וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה: בן 17 נורה למוות בלב העיר, הנסיבות נבדקות

12.1.2020 / 7:41

אברהם צ'יצואשוילי נפצע קשה לאחר שנורה מאופנוע חולף. כוחות משטרה רבים שהוזעקו לזירה, מצאו אותו ופצוע נוסף בן 28 שוכבים על המדרכה. בבית החולים נקבע מותו של צ'יצואשוילי, בעוד שהפצוע הנוסף במצב קשה. הנסיבות נחקרות

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: טל רזניק

שני גברים נורו אמש (ראשון) ברחוב וייצמן בנהריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשניים, צעיר בן 28 מעכו ונער בן 17 מנהריה, טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לחדר ההלם בבית החולים הגליל המערבי בנהריה במצב קשה. במהלך הלילה נקבע מותו של בן ה-17, אברהם צ'יצואשוילי, כשמצבו של בן ה-28 ממשיך להיות קשה.

הדיווח על הירי התקבל במוקדי החירום וההצלה סמוך לשעה 19:00. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה לצד חובשים ופרמדיקים של מד"א, שאיתרו את שני הפצועים שוכבים על המדרכה. מבדיקה ראשונית עולה כי גורם שלישי פתח באש לעבר השניים מקטנוע חולף.

ההרוג בחיסול בנהריה, אבי ציצואשוילי בן 17 מנהריה. באדיבות המשפחה
נקבע מותו. אבי צ'יצואשוילי/באדיבות המשפחה

המשטרה פתחה והחלה באיסוף ממצאים בזירה. הפצוע מעכו הוא קרוב משפחה של גבר שנרצח בחודש מאי במסעדה בעיר. בן ה-17 הוא ככל הנראה בן של עובד עיריית נהריה ובמשטרה בודקים אם אכן היה מעורב באירוע, או נקלע אליו באקראי. אבי, שנהרג, למד בבית הספר הרב-תחומי עמל למצוינות ולמנהיגות חברתית, "שחקים".

"כשהגעתי למקום ראיתי את שני הפצועים שוכבים בהכרה כשהם סובלים מפצעי ירי", סיפר חובש מד"א דור וקני. "הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים והם פונו במצב קשה לבית החולים".

הצעיר בן ה-28 שנורה אתמול, נקלע בעבר לנסיון חיסול בו נורה בראשו. הוא קרוב משפחה של קורבן חיסול בחודש מאי במסעדה בעכו, ואף נחשד בעצמו, ביחד עם שניים נוספים, בחיסול של צעיר אחר המוכר למשטרה לפני מספר שנים. הוא שוחרר לאחר מאסר של זמן קצר. הרצח נותר בלתי מפוענח.

עוד בוואלה!

המסר לישראל בהפלת המטוס האוקראיני: המלחמה הבאה תשבית את נתב"ג

לכתבה המלאה

ראש ארגון הפשע נעצר שוב

אתמול החליט בית המשפט המחוזי בבאר שבע לעצור את ראש ארגון הפשע בני שלמה, שנעצר בחשד למעורבות בניסיון חיסול באשקלון. זאת, לאחר שהמשטרה הגישה ערעור על החלטת בית משפט השלום באשקלון, ששחרר אתמול את החשוד מאחר שהמשטרה לא סיפקה ראיות למעצרו ומשום שצו המעצר ניתן יומיים לפני האירוע עצמו.

במהלך הדיון, נציג המשטרה הסביר כי הוצא צו מעצר נגד החשוד בגין חקירה אחרת שמתנהלת נגדו. עוד אמר נציג המשטרה כי שלמה נחקר בחשד לניסיון חיסול ונובעת ממנו מסוכנות גבוהה. לדבריו, יש חשש שהוא יימלט מהארץ מאחר שהוא נתפס עם דרכון זר.

"אני סבור שבית משפט השלום טעה כשהורה על שחרורו של שלמה. די בחומר שבתיק כדי שיהיה חשד סביר ששלמה ביצע את המיוחס לו", אמר הנציג בדיון. השופט עמית כהן קבע בעניין צו המעצר שהוצא יומיים לפני האירוע כי "קיבלתי תשובה ואני מסתפק בה לעניין".

(עדכון ראשון: 12/1, 19:24)

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • נהריה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully