וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שנה וחצי נהרג בתאונת דרכים בשפרעם; נסיבות המקרה נבדקות

20.7.2019 / 19:30

איהם סאלח בושקאר בן השנה וחצי פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותו. מבירור ראשוני של המשטרה עולה כי הנהג, תושב המקום בן 31, נסע לאחור עם רכבו בחצר בית, לא הבחין בפעוט ופגע בו. הנהג עוכב לצורך חקירתו

זירת התאונה בה נהרג פעוט בן שנה וחצי בחצר בית בשפרעם, 20 יולי 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, היום/דוברות משטרת ישראל

איהם סאלח בושקאר, פעוט כבן שנה וחצי, נפצע היום (שבת) באורח קשה בתאונת דרכים בחצר בית בשכונת אלווסטאני בשפרעם. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה ושם לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו. מבית החולים נמסר כי הפעוט הובא במצב קשה מאוד וכי מאמצי ההחייאה שביצעו בו לא הצליחו ומשפחתו נמצאת במקום.

בוחן תאונות דרכים של המשטרה הגיע לזירה והחל לחקור את נסיבות התאונה. מבירור ראשוני של המשטרה עולה כי הנהג, תושב המקום בן 31, נסע לאחור עם רכבו ולא הבחין בפעוט בכביש וכתוצאה מכך נפצע הפעוט. הנהג עוכב לתחנת המשטרה לצורך חקירתו.

אמש נהרגה הצעירה אידה קרמר, תושבת קריית ביאליק בת 22, בהתהפכות כלי רכב בכביש 79 סמוך לצומת המוביל. מחקירת המקרה עולה כי נהג הרכב נמלט מניידת משטרה שסימנה לו לעצור באזור הקריות, תוך שהוא מסכן את הנוסעים בכביש, חוצה צמתים באור אדום עד לשלב התאונה בצד הדרך, כשלאחריה נמלטו הנהג ונוסע נוסף רגלית מהמקום.

איהם סאלח בושקאר, בן שנה וחצי שנהרג בתאונת דרכים בשפרעם, 20 יולי 2019. עיבוד תמונה
איהם סאלח בושקאר, הפעוט בן השנה וחצי שנהרג. היום/עיבוד תמונה

המשטרה פתחה בסריקות אחר נהג הרכב לצד הכוונת התנועה לצירים חלופיים, לשם חקירה של זירת התאונה. כעבור זמן עצרה את תושב הכפר מנדא בעלי הרכב במעורבות בתאונה לאחר שהופיע בתחנת המשטרה ודיווח כי מוקדם יותר שדדו ממנו לכאורה את הרכב.

"כשהגענו למקום ראינו את הרכב בוואדי בצד הדרך כשהוא מעוך ומפורק", סיפרה פרמדיקית מד"א מיקה עוז. "ברכב שכבה צעירה בשנות ה-20 כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

(עדכון ראשון: 15:48)

זירת התאונה בה נהרג פעוט בן שנה וחצי בחצר בית בשפרעם, 20 יולי 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, היום/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully