וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית הספר של אבי שנרצח בנהריה מנסים לאסוף את השברים: "אבידה גדולה"

13.1.2020 / 21:35

חבריו ומשפחתו של אבי ציצואשווילי התקשו להיפרד ממי שכונה "המנהיג של השכבה". המחנכת סיפרה כי הוא היה "מוביל שכולם העריצו אותו". אלפי בני אדם השתתפו בהלווייתו. במקביל, המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע ובודקת אם בן ה-17 נקלע אליו באקראי

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: טל רזניק

בבית הספר הרב-תחומי עמל "שחקים" בנהריה נפרדו היום (שני) מורים ותלמידים מאבי ציצואשווילי בן ה-17, שנרצח אמש במרכז העיר. מנהל בית הספר, אבי מנשס, סיפר כי האווירה בכיתות הייתה קשה. "אנחנו אוספים את השברים, מדובר בטראומה מאוד מורכבת ולא פשוטה", אמר. "אבי היה ילד קורן משמחת חיים, שובב עם חן ואהוב על כל מוריו ותלמידיו. זאת אבידה גדולה".

בשעות הערב ליוו אותו אלפי בני אדם בהלווייתו. רב העדה של עולי גיאורגיה בנהריה ספד לו במהלך הלווייה, ואמר כי "מהשער הזה אנחנו צריכים לצאת עם החלטה - איך אנחנו משנים את המצב. מה נהייה פה, נהיינו שיקגו". הרב הוסיף "צריך לחזור להיות בני אדם. אם ככה נתנהג הכל ייראה יותר טוב".

במקביל, המשטרה ממשיכה בחקירת הרצח. ציצואשווילי וצעיר בן 28 מעכו נורו מאופנוע חולף ברחוב וייצמן בעיר. השניים פונו לבית החולים בעיר, ובמהלך הלילה נקבע מותו של הנער. מצבו של הצעיר, קרוב משפחה של גבר שנרצח בחודש מאי, מוסיף להיות קשה. במשטרה בודקים אם ציצואשווילי אכן היה מעורב באירוע, או שמא נקלע אליו באקראי.

ההרוג בחיסול בנהריה, אבי ציצואשוילי בן 17 מנהריה. באדיבות המשפחה
"אהוב על כל מוריו ותלמידיו". ציצואשווילי/באדיבות המשפחה

המחנכת של ציצואשווילי , קלרה, עדיין מתקשה לעכל את הבשורה הקשה. היא תיארה את תלמידה כ"ילד קסם, לאן שהוא נכנס היה אור. תמיד היה מצחיק ואחד הילדים האהובים לא רק בכיתה, אלא גם בשכבה. הוא היה מנהיג ומוביל, תמיד בחיוך וכולם העריצו אותו. הוא ליכד את כולם".

את יום הלימודים הקדיש הצוות החינוכי בבית הספר לליווי התלמידים. "הכנו בריסטול מאוד גדול עם תמונות של אבי מהשנים שהיינו ביחד", סיפרה המחנכת. "הילדים כתבו לו כל אחד בדף אישי מילות פרידה, תלינו את זה והדלקנו נרות. ישבנו מעל חמש שעות ביחד בכיתה, חלק רק איתי וחלק עם ליווי. הילדים מאוד מלוכדים אחד עם השני, עצובים, שבורים והמומים".

לדברי קלרה, "הילדים עוד בהלם, גם אני עוד לא מעכלת את זה. האלימות הזו ברחובות היא דבר מפחיד. היא יכולה להגיע לכל אחד".

עוד בוואלה!

החולים ממתינים להכרעה: הטיפולים הסופיים המועמדים לסל התרופות

לכתבה המלאה
זירת אירוע הירי בנהריה 13 בינואר 2019. במת החדשות, אתר רשמי
"האלימות ברחובות היא דבר מפחיד". זירת הרצח, אמש/אתר רשמי, במת החדשות

סגן מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי לגליל, ד"ר יואב הופמן, סיפר כי "אתמול בשעות הערב הגיע נער בן 17 ירוי בבטנו והובהל לחדר ניתוח, שם במשך שעות ארוכות שעות ארוכות עמל הצוות הכירורגי על חייו תוך כדי החייאה, ייצב את מצבו והעביר אותו לטיפול נמרץ ילדים במצב אנוש. בתום מאמצים ושעות ארוכות לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון 18:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully