וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקרנית, שחיפשה את האמת": האם ובנה שנהרגו בתאונה ליד גדרה נטמנו

19.7.2019 / 10:45

קרובי משפחה וחברים נפרדו מסופי רוסטסקי ומבנה איתי בן החודשיים שנהרגו מפגיעת משאית בשבוע שעבר. אב במשפחה, המשרת כאיש קבע בחיל האוויר עדיין מאושפז במצב קשה. אמה של סופי ספדה: "היית החברה הכי טובה שלי". הנהג הפוגע ממשיך לטעון כי "אינו זוכר מה קרה"

עריכה: עמית שמחה

כמה עשרות משתתפים הגיעו היום (שישי) לבית העלמין במודיעין כדי ללוות למנוחות את סופי רוסטסקי בת ה-28 ובנה איתי בן החודשיים שנהרגו בתאונה בין רכב למשאית שארעה בשבוע שעבר בכביש 7 סמוך לגדרה. בעלה, רודריגו קצין בחיל האוויר, מאושפז עדיין במצב קשה וממשיך להילחם על חייו בבית החולים בילינסון. בתו בת השלוש שנפצעה קל בתאונה שוחררה מבית החולים ביום שישי האחרון לבית סבה וסבתה.

בבית העלמין נאספו כמה עשרות אנשים, בני משפחה, ידידים וחברים מחיל האוויר ומבסיס חצור כשההלוויה נפתחה בדברי הספד דתיים שנשא ראש הקהילה המשיחית שאליה השתייכה המשפחה ואחיו של האב רודריגו המאושפז אמרו במקומו קדיש. אביה של סופי רוסטסקי שהגיע להלוויה מארצות הברית מיוסטון טקסס תאר את בתו: "סופי היתה ילדה, בת, נכדה ורעיה מדהימה". בהמשך הוא הקריא פסוקים מהברית החדשה וודברים שכתבה בתו לפני מותה על האמונה באלוהים.

אמה של סופי רוסטסקי ספדה לה: "היה לכם את הפינה הכי מדהימה, הייתי החברה הכי טובה שלי, סופי התינוקת שלי, למדתי אותך בבית שלנו לקרוא, למדתי אותה מדע, היא אהבה מאוד לקרוא ספרים ולא רצתה ללכת לישון בגלל האהבה לקריאה, היו לה חיים טובים עד שפגשה את ישו".

האם הוסיפה: "היא לעולם לא חדלה לשחק, מילדות ועד בגרות, היא היתה סקרנית וחיפשה את האמת, אהבה לחקור, אהבה לרדת לשורש העניין, בגיל 21 הגיע לראשונה לישראל והתאהבה בישראל, הגיעה בהתנדבות, חשבה שישראל יפה, היא הכירה בן בעלה, אחרי 4 חדשים הוא כבר ביקר בביתנו, סופי רצתה מאוד להינשא לו, היא מאוד אהבה אותו את בעלה רודריגו, הם מאוד אהבו אחד את השניה, אנשים אמרו להם שנשואים האלה יהיו קשים, והם תמיד היו עונים זה קל בגלל שאנחנו כל כך אוהבים אחד את השנייה".

מת'יו ריילינג פרסם תמונה של אחותו סופי שנהרגה בתאונה בכביש 7. פייסבוק, צילום מסך
"נאהב אתכם לעד". סופי ואיתי/צילום מסך, פייסבוק

האם סיפרה על שיחתם האחרונה עם בתה. "היא אמרה לי אני אוהבת אותך אמא, אוהבת ומתגעגעת, אמנם הייתי אמא שלה, אבל היינו חברות טובות, הערצתי אותה, היא היתה אמא מדהימה לרותי ואיתי היא רצתה לתת חיים מדהימים".

נתנאל, אחיו של הבעל רודריגו ספר על החוויות המשותפות של אחיו ורעייתו. "האם גיסה מדהימה, אמא מושלמת, זוכר את החוויות המשותפות ביחד, שתמיד יזכירו לנו אותך. לא נוכל להחליף אותך סופי ואת איתי אבל נהיה משפחה לרותי ולרודירגו, לא נוכל למלא את החלל שהשארת, אוהב אתכם בכל נפשי, נאהב אותכם לעד, מחכים ליום שנהיה שוב ביחד".

עוד בוואלה!

"נאהב אתכם לעד סופי ואיתי": אח האם שנהרגה עם בנה בתאונה נפרד

לכתבה המלאה
הלוווית סופי רוסטסקי (28) ובנה איתי בן החודשיים שנהרגו בתאונה בכביש 7, מודיעין, 19 ביולי 2019. מערכת וואלה!
"מחכים ליום שנהיה שוב ביחד". בית העלמין במודיעין, היום/מערכת וואלה!

אחיו של רודריגו, מרקו גם כן ספד לגיסתו ואחיינו: "מרגישים שנלקחתם מאיתנו ברגע אחד", אמר. "לא מצליחים להבין שלא נראה אותך נכנסת אלינו ומחזיקה את איתי, תודה שהפכת את אחי לאדם מאושר, אהבה שלך לאיגי, מבטיחים שניתן כולנו את האהבה לרותי שכל כך דומה לך, לצערנו רודריגו לא כאן, הוא נאבק כדי להבריא ולהמשיך לטפל ברותי, הוא היה אומר לך אם היו הכן, תודה על 5.5 שנים משותפות, תודה על איתי ורותי, ולך איתי תמיד נרגיש פספוס שלא נדע לאיזה גבר היית גדל להיות, אוהב אותך אחיין קטן שלי, שמור עלינו מלמעלה".

הלוווית סופי רוסטסקי (28) ובנה איתי בן החודשיים שנהרגו בתאונה בכביש 7, מודיעין, 19 ביולי 2019. מערכת וואלה!
בית העלמין במודיעין, היום/מערכת וואלה!

בתוך כך, שוטרי תחנת לכיש ממשיכים בחקירת התאונה הקטלנית ואתמול פורסם כי על פי תוצאת בדיקת מעבדה ראשונית שנערכה בדמו של נהג המשאית, תושב אשקלון בן 39, החשוד בגרימת התאונה הקטלנית ביום חמישי האחרון, לא אותרו ממצאים לפיהם היה תחת השפעת סמים.

המשטרה בודקת בנוסף כיוונים אחרים שעשויים לשפוך אור על סיבת התאונה הקשה. כך למשל, נבדק חשד שהתאונה נגרמה בעת שהנהג החשוד התכופף להרים סיגריה, והתנגש בכלי הרכב. עם זאת, הוא טוען שלא זוכר מה קרה לאחר מכן.

סופי רוסטסקי בת ה-28 ובנה איתי בן החודשיים שנהרגו בתאונה בין רכב למשאית שארעה בשבוע שעבר בכביש 7 סמוך לגדרה. הלוויה של בית העלמין במודיעין. אור רביד
בית העלמין במודיעין, היום/אור רביד

בנוסף, המשטרה ממתינה לתוצאות בדיקת הסלולר של הנהג החשוד כדי לבדוק אם שוחח במכשיר בטרם התאונה, וזה מה שהסיח את דעתו. כמו כן, נבדק אם תקלה ברכב גרמה לתאונה. הנהג החשוד שוחרר בתחילת השבוע בתנאים מגבילים כשהמשטרה הסכימה לתנאי השחרור ומסרה כי חקירת התאונה נמשכת. בתנאי השחרור נקבע כי הנהג ישהה במעצר בית מלא במשך חמישה ימים.

במקביל יתייצב לחקירה כל עת שיידרש ונאסרה יציאתו מהארץ עד להודעה חדשה. מהמשטרה נמסר עוד כי הוא חשוד עדיין בעבירה של גרימת התאונה הקטלנית. חקירת הנהג צפויה להימשך.

(עדכון ראשון: 9:58)

זירת תאונת הדרכים בכיש 7 11 ביוני 2019. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
כלי הרכב שבה נסעה המשפחה, בשבוע שעבר/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully