וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפחה כל כך יפה נהרסה": האם והבן נהרגו בתאונה; חיי האב בסכנה

שוטרי מרחב לכיש חוקרים את נהג המשאית שפגע ברכב, והביא למותם של אם ובנה התינוק סמוך לגדרה, ולפציעת אב המשפחה ובתו. המשטרה בודקת אם הנהג שוחח בטלפון בזמן הנהיגה או שצרך אלכוהול. "אני עדיין לא מעכל ולא התעוררתי מהסיוט", אמר הסב ליד מיטת נכדתו בבית החולים

צילום: בני ואינר

הטרדגיה ליד גדרה | כל הפרטים:

  • אישה בת 40 ובנה התינוק נהרגו מפגיעת משאית בכלי רכבם ליד מחלף בית רבן
  • הרופאים נאבקים על חייו של אב המשפחה; בתו בת ה-3 נפצעה קל
  • המשטרה בודקת מה הביא לסטייה מהנתיב של נהג המשאית
  • "אני מבקש מכל עם ישראל להתפלל", אמר הסב

נהג המשאית שהיה מעורב בתאונת הדרכים הקשה שבה נהרגו היום (חמישי) אישה בת 40 ובנה התינוק בן החודשיים נחקר בתחנת המשטרה. החוקרים בודקים מה הביא לסטייה מנתיב הנסיעה שהובילה לפגיעה בכלי הרכב הפרטי שבו ישבו האם ובנה בנוסף לאב המשפחה, קצין בדרגת רב-סרן בחיל האוויר שנפצע באורח קשה ובת נוספת שנפצעה קל.

במשטרה בודקים אם הנהג שוחח בטלפון הנייד בזמן הנהיגה או שצרך אלכוהול. בוחני תאונת הדרכים של מרחב לכיש הופקדו על החקירה. הפצועים פונו לקבלת טיפול בבית החולים קפלן שברחובות. האב, קצין צה"ל בדרגת רב-סרן שסובל מפגיעת ראש, נמצא בסכנת חיים והועבר לטיפול בחדר הניתוח. מחקירה ראשונית עולה כי משאית שנסעה מכיוון מערב פגעה מאחור בכלי הרכב פרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך.

עוד בוואלה! NEWS:
איראן ממשיכה לאיים: בריטניה וארה"ב יצטערו על תקרית המכלית
"המאפיה הסיציליאנית קטנה עלינו": כשהעובדות של שרה נתניהו פתחו את הפה

זירת תאונת הדרכים בכיש 7 11 ביוני 2019. דוברות זק"א, אתר רשמי
כסא התינוק שנמצא מחוץ לכלי הרכב שנפג, היום/אתר רשמי, דוברות זק"א

סב המשפחה, אביו של הקצין שנפצע ונאבק כעת על חייו אמר כי "אין לי מה להגיד, אני לא מבין מה קרה שם, משפחה כל כך צעירה ויפה נהרסה. כואב לי מאוד ואני עדיין לא מעכל ולא התעוררתי מהסיוט. אני מבקש מכל עם ישראל להתפלל עבור הבן שלי שנמצא כרגע בניתוח". הסב נמצא בבית החולים קפלן שבו מאושפזת נכדתו בת השלוש שנפגעה בתאונה.


מנהל המרכז לרפואה דחופה לילדים בבית החולים קפלן אמר כי "קיבלנו שלושה פצועים ליד מהתאונה ליד גדרה., אבא בשנות ה-40 לחייו שעבר ייצוב ובדיקת סי-טי ועבר לבית החולים בלינסון. בנוסף, הגיע תינוק ללא רוח חיים וביצענו בו החייאה ממושכת שבסופה נאלצנו לקבוע את מותו. הילדה בת השלוש הגיעה המצב טוב באופן יחסי ונשארה להשגה במחלקה".

זירת תאונת הדרכים בכיש 7 11 ביוני 2019. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
הרכב נעצר בצד הדרך - ונפגע מאחור העוצמה רבה. התאונה במחלף בית רבן, היום/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

מוקדם יותר היום נפצע רוכב אופניים חשמליים כבן 50 באורח קשה מפגיעה ממשאית ברחוב דרך שלמה בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון, תוך כדי פעולות החייאה. בשעות הבוקר נפצע רוכב אופנוע באורח קשה בתאונת דרכים בין כלי רכב פרטי לאופנוע בכביש 60, ליד פסגות שביהודה ושומרון. הפצוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. בשל התאונה, הכביש נחסם חלקית לתנועה, ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully