וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח נער חף מפשע בגלל סכסוך בין עבריינים: אישום יוגש נגד תושב עכו

9.3.2020 / 13:57

בתום חקירת המשטרה עלה כי צעיר תושב עכו ירה למוות באבי ציצואשוילי, נער שנקלע בשוגג למקום, ופצע קשה אדם נוסף. הרקע לאירוע הוא מריבה בין שתי כנופיות על שטחים לסחר בסמים בגליל המערבי. אביו של הנרצח: "שום דבר לא יחזיר לי את הבן שלי"

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: עמית שמחה

הצהרת תובע הוגשה נגד הילאל חלו, צעיר בן 25 תושב עכו, בגין מעורבות ברצח הנער אבי ציצואשוילי בן ה-17 בנהריה - כך הותר היום (שני) לפרסום. על פי החשד, הנער נורה למוות תוך ניסיון שכשל לחיסול מוחמד רובאעי, תושב עכו בן 27, שנפצע באורח קשה. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגד חלו כתב אישום באשמת מעורבות ברצח ציצואשוילי וניסיון חיסול.

מחקירת המשטרה עלה כי הרקע למקרה הוא סכסוך בין שתי כנופיות עבריינים, אליה נקלע בשוגג הנער החף מפשע. מקור הסכסוך הוא יריבות על שטחים לסחר בסמים בגליל המערבי, לאחר שבכיר באחת הכנופיות עזב לחו"ל בעוד שהשנייה ניסתה להשתלט על האזור.

ההרוג בחיסול בנהריה, אבי ציצואשוילי בן 17 מנהריה. באדיבות המשפחה
נקלע בשוגג לסכסוך - ונרצח. ציצואשוילי/באדיבות המשפחה

מאז הרצח שאירע לפני כחודשיים, עצרה המשטרה כעשרה חשודים - כולם שתקו בחקירתם וסירבו לשתף פעולה עם חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף. עם ההתקדמות בחקירתו של חלו, שוחררו יתר החשודים. עם זאת, במשטרה אמרו כי ייתכן ויוגש נגדם כתב אישום בגין עבירות שונות. בהסכמת הסנגור עו"ד תומר נווה לנוכח הצהרת התובעת הילה כ"ץ מפרקליטות מחוז חיפה, הוארך מעצרו של חלו עד יום שישי. עד אז יוגש כתב האישום כנגדו והפרקליטות תבקש באותו מועד את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

"הוא מכחיש מכל וכל מעורבות ברצח כזה או אחר", אמר עו"ד נווה. "מדובר באירוע שהתרחש לפני מספר חודשים. חומרי החקירה טרם הועברו לעיוננו. ברגע שנקבל אותם נגיב בצורה מסודרת".

מחר צפויים חוקרי היחידה המרכזית לבקר בבית משפחת ציצואשוילי. "שום דבר לא יחזיר לי את הבן שלי", אמר לקראת המפגש יוסי ציצואשוילי, אביו של הנער. "אמרתי מההתחלה שהמשטרה שתעשה את העבודה שלה ושאותנו זה לא מעניין".

(עדכון ראשון: 11:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully