וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאהב אתכם לעד סופי ואיתי": אח האם שנהרגה עם בנה בתאונה נפרד

16.7.2019 / 14:32

סופי רוסטסקי בת ה-28 ובנה איתי בן החודשיים נהרגו בתאונה בין משאית לרכב בכביש 7 סמוך לגדרה. אחיה נפרד ממנה בפוסט מרגש: "עכשיו אתם עם ישוע, מי ייתן וכולנו נמצא תקווה ושמחה כשיגיע היום הזה". אב המשפחה עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים. חקירת התאונה נמשכת

צילום: בני ואינר

סופי רוסטסקי בת ה-28 ובנה בן החודשיים איתי הם ההרוגים בתאונה בין רכב למשאית שארעה בשבוע שעבר בכביש 7 סמוך לגדרה. בעלה, קצין בחיל האוויר, מאושפז עדיין במצב קשה וממשיך להילחם על חייו בבית החולים בילינסון. בתו בת השלוש שנפצעה קל בתאונה שוחררה מבית החולים ביום שישי האחרון לבית סבה וסבתה.

בפוסט מרגש בפייסבוק נפרד היום (שלישי) אחיה של סופי, מתיו ריילינג, מאחותו חברת הקהילה המשיחית, ומאחיינו התינוק. "נאהב אתכם לעד סופי ואיתי, עכשיו אתם עם ישוע, מי ייתן וכולנו נמצא תקווה ושמחה כשיגיע היום הזה", כתב ריילינג.

למרות הגעת בני משפחתה לישראל, טרם נקבע מועד קבורתם של האם ובנה התינוק. משפחתו של האב פנתה לגורמים בעיריית מודיעין שם התגוררה בעבר המשפחה, לפני שעברה למגורי קציני חייל האוויר בחצור, וביקשה לקבור את השניים בחלקה האזרחית של בית העלמין. אולם טרם נקבע מועד להלוויה.

מת'יו ריילינג פרסם תמונה של אחותו סופי שנהרגה בתאונה בכביש 7. פייסבוק, צילום מסך
סופי ואיתי/צילום מסך, פייסבוק

בתוך כך, שוטרי תחנת לכיש ממשיכים בחקירת התאונה הקטלנית ואתמול פורסם כי על פי תוצאת בדיקת מעבדה ראשונית שנערכה בדמו של נהג המשאית, תושב אשקלון בן 39, החשוד בגרימת התאונה הקטלנית ביום חמישי האחרון, לא אותרו ממצאים לפיהם היה תחת השפעת סמים.

המשטרה בודקת בנוסף כיוונים אחרים שעשויים לשפוך אור על סיבת התאונה הקשה. כך למשל, נבדק חשד שהתאונה נגרמה בעת שהנהג החשוד התכופף להרים סיגריה, והתנגש בכלי הרכב. עם זאת, הוא טוען שלא זוכר מה קרה לאחר מכן.

זירת תאונת הדרכים בכיש 7 11 ביוני 2019. דוברות זק"א, אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי, דוברות זק"א

בנוסף, המשטרה ממתינה לתוצאות בדיקת הסלולר של הנהג החשוד כדי לבדוק אם שוחח במכשיר בטרם התאונה, וזה מה שהסיח את דעתו. כמו כן, נבדק אם תקלה ברכב גרמה לתאונה. הנהג החשוד שוחרר בתחילת השבוע בתנאים מגבילים כשהמשטרה הסכימה לתנאי השחרור ומסרה כי חקירת התאונה נמשכת. בתנאי השחרור נקבע כי הנהג ישהה במעצר בית מלא במשך חמישה ימים.

במקביל יתייצב לחקירה כל עת שיידרש ונאסרה יציאתו מהארץ עד להודעה חדשה. מהמשטרה נמסר עוד כי הוא חשוד עדיין בעבירה של גרימת התאונה הקטלנית. חקירת הנהג צפויה להימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully