וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בה נהרגו אם ובנה: חשד כי הנהג היה תחת השפעת סמים

המשטרה ממשיכה בחקירת התאונה בכביש 7 סמוך לגדרה בין רכב פרטי למשאית שבה נהרגו אישה בת 28 ובנה התינוק. במשטרה בודקים אם נהג המשאית היה תחת השפעת סמים ומעצרו הוארך בשלושה ימים. גרסתו בחקירה: "איני זוכר מה קרה". מצבו של האב נהג הרכב מוסיף להיות קשה

צילום: בני ואינר

חקירת התאונה הקטלנית ליד גדרה - כל הפרטים

  • נהג המשאית נחקר הלילה ואמר לשוטרים: "לא זוכר מה קרה"
  • מעצרו של נהג המשאית הוארך עד יום ראשון
  • נבדקת אפשרות שהנהג היה תחת השפעת סמים בעת ביצוע התאונה
  • מצבו של האב, נהג הרכב, מוסיף להיות קשה אך יציב בבית החולים בילינסון
  • בתו בת השלוש מאושפזת במצב קל בבית החולים קפלן

המשטרה ממשיכה לחקור את תאונת הדרכים הקטלנית שארעה אתמול בכביש 7 סמוך לגדרה בין רכב פרטי למשאית - שבה נהרגו אם בת 28 ובנה התינוק בן החודשיים. נהג המשאית, תושב הדרום בשנות השלושים לחייו, נחקר הלילה ומסר את גרסתו לשוטרים. "אני לא זוכר מה קרה", אמר בחקירתו. בתום החקירה - נכלא הנהג והבוקר בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו עד יום ראשון.

בהחלטת בית המשפט נאמר כי "יש לציין את התמונה העובדתית הטראגית והטרגדיה. אנחנו עוסקים בתאונה שאירעה אתמול עת המשיב נהג במשאית בכביש 7 והתנגש ברכב הפרטי. תאונה זאת הסתיימה לצערם של כולם במותם של אם ובנה ופציעתו של אב. נהג המשאית מביע צערו על מה שאירע ואינו נותן תגובות ענייניות וישירות בחקירה בהתייחס לשאלות רבות אינו זוכר. ישנו חשד סביר לביצוע עבירות המיוחסות לו".

השופט קבע כי "מסתמנת אפשרות שהנהג היה תחת השפעת סמים. בחקירתו הוא מכחיש זאת, אך זאת בניגוד לשיחתו עם אחד השוטרים. נתון זה מעיד על רמת המסוכנות. בנסיבות העניין מצאתי נכון להיענות לבקשה ומעצרו הוארך עד יום ראשון".

עוד בוואלה! NEWS:
"משפחה כל כך יפה נהרסה": האם והבן נהרגו בתאונה; חיי האב בסכנה
תאונה קטלנית ליד גדרה: בת 40 ובנה התינוק נהרגו מפגיעת משאית

זירת תאונת הדרכים בכיש 7 11 ביוני 2019. דוברות זק"א, אתר רשמי
בתום חקירתו נעצר נהג המשאית. זירת התאונה, אתמול/אתר רשמי, דוברות זק"א

בוחני תאונת הדרכים של מרחב לכיש הופקדו על החקירה כדי לבדוק מה הביא לסטייה מנתיב הנסיעה שהובילה לפגיעה בכלי הרכב הפרטי. במשטרה בודקים אם נהג המשאית היה תחת השפעת סמים בזמן הנהיגה אך עורך דינו, ישראל תורג'מן, טוען כי הנהג אינו משתמש בסמים, ותוהה מדוע לא נערכה בדיקת סמים סמוך לקרות התאונה. מחקירה ראשונית עלה כי המשאית שנסעה מכיוון מערב, פגעה מאחור ברכב הפרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך.

במקביל, מוסיף להיות קשה מצבו של האב נהג הרכב הפרטי שנפצע אתמול בתאונה. ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת בית החולים בילינסון, בו נמצא הפצוע, אמרה כי "אל בית החולים בילינסון הגיע אתמול בשעות הערב פצוע מתאונת הדרכים הקשה בדרום. עם הגיעו לבית החולים לאחר שהועבר אלינו מבית החולים קפלן הוא הובהל לחדר הניתוח לניתוח נוירוכירורגי, הבוקר הוא שוהה ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. מצבו מוגדר עדיין קשה ביותר וסכנת חיים נשקפת לו. אנו מקווים שבזמן הקרוב מצבו ישתפר".

זירת תאונת הדרכים בכיש 7 11 ביוני 2019. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
"משפחה כל כך יפה נהרסה", זירת התאונה, אתמול/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

בתאונה הקשה משאית התנגשה ברכב פרטי שעמד בצד הדרך בכביש 7 בסמוך למחלף בית רבן, ומהפגיעה נהרגו האם ובנה שישבו במושב האחורי. אב המשפחה, קצין בדרגת רב סרן בחיל האוויר בצה"ל, נפצע באורח קשה ובתו בת השלוש נפצעה קל. הוא פונה תחילה לבית החולים קפלן ברחובות ומשם הועבר לטיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

בתו בת השלוש נותרה לאשפוז בקפלן ומבית החולים נמסר כי "בת השלוש הגיעה במצב טוב באופן יחסי ונשארה להשגה במחלקה".

סב המשפחה, אביו של הקצין שנפצע אמר אתמול כי "אין לי מה להגיד, אני לא מבין מה קרה שם, משפחה כל כך צעירה ויפה נהרסה. כואב לי מאוד ואני עדיין לא מעכל ולא התעוררתי מהסיוט. אני מבקש מכל עם ישראל להתפלל עבור הבן שלי שנמצא כרגע בניתוח".

(עדכון ראשון 09:10)

מפה - זירת תאונת הדרכים בכיש 7. אתר רשמי
מקום התאונה הקטלנית/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully