וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן השתלטה על מכלית בריטית; פעוט נהרג בתאונה בצפון | כותרות השבת

משמרות המהפכה של איראן פרסמו תיעוד שלטענתם מפריך את הטענה שמל"ט הופל על ידי ארצות הברית. יותר מ-4,000 פלסטינים הפגינו בגבול הרצועה בכמה מוקדים, 103 מהם נפצעו. כותרות סוף השבוע

.

איראן: השתלטנו על המכלית כדי להגן על חוקי השיט הבינלאומיים

שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף הגיב להשתלטות על מכלית הנפט הבריטית במצרי הורמוז. זריף טען כי תפיסת כלי השיט האיראני בגיברלטר נעשתה באופן "פיראטי", ואילו ההשתלטות במפרץ הפרסי אתמול נעשתה לשם "הגנה על חוקי השיט הבינלאומיים". בחשבון הטוויטר שלו צייץ השר כי "כמו שאמרתי בניו יורק, איראן היא זו שמבטיחה את ביטחונם של המפרץ הפרסי ומצרי הורמוז".

זריף תקף את בריטניה ברקע הסנקציות שהטיל נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על טהראן. לדבריו, על הממלכה "חייבת להפסיק להיות שותף לטרור הכלכלי של ארצות הברית".

איראן פרסמה תיעוד: "הוכחה שארה"ב לא הפילה את המל"ט"

משמרות המהפכה של איראן פרסמו תיעוד שלטענתם מפריך את הטענה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כי מל"ט איראני הופל אתמול על ידי ספינת קרב אמריקנית. בתיעוד מהאוויר לכאורה נראית ספינת הקרב האמריקנית, USS BOXER, חוצה את מצרי הורמוז במקום שבו אירעה התקרית לטענתה של ארצות הברית.

4,000 פלסטינים הפגינו בגבול עזה; עשרות נפצעו

יותר מ-4,000 פלסטינים הפגינו בגבול רצועת עזה בכמה מוקדים. כוחות צה"ל ניסו למנוע חבלה בגדר המערכת באמצעות גז מדמיע, ובחלק מהמקרים היה שימוש באש חיה. לפי משרד הבריאות הפלסטיני, נפצעו 103 פלסטינים, מהם 49 מירי צה"ל. ארבעה מהפצועים חובשים ושניים הם עיתונאים. במקביל להפגנות, ג'יפ צבאי ממוגן נפגע בגבול הרצועה, והזכוכית שבו נסדקה. לא ברור האם הפגיעה נגרמה מירי

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

האונס בקפריסין: החשוד המרכזי נחקר, חלק מהחשודים שומרים על שתיקה

החשוד המרכזי באונס הצעירה הבריטית בקפריסין נחקר בניקוסיה. לפניו נחקרו שלושה חשודים ששמרו על זכות השתיקה ואחד ששיתף פעולה באופן מלא. סנגורו של החשוד, עו"ד ניר יסלוביץ', קרא לממשלה לפעול על מנת לסייע בהחזרתם של הנערים החשודים לישראל. "מדינת ישראל מפורסמת בכך שאינה מפקירה אזרחים שנמצאים במצוקה כזו או אחרת ולא משנה מקום הימצאם", אמר. "אני מצפה ומקווה שמדינת ישראל תעשה כל שניתן בידה כדי לעזור לנערים בקפריסין לחזור כמה שיותר מהר הביתה".

"הולך להיות רע במיוחד": גל חום קיצוני מאיים על ארה"ב וקנדה

חום קיצוני הכה ברחבי ארצות הברית, כשמטאורולוגים במדינה הזהירו כי הטמפרטורות אמורות להגיע לשיא במהלך סוף השבוע. תנאי מזג האוויר החריג יכולים להשפיע על 200 מיליון אזרחים בערים הגדולות כמו ניו יורק, וושינגטון ובוסטון בחוף המזרחי ואף במערב התיכון ובקנדה. במקומות מסוימים הטמפרטורות יגיעו ליותר מ-38 מעלות.

הורוביץ נגד איחוד פרץ-לוי אבקסיס: "קול לעבודה הוא קול לנתניהו"

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ אמר כי "קול לעבודה הוא קול לנתניהו". באירוע שבתרבות ברעננה גינה הורוביץ את האיחוד בין העבודה בראשות עמיר פרץ ליו"ר גשר אורלי לוי-אבקסיס. "במקום איחוד גדול הוא בחר בשריון קטן כדי לפנות ימינה לכיוון ממשלת נתניהו", ציין. "מתנגדי נתניהו שמרו נפשכם מפרץ ואורלי לוי, הם הראשונים שיערקו לממשלת נתניהו".

פעוט בן שנה וחצי נהרג בתאונת דרכים בשפרעם; נסיבות המקרה נבדקות

איהם סאלח בושקאר, פעוט כבן שנה וחצי, נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בחצר בית בשכונת אלווסטאני בשפרעם. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה ושם לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו. המשטרה מסרה כי "שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו לאירוע פועלים לאיתור זהות הנהג". מבית החולים נמסר כי הפעוט הובא לבית החולים במצב קשה מאוד וכי מאמצי ההחייאה שביצעו בו לא הצליחו ומשפחתו נמצאת במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully