וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בקפריסין: החשוד המרכזי נחקר, חלק מהחשודים שומרים על שתיקה

20.7.2019 / 16:01

בנוסף לשלושת החשודים שהודו מלכתחילה כי קיימו עם הצעירה הבריטית יחסי מין בהסכמה, שישה נוספים שינו את גרסתם ומודים כעת שהיו בחדר. שלושת העצורים האחרים ממשיכים לטעון לאליבי. סנגורו של החשוד קרא לממשלה לסייע בהחזרתם של הנערים לישראל

אתר רשמי

החשוד המרכזי באונס הצעירה הבריטית בקפריסין נחקר היום (שבת) בניקוסיה. לפניו נחקרו שלושה חשודים ששמרו על זכות השתיקה ואחד ששיתף פעולה באופן מלא. סנגורו של החשוד, עו"ד ניר יסלוביץ', קרא לממשלה לפעול על מנת לסייע בהחזרתם של הנערים החשודים לישראל. "מדינת ישראל מפורסמת בכך שאינה מפקירה אזרחים שנמצאים במצוקה כזו או אחרת ולא משנה מקום הימצאם", אמר. "אני מצפה ומקווה שמדינת ישראל תעשה כל שניתן בידה כדי לעזור לנערים בקפריסין לחזור כמה שיותר מהר הביתה".

גורם במשטרת ניקוסיה אמר אתמול כי בנוסף לשלושת הנערים שהודו מלכתחילה כי קיימו יחסי מין בהסכמה עם הצעירה הבריטית, שישה נערים נוספים שינו את גרסתם הראשונית ומודים כעת כי שהו בחדר. שלושת החשודים האחרים ממשיכים לטעון לאליבי ואומרים כי כלל לא היו בזירת האונס.

לטענת המשטרה, החשוד המרכזי בפרשה כבר שינה את גרסתו שלוש פעמים, עד שהודה לבסוף כי בעת ששכב עם התיירת בחדרו, היו נוכחים בחדר גם חבריו. לטענתה הם צפו במתרחש, ואחר כך היו כולם שותפים מלאים לאונס הקבוצתי שנעשה בה עד שנמלטה עירומה אל מחוץ לחדר כשהם רודפים אחריה.

עוד בוואלה! NEWS:
קאויבויז על טילים: היום שבו האדם דרך על הירח
הפולנים שרוצים לפתוח את פצעי המלחמה: ''הסיפור שלנו הושתק''
בריטניה מזהירה: אם המכלית לא תשוחרר יהיו השלכות חמורות

החשודים ההישראלים באונס התיירת בקפריסין מובאים להארכת מעצר 18 ביוני 2019. רויטרס
אחד החשודים בקפריסין, שלשום/רויטרס

הרשויות בקפריסין ממשיכות בחקירה תוך גביית עדויות מעובדי המלון ועדים נוספים, וכן צפייה בסרטוני אבטחה ותיעוד שנמצא על 11 טלפונים ניידים של הנערים החשודים. במשטרה המקומית ציינו כי חשוד שגרסת האליבי שלו תאומת ישוחרר לאלתר, גם טרם חלוף שמונת ימי המעצר עליהם הורה שלשום בית המשפט. לאחר הדיון בבית המשפט נלקחו העצורים למתקני כליאה שונים ברחבי האי, שם הם מוחזקים בהפרדה, כדי להקשות עליהם לתאם גרסאות.

באי דווח כי המשטרה שערכה חיפוש בחדר 723 של המלון, תפסה מצעי מיטה בהם סדינים ושמיכות, אספה קונדומים שחלקם משומשים, ואספה שרידי דנ"א גם מהשטיח בחדר. בגדיהם של כל 12 החשודים נתפסו אף הם ונשלחו לבדיקות מעבדה. ככל הידוע נתפסו גם 11 טלפונים ניידים והמשטרה תנסה לחלץ מהם מידע קריטי לחקירה, כמו סרטונים שצולמו במהלך האירוע וכן התכתבויות בין מי מהישראלים לבין הבריטית כמו גם בינם לבין עצמם, שהרי מיוחסת להם גם עבירת קשירת הקשר לפשע.

עוד בוואלה!

בריטניה מזהירה: אם המכלית לא תשוחרר יהיו השלכות חמורות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאספו שרידי דנ"א. חדר המלון בו על פי החשד התרחש האונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדיווחים בקפריסין עולה כי הצעירה עדיין מאושפזת בבית חולים ובשל מצבה הנפשי הקשה החוקרים מתקשים לגבות ממנה עדות שתחזק את גרסתה. חברתה מסרה שקבוצת הישראלים השתויים הטרידה אותה וחברות שלה במהלך המסיבה שהתנהלה במלון עד השעות הקטנות של הלילה. נמסר שהיא טוענת כי במהלך האונס הם קשרו אותה.

עיתון מקומי פרסם בבריטניה כי היא כבר היתה בעבר קרבן של אונס קבוצתי בעקבותיו אף פוצתה ב-15 אלף פאונד. אין לדיווחים האלה אימות ממקור אחר והדיווחים האלה כולם זוכים לביקורת ברשתות החברתיות, בעיקר בהתחשב כי התייחסות אותנטית רשמית של קרבן האונס טרם נשמעה, בעוד התקשורת עוסקת רובה ככולה בעיקר בטענות החשודים.

(עדכון ראשון: 11:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully