וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בלוד: רעול פנים ירה למוות באישה בת 48 מטווח קצר

חובשים ופרמדיקים שהוזעקו לביתה של האישה בשכונת הרכבת בעיר, מצאו אותה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית עלה החשד שרעול פנים פרץ לביתה וירה לעברה בזמן שבעלה היה בבית

חשד לרצח: אישה בת 48 נורתה למוות בלוד/באדיבות אתר panet.co.il

אישה בת 48 נורתה למוות היום (שישי) בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א, שהוזעקו לביתה של מירוות דסוקי בשכונת הרכבת בעיר, מצאו אותה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה בזירת האירוע. המשטרה החלה בחקירת המקרה כחשד לרצח.

הדיווח במוקדי החירום וההצלה התקבל סמוך לשעה 16:30, אז נודע על אירוע ירי שהתרחש בביתה של האישה. כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה, יחד עם אנשי מד"א, והחלו לאסוף ממצאים בזירת האירוע.

זירת רצח בלוד - 17 אפריל 2020. איתן שנור, מד"א
זירת הירי בשכונת הרכבת בלוד, היום/מד"א, איתן שנור

מחקירה ראשונית עלה כי בעלה של דסוקי שהה יחד עמה בביתה בזמן המקרה. לחוקרים הוא סיפר כי לביתם פרץ רעול פנים וירה בה למוות. האישה לא מוכרת למשטרה או לגורמי הרווחה. השוטרים גובים גם עדויות משכנים ומכרים.

"כשהגענו למקום ראינו את הפצועה שוכבת מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מפצע ירי בגופה", סיפר חובש מד"א מנדי אמית. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים - ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) הביע צער על המקרה, והאשים בכך את הרשויות. "אישה נוספת נרצחה היום בעיר לוד", אמר. "פשע מחריד שלא היה יכול להתרחש, אלמלא ההזנחה הפושעת של רשויות המדינה, מהמשטרה עד לרווחה, המפקירים את החברה הערבית בכלל ואת נשות החברה הערבית בפרט. יהי זכרה ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully