וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר החשוד ברצח אשתו בחולון הוארך ב-10 ימים: "אכזרי ביותר"

29.4.2020 / 20:12

בית משפט השלום בת"א האריך את מעצרו של מאנדפרו אלאזה, החשוד שרצח את אשתו בבניין מגוריהם ונמלט מהזירה עד ליום שישי הבא. השופטת ציינה בהחלטתו כי הוא כשיר נפשית לעמוד דין וציינה בהחלטתה כי נשקפת ממנו "מסוכנות גבוהה מאוד"

בווידאו: אישה בת 31 נמצאה ללא רוח חיים בדירה בחולון/צילום: דוברות משטרה

בית משפט השלום בתל אביב האריך הערב (רביעי) בעשרה ימים את מעצרו של מאנדפרו אלאזה, החשוד שרצח את אשתו אמש בבניין מגוריהם שבחולון ונמלט מהזירה. הוא נעצר הלילה, בתום מצוד שנמשך כמה שעות באזור רחוב מנחם בגין בעיר. אלאזה בן ה-37 חשוד כי רצח את אשתו מסטואל אלאזה בת ה-31.

החשוד הודה בפני השוטרים ברצח ואמר להם שביצע את הרצח מכיוון שחשד שהיא בוגדת בו. במשטרה טוענים שהוא תכנן את הרצח מראש.

מסטואל אלאזה שהתה עד לאחרונה יחד עם שני ילדיה במקלט לנשים מוכות. בשל קשיי הסתגלות למקום, חזרה לאחרונה להתגורר בביתה. בן זוגה שוחרר בחודש שעבר מבית הכלא לאחר שסיים לרצות מאסר בגין עבירות של אלימות כלפיה. הוא שב להתגורר בדירתם ברחוב הערבה בחולון, ולא הוצא נגדו צו הרחקה.

זירת הרצח של האישה בת ה31 על ידי בעלה  אלאזה מאנדפרו בן 37, חולון, 28 באפריל 2020. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בחולון, אמש/דוברות משטרת ישראל

השופטת טל פישמן-לוי ציינה בהחלטתה להאריך את מעצרו כי "כפי הנטען בחומר שלפניי, מדובר ברצח אכזרי ביותר שבוצע לעיני ילדים קטנים, וזאת לאחר שהחשוד שוחרר חודש וחצי טרם האירוע מהכלא בגין אלימות כלפי אותה אישה". היא ציינה כי אינה רואה צורך בבדיקה פסיכיאטרית, וקבעה כי "בנסיבות אלה, נשקפת מסוכנות גבוהה מאוד".

עוד בוואלה!

בזמן הקורונה: עלייה חדה במספר התלונות על אלימות במשפחה

לכתבה המלאה

עו"ד ירוסלב מץ, שמייצג את אלאזה מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "אנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה. מצבו הנפשי של החשוד קשה ואנו סבורים שיש להפנות אותו לבדיקה פסיכיאטרית". הוא הוסיף כי "לצערנו, בית המשפט דחה את בקשתנו ואנו שוקלים להגיש ערר על ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully