וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האישה בחולון: הבעל "חש מושפל" ורצח את אשתו לעיניי הילדים

30.4.2020 / 22:45

מחקירת הרצח ושחזורו עולה כי הבעל רצח את אשתו מפני שהתעלמה משאלותיו, וברקע החשדות שהיו לו לפיהם אשתו בוגדת בו. האישה ניסתה להגן על עצמה ולהימלט מהדירה, אך הוא רדף אחריה, תפס אותה בחדר המדרגות ודקר אותה למוות, כשהילדים עדים למתרחש

בווידאו: אישה בת 31 נמצאה ללא רוח חיים בדירה בחולון/צילום: דוברות משטרה

מחקירת רצח האישה בחולון ושחזור שבוצע היום (חמישי) בזירת הרצח עולה כי הבעל מאנדפרו רצח את אשתו מסטואל בעת שהמשפחה התכוננה לארוחת הערב. לדברי החשוד ברצח, הוא שאל את רעייתו מה הם הכינו לאכול, כשלטענתו היא התעלמה ממנו במופגן והוא חש מושפל. הוא כבר חשד שאשתו בוגדת בו, ולכן הוא התחיל להשתולל בבית ולהכות אותה.

מאנדפרו סיפר במהלך שחזור האירוע כי אשתו ניסתה להגן על עצמה ולהימלט מהדירה, אך הוא רדף אחריה, תפס אותה בחדר המדרגות ודקר אותה למוות, כשהילדים עדים למתרחש. אתמול האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו בעשרה ימים. הוא נעצר בשלישי בלילה, בתום מצוד שנמשך כמה שעות באזור מגוריהם בעיר.

החשוד הודה בפני השוטרים ברצח ואמר להם שביצע את המעשה מכיוון שחשד שאשתו בוגדת בו. במשטרה מעריכים כי הוא תכנן את הרצח מראש.

זירת הרצח של האישה בת ה31 על ידי בעלה  אלאזה מאנדפרו בן 37, חולון, 28 באפריל 2020. דוברות משטרת ישראל
רצח לעיניי הילדים. זירת הרצח בחולון/דוברות משטרת ישראל

עד לאחרונה שהתה מסטואל אלאזה בת ה-37 יחד עם שני ילדיה במקלט לנשים מוכות. בשל קשיי הסתגלות למקום, היא חזרה לאחרונה להתגורר בביתה. בן זוגה שוחרר בחודש שעבר מבית הכלא לאחר שסיים לרצות מאסר בגין עבירות של אלימות כלפיה. הוא שב להתגורר בדירתם ברחוב הערבה בחולון, ולא הוצא נגדו צו הרחקה.

בחודש אוגוסט האחרון בני הזוג חזרו מאירוע, כשבדרכם הביתה התפתח ביניהם ויכוח. מסטואל נכנסה לחדר השינה וניסתה להירדם, בעלה קילל אותה ואז התחיל להדליק ולכבות את האור. כשביקשה שיפסיק, נכנס מאנדפרו לחדר והחל להכות את אשתו באגרופים בפניה ובראשה, דחף אותה לקיר ואחז בצווארה. היא הצליחה להימלט מאחיזתו וברחה לסלון, שם תקף אותה וגרם לה לדימום ונפיחות במצב ובפנים.

עוד בוואלה!

חשד לרצח בחולון: אישה בת 31 נדקרה למוות על ידי בעלה

לכתבה המלאה

בעקבות התקרית נעצר מאנדפרו, אך בית משפט השלום בתל אביב הקל בעונשו. "יש לשקול את העובדה כי לנאשם אין עבר פלילי קודם", נכתב בהחלטת השופט. לפני חודשיים תיארה מסטואל בפני שירות המבחן את מערכת היחסים האלימה בין השניים בשנים האחרונות. לדבריה, חלק מהמריבות ביניהם החלו לאחר שהטיחה בבעלה כי הוא מכור להימורים. בעבר הוא תקף אותה באגרופים, הטיח את ראשה בקיר ואיים עליה שלא תתקשר למשטרה. עם זאת, האישה אמרה לקציני המבחן כי לא חשה מאוימת מבעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully