וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה תושבת לוד שהוכתה ידי בנה; החשוד יישלח להסתכלות

מותה של האשה בת ה-65, ויוויאן קמינסקי, נקבע היום, לאחר שאתמול פונתה לבית החולים אסף הרופא באורח אנוש. בנה, תושב העיר בן 45 החשוד במעשה, הובא הבוקר לדיון בהערכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. החקירה בעניין נמשכת

צילום: יותם רונן, עריכה: תומר לוי

(בווידאו: הדיווח על רצח הצעירה דיאנה אבו קטיפן בלוד, לפני כחודש)

מותה של תושבת לוד בת 65, ויוויאן קמינסקי, שעל פי החשד הותקפה אתמול על ידי בנה, נקבע היום (ראשון). מבית החולים אסף הרופא שבו אושפזה נמסר כי צוות המחלקה לטיפול נמרץ נלחם ביממה האחרונה על חייה, "אך לצערנו הרב לפני שעה קלה נקבע מותה".

האישה נמצאה בדירה ברחוב דוד המלך בעיר, לאחר שכוח של המשטרה פרץ לבית ומצא אותה מחוסרת הכרה לצד בנה. גורמי רפואה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא.

בנה של האישה, תושב העיר כבן 45, נעצר אתמול בחשד שתקף את אמו ופצע אותה באורח אנוש. המשטרה מבקשת לשלוח את הבן לאבחון פסיכיאטרי, שכן הוא מוכר כחולה סכיזופרניה. במשטרה מציינים כי בעבר לא הוגשו כל תלונות על אלימות או אירועים הקשורים בבן. הבן החשוד הובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. בית המשפט האריך את מעצרו עד יום ראשון והורה למשטרה לשלוח אותו לבדיקה פסיכאטרית. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעניין נמשכת.

עו"ד ניל סיימון, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הבן החשוד, מסר כי "מדובר בטרגדיה משפחתית קשה. הבן מוכר ומטופל על ידי מערכת בריאות הנפש". לטענתו, המשטרה דווקא בחרה שלא לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית. "בית המשפט קיבל את טענותינו וביקר את התנהלות המשטרה לאחר האירוע. למרות שציינו בפני החוקרים שמדובר בחשוד הלוקה בנפשו וביקשנו שישלח לבדיקה פסיכיאטרית, המשטרה בחרה שלא לשלוח אותו לבדיקה וזאת בניגוד לחוק. אנו מצפים שמשטרת ישראל תכבד את החוק ותשמור על זכויותיהם של חשודים", נמסר.

עוד בוואלה! NEWS:
"המשכתי לרוץ עם הילדים למרות שנפגעתי": עדות הפצוע בבית הכנסת
העדויות מבית הכנסת בקליפורניה: "הרב הפצוע ניסה להרגיע את היורה"
גיוס בנות, דיור וחיזוק מעמד הרבנות: הדרישות של יהדות התורה
היורה בבית הכנסת בקליפורניה: לאומן לבן בן 19 שהצית מסגד

(עדכון ראשון: 11:18)

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
במשטרה מבקשים לשלוח את הבן לאבחון פסיכיאטרי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully