וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בבת ים: גופת אישה נמצאה בדירה בעיר, בן זוגה נעצר

גבר התקשר למשטרה והודה כי דקר למוות את בת זוגו בת ה-50 בביתם ברחוב יוספטל בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותה ללא סימני חיים וקבע את מותה. החשוד בן ה-55 ריצה בעבר שישה חודשי מאסר בגין תקיפתה. על פי החשד, היה תחת השפעת אלכוהול

צילום: יותם רונן, דן סיני, תיעוד מבצעי מד"א

גופת אישה בת 50 נמצאה הערב (ראשון) בדירה ברחוב יוספטל בבת ים. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האישה ללא סימני חיים ומחוסרת הכרה, וקבע את מותה. כוחות משטרה הגיעו לזירה והחלו באיסוף ממצאים. בית משפט השלום בת"א הוציא צו איסור פרסום על שמו של החשוד ושמה של קורבן הרצח.

בן זוגה של האישה התקשר למשטרה, הודה כי דקר אותה למוות - ונעצר. הגבר, בן 55, ריצה בעבר עונש מאסר של שישה חודשים בגין תקיפת בת זוגו. על פי החשד, הגבר היה תחת השפעת אלכוהול ובשיחתו למוקד 100 מסר לשוטרים שלוש כתובות שגויות עד שנזכר בכתובת מגוריו. לבני הזוג לא היו ילדים משותפים.

זירת הרצח בבת ים 3 במאי 2020. עדן סיני תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הרצח בבת ים, הערב/מד"א, עדן סיני תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח בבת ים 3 במאי 2020. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת הרצח בבת ים, הערב/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

ביום שלישי האחרון נעצר מאנדפרו אלאזה בחשד שרצח את אשתו, מסטואל, בדירתם בחולון. בשחזור בזירה עלה כי החשוד רצח את האישה בעת שהמשפחה התכוננה לארוחת הערב. לדבריו, הוא שאל את רעייתו מה הם הכינו לאכול, כשלטענתו היא התעלמה ממנו במופגן והוא חש מושפל. הוא כבר חשד שאשתו בוגדת בו, ולכן הוא התחיל להשתולל בבית ולהכות אותה.

מאנדפרו סיפר במהלך שחזור האירוע כי אשתו ניסתה להגן על עצמה ולהימלט מהדירה, אך הוא רדף אחריה, תפס אותה בחדר המדרגות ודקר אותה למוות, כשהילדים עדים למתרחש.

עד לאחרונה שהתה מסטואל בת ה-37 יחד עם שני ילדיה במקלט לנשים מוכות. בשל קשיי הסתגלות למקום, היא חזרה לאחרונה להתגורר בביתה. בן זוגה שוחרר בחודש שעבר מבית הכלא לאחר שסיים לרצות מאסר בגין עבירות של אלימות כלפיה. הוא שב להתגורר בדירתם ברחוב הערבה בחולון, ולא הוצא נגדו צו הרחקה.

(עדכון ראשון: 20:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully