וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת התאונה שבה נהרגו אם ובנה: לא נמצאו סמים בדם נהג המשאית

15.7.2019 / 13:09

על פי תוצאות בדיקת מעבדה ראשונית שנערכה בדמו של נהג המשאית החשוד בגרימת התאונה הקטלנית בכביש 7 סמוך לגדרה, לא אותרו ממצאים לפיהם היה תחת השפעת סמים. החקירה נמשכת והנהג צפוי להיחקר פעם נוספת

צילום: בני ואינר

שוטרי תחנת לכיש ממשיכים גם היום (שני) בחקירת התאונה הקטלנית בכביש 7 סמוך לגדרה בין כלי רכב פרטי למשאית, שבה נהרגו אישה בת 28 ובנה התינוק. על פי תוצאת בדיקת מעבדה ראשונית שנערכה בדמו של נהג המשאית, החשוד בגרימת התאונה הקטלנית ביום חמישי האחרון, לא אותרו ממצאים לפיהם היה תחת השפעת סמים. חקירת בוחני תאונות הדרכים לכיש נמשכת והנהג נחקר היום פעם נוספת.

בין השאר, נבדק חשד שהתאונה נגרמה בעת שהנהג החשוד התכופף להרים סיגריה, והתנגש בכלי הרכב. עם זאת, הוא טוען שלא זוכר מה קרה לאחר מכן.

סניגורו של הנהג, עו"ד ישראל נחמיאס, אמר בתגובה לגילוי כי "אנו לא מופתעים מתוצאות הבדיקה. כבר בהזדמנות הראשונה טענתי כי מרשי לא השתמש בסמים וזאת מאחר שאינו משתמש בסמים. צר לי שמרשי נאלץ לשהות במעצר עד לקבלת תוצאות הבדיקה, כשניתן היה לבדוק את החשד בבדיקה פשוטה כבר ביום התאונה. צר לנו מאוד על תוצאות התאונה ומוסרים תנחומים למשפחה וברכת החלמה לפצועים".

זירת תאונת הדרכים בכיש 7 11 ביוני 2019. דוברות זק"א, אתר רשמי
זירת התאונה, ביום חמישי/אתר רשמי, דוברות זק"א

במהלך סוף השבוע נחקר הנהג החשוד, תושב הדרום בשנות ה-30 לחייו, וטען בפני החוקרים כי הוא אינו זוכר מה קרה. מיד לאחר החקירה, בית המשפט האריך את מעצרו של הנהג את אתמול, בין השאר בשל החשד שעלה כי הנהג היה תחת השפעת סמים.

במקביל, בוחני תאונת הדרכים של מרחב לכיש הופקדו על החקירה כדי לבדוק מה הביא לסטייה מנתיב הנסיעה שהובילה לפגיעה בכלי הרכב הפרטי. בתאונה הקשה משאית התנגשה ברכב פרטי שעמד בצד הדרך בכביש 7 בסמוך למחלף בית רבן, ומהפגיעה נהרגו האם ובנה שישבו במושב האחורי. אב המשפחה, קצין בדרגת רב סרן בחיל האוויר בצה"ל, נפצע באורח קשה ובתו בת השלוש נפצעה קל. האב פונה תחילה לבית החולים קפלן ברחובות ומשם הועבר לטיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

(עדכון ראשון: 08:58)

זירת תאונת הדרכים בכיש 7 11 ביוני 2019. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
הנהג החשוד שוחרר למעצר בית/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully