וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמאסרו קוצר: נוחי דנקנר ישתחרר ממעצר בית לילי

ועדת השחרורים אישרה את בקשתו של איש העסקים להשתחרר ממעצר בית לילי בו הוא נדרש לשהות מ-22:00 עד 06:00, כחלק מתנאי שחרורו מהכלא. בפרקליטות לא הביעו התנגדות, וחברי הוועדה קיבלו את הבקשה

עריכה: עמית שמחה

ועדת השחרורים ליד שירות בתי הסוהר אישרה היום (חמישי) את בקשתו של איש העסקים נוחי דנקנר להשתחרר ממעצר בית לילי שבו הוא שוהה מדי לילה מהשעה 22:00 עד 06:00, זאת אחרי ששוחרר מהכלא עם קיצור עונש המאסר שנגזר עליו. דנקנר, המוגדר עדיין כאסיר ברישיון עד לתום תקופת מאסרו המקורית, נדרש לתנאים מגבילים בהם גם מעצר הבית הלילי. בפרקליטות לא התנגדו לבקשתו של איש העסקים שהוגשה על ידי עורכת דינו שני אילוז, וכעת חברי ועדת השחרורים הסירו את המגבלה.

דנקנר, השתחרר לפני כשבוע וחצי מבית המעצר ניצן, לאחר שריצה עונש מאסר במשך שנה וארבעה חודשים. שחרורו בא לאחר שוועדת השחרורים קיבלה את בקשתו לקיצור מאסרו. על דנקנר, שהורשע במסגרת פרשת הרצת המניות באיי-די-בי אחזקות, נגזרו במקור שלוש שנות מאסר, והוא החל לרצות את עונשו עונשו בכלא מעשיהו באוקטובר 2018.

שחרור מוקדם לנוחי דנקנר, 2 בפברואר 2020. ראובן קסטרו
ישתחרר ממעצר הבית הלילה. דנקנר/ראובן קסטרו

במסגרת הפרשה, דנקר הורשע בתרמית בניירות ערך, יחד עם איש שוק ההון איתי שטרום, שנשלח לשנתיים מאסר. שבועיים לפני שחרורו, החליט נשיא המדינה ראובן ריבלין לקצר כארבעה חודשים מתקופת מאסרו של דנקנר ולהמיר אותם במאסר על תנאי.

כחודשיים לפני ששוחרר, בית משפט שלום נעתר לבקשת וואלה! NEWS והתיר לפרסום כי נפתחה חקירה נוספת נגד דנקנר בעקבות תלונתו של אחד האסירים. בעקבות זאת, הוקפאה בקשתו לשחרור מוקדם והוא הועבר מכלא מעשיהו לבית המעצר ניצן, שם נחקר. על מהות החשדות ופרטי החקירה מוטל עדיין צו איסור פרסום.

עוד בוואלה!

גורמי ביטחון: ההקלות לחמאס ניתנו במקביל להיערכות לפיגוע

לכתבה המלאה

עם זאת, לפני כחודש פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הודיעה לבאי כוחו של של דנקנר כי הוחלט לסגור את תיק החקירה מחוסר ראיות. אחד המעורבים בחקירה אמר יומיים לאחר שחרורו כי הוא שוקל להגיש ערעור לפרקליטות על סגירת התיק. גורם המעורה בפרטים אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "תיק החקירה ייבחן לעומקו ואם קיים סיכוי לכתב אישום - מוזר שהחקירה נסגרה ככה. חומרי החקירה הועברו מהפרקליטות לצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully