וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחולון: אישה בת 31 נדקרה למוות על ידי בעלה

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור אלאזה מאנדפרו, החשוד ברצח בדירתם ברחוב הערבה בעיר. הבעל הורשע בעבירות אלימות כלפי אשתו ובחודש שעבר שב לביתם, ללא צו הרחקה, לאחר עשרה חודשי מאסר. האישה שהתה בעבר במקלט לנשים מוכות. על פי החשד, בנם בן ה-14 צפה במתרחש

בווידאו: אישה בת 31 נמצאה ללא רוח חיים בדירה בחולון/צילום: דוברות משטרה

אישה בת 31 נדקרה למוות הערב (שלישי) בחדר המדרגות בבניין ברחוב הערבה בחולון. כוחות משטרה פתחו במצוד אחר בעלה, מאנדפרו אלאזה בן 37 החשוד ברצח, שנמלט מהמקום ומבקשת את סיוע הציבור באיתורו. הוא נראה לאחרונה כשהוא ללא חולצה ולבוש במכנס ג'ינס שחור. המשטרה פתחה בחקירה ועל פי החשד שני הילדים, בני 6 ו-14, שמעו את המתרחש.

הבעל נעצר בחודש אוגוסט בגין עבירות במשפחה כלפי אשתו, מסטואל אלאזה, ונשפט לעשרה חודשי מאסר. ב-11 במרץ שוחרר מהכלא ושב לביתו, ללא צו הרחקה.

החשוד ברצח אשתו  אלאזה מאנדפרו בן 37. דוברות משטרת ישראל
המשטרה מבקשת סיוע באיתורו. אלאזה מאנדפרו/דוברות משטרת ישראל

שכניהם של הזוג הם שהזעיקו את המשטרה. שכן שמתגורר בבניין סיפר כי לבני הזוג שני ילדים, בני 14 ושש, והם מתגוררים במקום משנת 2008. לדבריו, "מעולם לא שמעתי צעקות מהדירה שלהם".

האישה הייתה מוכרת לשירותי הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חולון. היא שהתה במקלט לנשים מוכות בחיפה ועזבה מרצונה.

חשד לרצח בחולון - אישה כבת 30 נמצאה ללא רוח חיים בדירה, 28 באפריל 2020. מד"א
זירת הרצח בחולון, הערב/מד"א

צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האישה ללא דופק וקבע את מותה. "נכנסו לבניין והובילו אותנו למקום בו שכבה אישה כבת 30 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש רפואת חירום, ערן כרמל. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

(עדכון ראשון: 19:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully