וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 33 נורה למוות בכניסה לנתניה; אישה בת 30 במצב קשה

שלומי גבאי, לירן לוי ויפעת רוזנברג

13.3.2020 / 22:30

השניים נורו בכביש 57 סמוך למחלף נתניה שליד רחוב ויצמן. צוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו של בן ה-33, תושב רמלה שאחיו נרצח לפני שבעה חודשים. כוחות משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות

צילום:תיעוד מבצעי מד"א , עריכה: שאול אדם

גבר בן 33, מחמד שמאלי מרמלה, נורה היום (שישי) למוות בכביש 57 סמוך לכניסה למחלף נתניה, ואישה בת 30 נפצעה באורח קשה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הגבר, ופינו את האישה לבית החולים לניאדו בעיר לקבלת טיפול רפואי, כשהיא מורדמת ומונשמת. כוחות משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות, ונבדק גם חשד לרצח. אחיו של שמאלי, מועתז, נרצח לפני שבעה חודשים ובן דודם סעיד נרצח בזמן הלוויתו של מועתז

הפראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' ואוריאן לוקץ סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים כשהם מחוסרי הכרה, הגבר היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו. אישה כבת 30 שהייתה במצב קשה מאוד הורדמה והונשמה בשטח ופונתה במצב קריטי לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים".

אירוע ירי בכביש 57 בכניסה לנתניה בו גבר נורה למוות ואישה נפצעה קשה. 13 במרץ 2020. מד"א
זירת הירי בכניסה לנתניה, היום/מד"א
אירוע ירי בכביש 57 בכניסה לנתניה בו גבר נורה למוות ואישה נפצעה קשה. 13 במרץ 2020. אנשי הדממה - חדשות מתפרצות, אתר רשמי
הרכב בו נמצאו הגבר והאישה שנורו בכביש 57/אתר רשמי, אנשי הדממה - חדשות מתפרצות

רק אתמול נורה למוות גבר בן 33 תושב בענה שבגליל, סמוך לצימר במושב חזון באזור. צוות רפואי שהגיע למקום קבע את מותו של הגבר, אבו ג'לאל מוחי אלדין. כוחות משטרה הוזעקו למקום וממשיכים באיסוף ממצאים בזירה ובסריקות אחר חשודים. בתום הערכת מצב בראשות מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא הוטלה החקירה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית, ונבדק חשד לרצח.

אירוע ירי בכביש 57 בכניסה לנתניה בו גבר נורה למוות ואישה נפצעה קשה. 13 במרץ 2020. אנשי הדממה - חדשות מתפרצות, אתר רשמי
זירת האירוע בו נורה למוות גבר בן 35/אתר רשמי, אנשי הדממה - חדשות מתפרצות

בחודש שעבר נורה למוות גבר בן כ-40, אב לילדים, בפארק וולפסון שבדרך הטייסים בתל אביב. הוא נמצא ללא רוח חיים בזירה, שנמצאת בין דרך השלום, כביש הטייסים ורחוב לה גוארדיה, ומותו נקבע במקום. המשטרה הודיעה כי הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. כוחות משטרה הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ראיות ובחקירת נסיבות האירוע.

(עדכון ראשון: 15:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully