וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בתל אביב: גבר כבן 40 נורה למוות בפארק וולפסון

7.2.2020 / 16:26

הגבר נמצא ללא רוח חיים בפארק הסמוך לדרך שלום בעיר. המשטרה פתחה בחקירה, ועל פי החשד הרקע פלילי. מפקד מרחב יפתח אמר כי "הרגע לאירוע הוא רקע פלילי. מדובר באיש משפחה ואב לילדים. אנחנו רק בראשית החקירה ובודקים את כל הכיוונים האפשריים"

קרדיט: דוברות משטרת ישראל

גבר כבן 40 נורה למוות היום (שישי) בפארק וולפסון שבדרך הטייסים בתל אביב. הוא נמצא ללא רוח חיים בזירה, שנמצאת בין דרך השלום, כביש הטייסים ורחוב לה גוארדיה, ומותו נקבע במקום. המשטרה הודיעה כי הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. כוחות משטרה הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ראיות ובחקירת נסיבות האירוע.

ניצב משנה חיים בובליל, מפקד מרחב יפתח אמר כי "היום בסמוך לשעה 16:00 התקבלו קריאות במחוז תל אביב על כך שנשמעו יריות באזור פארק וולפסון. הכוחות שהגיעו למקום זיהו גבר בשנות ה-40 לחייו כשהוא ירוי. הרגע לאירוע הוא רקע פלילי. מדובר באיש משפחה ואב לילדים. אנחנו רק בראשית החקירה ובודקים את כל הכיוונים האפשריים".

בחודש שעבר, גבר כבן 30 נדקר למוות בדרך משה דיין בעיר. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. הרקע לאירוע פלילי.

גבר בן 40 נורה למוות בפארק וולפסון שבתל אביב. אנשי הדממה, עיבוד תמונה
שוטרים בזירת האירוע בה נורה הגבר למוות, היום/עיבוד תמונה, אנשי הדממה

"על אי התנועה בין שני הנתיבים שכב הפצוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעות חודרות בגופו", סיפרו חובשי מד"א יוסף נהון ושלמה לוי, שהוזעקו אל זירת האירוע במזרח תל אביב, "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים והוא פונה לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

עוד בוואלה!

ישראלים על הספינה המבודדת ביפן: "מספר החולים עלה, המצב מדאיג"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully