וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאיבד את אשתו ובנו: נקבע מותו של הפצוע מתאונת הדרכים בכביש 7

20.7.2019 / 15:11

במהלך השבוע חלה הידרדרות במצבו של רודריגו רוסטסקי והצוות הרפואי בבית החולים בילינסון נאלץ לקבוע את מותו. בת זוגו ובנם בן השנתיים נהרגו כשמשאית התנגשה ברכבם, ובתם בת השלוש נפצעה באורח קל. לבקשת משפחתו, איבריו נתרמו

אתר רשמי

בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה נקבע היום (שבת) מותו של רודריגו רוסטסקי, בשנות ה-40 לחייו, שנפצע באורח אנוש בתאונה הקטלנית שאירעה בשבוע שעבר בכביש 7 סמוך לגדרה. רוסטסקי נהג ברכבו כשמשאית התנגשה בו, וגרמה למותם של אשתו סופי בת ה-28 ובנם איתי בן החודשיים. איבריו של ההרוג, קצין בחיל האוויר, נתרמו. בתו בת השלוש שנפצעה קל בתאונה שוחררה מבית החולים ביום שישי האחרון לבית סבה וסבתה.

מנהלת בית החולים, ד"ר אפרת הרלב-ברון, סיפרה כי "לפני כשבוע פונה הפצוע מבית החולים קפלן לבילינסון עם פציעת ראש אנושה. במהלך השבוע הוא עבר מספר ניתוחים. בימים האחרונים חלה הדרדרות משמעותית במצבו ולצערנו למרות מאמצי הצוות הרפואי של המחלקה הנוירוכירורגית בבילינסון הוא הלך לעולמו הבוקר".

רודריגו רוסטסקי שנהרג בתאונת דרכים בכביש 7 מימיו בשירות הצבאי. 20 ביולי 2019. באדיבות חבריו ליחידה, אתר רשמי
רודריגו רוסטסקי במהלך שירותו הצבאי/אתר רשמי, באדיבות חבריו ליחידה

בבית העלמין במודיעין נאספו אתמול כמה עשרות אנשים, בני משפחה, ידידים וחברים מחיל האוויר ומבסיס חצור ללוות למנוחת את סופי ובנה איתי. ההלוויה נפתחה בדברי הספד דתיים שנשא ראש הקהילה המשיחית שאליה השתייכה המשפחה ואחיו של האב רודריגו המאושפז אמרו במקומו קדיש. אביה של סופי רוסטסקי שהגיע להלוויה מארצות הברית מיוסטון טקסס תאר את בתו: "סופי היתה ילדה, בת, נכדה ורעיה מדהימה". בהמשך הוא הקריא פסוקים מהברית החדשה וודברים שכתבה בתו לפני מותה על האמונה באלוהים.

סופי ורודריגו רוסטסקי שנהרגו בתאונת הדרכים בכביש 7 עם בתם. פייסבוק, אתר רשמי
סופי ורודריגו עם בתם/אתר רשמי, פייסבוק

אמה של סופי רוסטסקי ספדה לה: "היה לכם את הפינה הכי מדהימה, הייתי החברה הכי טובה שלי, סופי התינוקת שלי, למדתי אותך בבית שלנו לקרוא, למדתי אותה מדע, היא אהבה מאוד לקרוא ספרים ולא רצתה ללכת לישון בגלל האהבה לקריאה, היו לה חיים טובים עד שפגשה את ישו".

זירת תאונת הדרכים בכיש 7 11 ביוני 2019. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, בשבוע שעבר/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

בתוך כך, שוטרי תחנת לכיש ממשיכים בחקירת התאונה הקטלנית ועל פי תוצאת בדיקת מעבדה ראשונית שנערכה בדמו של נהג המשאית, תושב אשקלון בן 39, החשוד בגרימת התאונה הקטלנית ביום חמישי בשבוע שעבר, לא אותרו ממצאים לפיהם היה תחת השפעת סמים.

המשטרה בודקת בנוסף כיוונים אחרים שעשויים לשפוך אור על סיבת התאונה הקשה. כך למשל, נבדק חשד שהתאונה נגרמה בעת שהנהג החשוד התכופף להרים סיגריה, והתנגש בכלי הרכב. עם זאת, הוא טוען שלא זוכר מה קרה לאחר מכן.

בנוסף, המשטרה ממתינה לתוצאות בדיקת הטלפון הנייד של הנהג החשוד כדי לבדוק אם שוחח במכשיר בטרם התאונה, וזה מה שהסיח את דעתו. כמו כן, נבדק אם תקלה ברכב גרמה לתאונה. הנהג החשוד שוחרר בתחילת השבוע בתנאים מגבילים כשהמשטרה הסכימה לתנאי השחרור ומסרה כי חקירת התאונה נמשכת. בתנאי השחרור נקבע כי הנהג ישהה במעצר בית מלא במשך חמישה ימים.

במקביל יתייצב לחקירה כל עת שיידרש ונאסרה יציאתו מהארץ עד להודעה חדשה. מהמשטרה נמסר עוד כי הוא חשוד עדיין בעבירה של גרימת התאונה הקטלנית. חקירת הנהג צפויה להימשך.

סופי ורודריגו רוסטסקי שנהרגו בתאונת הדרכים בכביש 7. פייסבוק, אתר רשמי
סופי ורודריגו רוסטסקי/אתר רשמי, פייסבוק
הלוווית סופי רוסטסקי (28) ובנה איתי בן החודשיים שנהרגו בתאונה בכביש 7, מודיעין, 19 ביולי 2019. מערכת וואלה!
"מחכים ליום שנהיה שוב ביחד". בית העלמין במודיעין, השבוע/מערכת וואלה!
הלוווית סופי רוסטסקי (28) ובנה איתי בן החודשיים שנהרגו בתאונה בכביש 7, מודיעין, 19 ביולי 2019. מערכת וואלה!
בית העלמין במודיעין, השבוע/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully