וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בתל אביב: צעיר נורה למוות במלון ברחוב הירקון, שני חשודים נעצרו

18.4.2020 / 15:46

כוחות משטרה הגיעו למקום בעקבות דיווחים על ירי, ומצאו צעיר בשנות ה-20 לחייו ללא רוח חיים. שני תושבי העיר כבני 30 נעצרו בחשד למעורבות ברצח. הנרצח והחשודים מוכרים למשטרה. הרקע בבדיקה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, ניב אהרונסון עריכה: אסף דרורי

צעיר בשנות ה-20 לחייו ממרכז הארץ נורה למוות היום (שבת) במלון "בראון ביץ' האוס" ברחוב הירקון בתל אביב. כוחות משטרה הגיעו למקום בעקבות דיווחים על ירי, ומצאו את הצעיר ללא רוח חיים בחדר 405 שבקומה הרביעית. שני חשודים בשנות ה-30 לחייהם, שהודיעו על אדם ירוי וביקשו להזעיק עזרה, נעצרו בחשד למעורבות ברצח. הנרצח והחשודים מוכרים למשטרה, וצו איסור פרסום יוטל על פרטי החקירה.

חובש בכיר במד"א, ערן נדלר, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה כשהוא סובל מפציעה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

במלון מתארחים אזרחים גם בימי הקורונה. זוג שיצא מאחד החדרים סיפר שהם שוהים כעת בבית המלון ולא שמעו את הירי.

זירת הרצח בבית המלון בתל אביב 18 באפריל 2020. ניב אהרונסון
זירת הרצח, היום/ניב אהרונסון

מפקד תחנת לב תל אביב, סגן-ניצב דודי שליו, סיפר כי "בשעות הצהריים קיבלנו קריאה על אדם ירוי בחדר מלון בתל אביב. צוות שלנו הגיע לאחר כדקה ובבדיקה הובהר שנמצאה גופת גבר באחד החדרים, כוחות רפואה קבעו את מותו. בבדיקה שלנו אותרו שני אנשים שנבדקת מעורבותם בחשד ובקשר לאירוע. כוחות נוספים של המשטרה נמצאים בבדיקה של מהות האירוע ואיזו חקירה תיפתח".

זירת הרצח בבית המלון בתל אביב 18 באפריל 2020. ניב אהרונסון
זירת הרצח, היום/ניב אהרונסון

אתמול נורתה למוות מירוות דסוקי בת ה-48 בביתה שבלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א, שהוזעקו לזירה בשכונת הרכבת בעיר, מצאו אותה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה במקום. המשטרה החלה בחקירת המקרה כחשד לרצח, והבוקר עצרה את החשוד, תושב לוד, שיובא הערב לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון.

זירת הרצח בבית המלון בתל אביב 18 באפריל 2020. ניב אהרונסון
זירת האירוע. מלון ביץ' האוס בתל אביב/ניב אהרונסון

מחקירה ראשונית עלה כי בעלה של דסוקי שהה יחד עמה בביתה בזמן המקרה. לחוקרים הוא סיפר כי לביתם פרץ רעול פנים וירה בה למוות. האישה לא מוכרת למשטרה או לגורמי הרווחה.

(עדכון ראשון: 14:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully