וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 36 נורה למוות באופקים

13.4.2020 / 23:45

הצוותים הרפואיים מצאו את הגבר ללא רוח חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשודים, ועל פי החשד הרקע לאירוע פלילי. הגבר לא מוכר למשטרה

תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

גבר בן 36, ללא עבר פלילי, נורה למוות הערב (שני) ברחוב מרבד הקסמים באופקים. צוות מד"א מצא את הגבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ונאלץ לקבוע את מותו במקום. שוטרים שהגיעו לזירת הירי פתחו בתחקיר האירוע ונבדק חשד לרצח. הכוחות החלו בסריקות אחר חשודים. בתום הערכת מצב בהובלת מפקד מרחב נגב, תת ניצב יאיר חצרוני, הוטלה חקירת המקרה על היחידה המרכזית מרחב נגב.

האירוע מצטרף לכמה מקרי ירי נוספים בחודש הקודם, בהם שניים שקרו יום אחר יום. הראשון אירע לפני חודש בדיוק - אבו ג'לאל מוחי אלדין, בן 33 ותושב בענה שבגליל, נורה למוות בסמוך לצימר במושב חזון. בתום הערכת מצב בראשות מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא, הוטלה החקירה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית, ונבדק חשד לרצח.

זירת הירי באופקים - ה-13 לאפריל 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. זירת הירי באופקים, הערב/אתר רשמי, אתר רשמי

במקרה השני מחמד שמאלי, בן 33 מרמלה, נורה למוות בכביש 57 סמוך לכניסה למחלף נתניה, ואישה בת 30 נפצעה באורח קשה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הגבר, ופינו את האישה לבית החולים לניאדו בעיר לקבלת טיפול רפואי, כשהיא מורדמת ומונשמת. גם כאן נבדק חשד לרצח. אחיו של שמאלי, מועתז, נרצח לפני שמונה חודשים, ובן דודם סעיד נרצח בזמן הלוויתו של מועתז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully