וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעיר בנהריה: שלושת החשודים במעורבות במעשה שוחררו למעצר בית

26.1.2020 / 20:35

השלושה נעצרו בשבוע שעבר לאחר שאותרו בדירת מסתור בעתלית, ביחד עם שלושת החשודים המרכזיים בפרשה, אליה ברחו לאחר האירוע, בו נרצח אבי ציצואשוילי בן ה-17. הרקע לניסיון החיסול שכשל הוא סכסוך ארוך בין כנופיות, במסגרתו נפצע קשה תושב עכו בן 27

צילום: יואב איתיאל, עריכה: עמית שמחה

(בווידאו: הוריו של הנער אבי ציצואשוילי שנרצח בנהריה)

בית משפט השלום בחיפה שיחרר היום (ראשון) למעצר בית את שלושה החשודים במעורבות לאחר ברצח אבי ציצואשוילי, בן ה-17 מנהריה. השלושה, תושבי עכו, מוחמד עאבד בן ה-28, איאד אבו עלי בן ה-27 וחאזם נאסר בן -21, נעצרו ביום שני שעבר, לאחר שנמצאו בדירת מסתור בעתלית עם שלושה החשודים המרכזיים בפרשה.

על פי החשד, נרצח הנער בשוגג תוך ניסיון שכשל לחיסול מוחמד רובאעי, בן ה-27 מעכו. הרקע לירי הוא סכסוך ארוך בין כנופיות פשע. לפי שעה, כל העצורים שומרים על שתיקה בחקירותיהם במשרדי היחידה המרכזית של מחוז חוף. השופטת מריה פיקוס-בוגדאנוב נעתרה לסנגוריהם, עורכי הדין תומר נווה וזוהר ארבל, והורתה על השחרור, לאחר שקבעה כי החקירה לא התקדמה. השופטת מעכבת את ביצוע החלטתה ביממה כדי לאפשר למשטרה להגיש מחר ערעור לשופטת אורית ויינשטיין, בבית המשפט המחוזי בחיפה.

ההרוג בחיסול בנהריה, אבי ציצואשוילי בן 17 מנהריה. באדיבות המשפחה
אבי צ'יצואשוילי בן ה-17/באדיבות המשפחה

לטענת המשטרה, השופטת פיקוס-בוגדאנוב שגתה בכך שלא נתנה משקל מכריע לעילת המעצר של המסוכנות לשלום הציבור, וזאת נוכח מעורבותם של הגברים בסיוע וקשירת קשר בעבירות חמורות. המשטרה הסבירה כי הישארותם במעצר הכרחית לצורך קידומה של החקירה, שכן שחרורם עלול להביא לשיבוש הליכי החקירה והשפעה על מעורבים נוספים. מוקדם יותר אמרה הימ"ר כי היא עתידה לעצור מעורבים נוספים.

עוד בוואלה!

הוארך מעצר החשודים ברצח הנער בנהריה: "הוא לא היה קשור לעניין"

לכתבה המלאה
זירת אירוע הירי בנהריה 13 בינואר 2019. במת החדשות, אתר רשמי
זירת הירי בנהריה/אתר רשמי, במת החדשות

מוחמד רובאעי, שנפצע מהירי אורח קשה, התאושש מפציעתו, ואחר הצהריים שוחרר מבית החולים בנהריה. הוא ואבי ציצואשוילי, שנקלע באקראי לזירה, נפצעו באורח קשה באירוע הירי ביום ראשון לפני שבועיים. מצבו של הנער התדרדר עוד באותו הערב, ורופאי בית החולים נאלצו לקבוע את מותו. החקירה בעיצומה, ושלושת החשודים המרכזיים צפויים להגיע לדיון בעניינם ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully