וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: נכפה הקמת ממשלה עם הליכוד וכחול לבן | כותרות השבת

גורם בארה"ב אמר ל-CNN כי איראן שיגרה טיל לעבר מל"ט אמריקני לפני פיצוץ המכליות. ליברמן: נכפה הקמת ממשלת חירום עם הליכוד וכחול לבן. בלונים הציתו שריפות בעוטף. מחאת הענק בהונג קונג: חוקי ההסגרה הושעו. דיווח בסוריה: מחסן נשק התפוצץ בדמשק. חדשות סוף השבוע

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

ליברמן: נכפה הקמת ממשלה עם הליכוד וכחול לבן - ללא החרדים

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר הערב (שבת) בריאיון לאיילה חסון בערוץ 13 כי הוא יפעל ל"ממשלת חירום לאומית-ליברלית" עם הליכוד ועם כחול לבן. ליברמן, שאמר את הדברים בריאיון לאיילה חסון בערוץ 13, הוסיף בפוסט שכתב פייסבוק כי "בנסיבות שנוצרו - הקטסטרופה שהציבור עדיין לא כל כך מודע לה בתקציב המדינה, והאתגרים הביטחוניים הצפויים - תפקידנו לכפות על 'הליכוד' ועל 'כחול לבן' להקים ממשלת חירום לאומית ליברלית: 'ישראל ביתנו' - 'הליכוד' - 'כחול לבן'".

המתקפה במפרץ: "איראן שיגרה טיל לעבר מל"ט אמריקני לפני פיצוץ המכליות"

כלי שיט של איראן שיגר טיל קרקע-אוויר לעבר מל"ט אמריקני בשמי מפרץ עומאן, כמה שעות לפני תקיפת המכליות - כך אמר אתמול (שישי) גורם אמריקני לרשת CNN. הגורם הוסיף כי הטיל פספס את כלי הטיס הבלתי-מאויש ונפל במי המפרץ. בנוסף לכך, טרם הפיצוצים בשתי המכליות הנורבגיות והיפניות, המל"ט האמריקני, מדגם MQ-9, צפה בכלי שיט איראניים מתקרבים אליהן. עם זאת, הגורם לא אמר אם אותו כלי טיס גם ראה את הסירות בעת תקיפה.

אחרי הפגנות הענק: מנהיגת הונג קונג משעה את חוקי ההסגרה לסין

מנהיגת הונג קונג קארי לאם הודיעה היום (שבת) בהצהרה לתקשורת על השעיית תכניתה השנויה במחלוקת שתאפשר הסגרת אזרחים לידי סין בתגובה למחאה הציבורית, וציינה כי הצעדים הבאים ייקבעו לאחר התייעצות עם מקבלי ההחלטות.

"לאחר הרהורים פנימיים רבים ביומיים האחרונים, אני כעת מודיעה שהממשלה החליטה לעכב את תהליכי החקיקה ולחדש את השיח עם כל רבדי החברה, לעשות עבודה הסברתית נוספת ולהקשיב לדעות שונות של החברה", אמרה לאם במסיבת העיתונאים, והוסיפה כי לא נקבע תאריך לתום ההשעיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בלונים הציתו שריפות בעוטף עזה; חמאס: נחייב את ישראל לעמוד בהבנות

כ-6,500 פלסטינים השתתפו אתמול (שישי) בהפרות סדר אלימות לאורך רצועת עזה בכמה מוקדים. לפחות בשני אירועים נאלצו צלפי צה"ל לירות כדי לפגוע בפלסטינים שניסו לחבל בגדר המערכת החדשה ולבצע ירי לעבר פעילות חשודה במרחב שאסור לתנועת פלסטינים. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על לפחות 47 פצועים בעימותים, בהם שני חובשים.

"לא נרפה עד השוויון": 250 אלף השתתפו במצעד הגאווה בתל אביב

אחרי מספר שיא של אירועי גאווה ברחבי הארץ, התקיים אתמול (שישי) מצעד הגאווה ה-21 בתל אביב, אליו הגיעו 250 אלף צועדים וצועדות. המצעד, שנערך ביוזמת המרכז הגאה של עיריית תל אביב-יפו, התקיים השנה תחת הכותרת "המאבק לשוויון" וההאשטאג "מחוץ לחוק" לציון שנה למחאה הגדולה של הקהילה הגאה. בשל האירועים חלו שינויים רבים בקווי התחבורה הציבורית בעיר.

בגלל ציוץ על ה-BDS והפרלמנט: מנהל המוזיאון היהודי בברלין התפטר

מנהל המוזיאון היהודי בברלין שבגרמניה, פטר שפר, הודיע אתמול (שישי) שהוא מתפטר מתפקידו. זאת בשל מחלוקת על ציוץ שפורסם החודש בחשבון הטוויטר של המוזיאון והתפרש כהבעת תמיכה בחופש הביטוי של תנועת החרם על ישראל (BDS).

ברקע המתיחות בצפון: דיווח על פיצוץ באזור צבאי סמוך לדמשק

פיצוץ עז נשמע היום (שבת) במערב הבירה דמשק שבסוריה, כך דווח בכלי תקשורת במדינה. מדיווחים עולה כי הפיצוץ התרחש באזור צבאי באזור דמר. ברשת "אל-מנאר" של חיזבאללה דווח כי שהפיצוץ היה במחסן נשק, ושקודם לכן טסו כלי טיס של חיל האוויר בלבנון. עם זאת, דיווחים נוספים מייחסים את הפיצוץ לשריפה שהתפשטה בשדה קוצים.

בפעם השנייה בתוך יומיים: החות'ים תקפו נמל תעופה בסעודיה

המורדים החות'ים בתימן תקפו אתמול (שישי) שדה תעופה בערב הסעודית בעזרת רחפנים, בפעם השנייה בתוך שבוע. חמישה רחפנים פגעו בנמל התעופה אבהה שבדרום המדינה. הרשויות בערב הסעודית מסרו כי לא היו נפגעים באירוע, וכי נמל התעופה ממשיך לפעול כסדרו.

הנשים בשוויץ יצאו למחאת ענק ברחובות: "דורשות יותר כסף וכבוד"

מאות אלפי נשים ברחבי שוויץ יצאו אתמול (שישי) לרחובות בדרישה לקבל שכר יותר גבוה, שוויון זכויות ויותר כבוד, ומחו על כך כי אחת המדינות העשירות בעולם ממשיכה להתייחס למחצית מהאוכלוסייה שלה באופן לא הוגן. המחאות כללו צעדות, קונצרטים, הפסקות צהריים מורחבות, פיקניקים רבי משתתפות והפגנות במרכזי ערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully