים נוספות, נגד "אוזלת ידה המתמשכת של הממשלה במאבק באלימות כלפי נשים". מאז פרוץ משבר הקורונה, קווי הסיוע והמקלטים לנשים מוכות בכל הארץ מדווחים על עלייה בפניות וקושי במתן מענה כולל בעקבות הלחץ שנוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully