וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 65 בלוד במצב אנוש; בנה נעצר בחשד כי תקף אותה בביתה

27.4.2019 / 12:05

המשטרה עצרה את בנה של האישה בן ה-34, בחשד שתקף את אמו. האם נמצאה מחוסרת הכרה בביתה לאחר שכוח משטרה פרץ למקום. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא כשמצבה אנוש. הבן נעצר לחקירה

עריכה: איתי עמרם

תושב לוד כבן 43 נעצר היום (שבת) בחשד שתקף את אמו, כבת 65. האם נפצעה באורח אנוש. האישה נמצאה בדירה ברחוב דוד המלך בעיר, לאחר שכוח של המשטרה פרץ לבית ומצא אותה מחוסרת הכרה לצד בנה. גורמי רפואה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא.

בחודש שעבר, נורתה למוות בלוד דיאנה אבו קטיפן בת ה-18. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא בצריפין תוך כדי פעולות החייאה ושם נקבע מותה. באירוע נפצע גם גבר, סבה, בן ה-64 באורח קל. כוח משטרה הוזעק למקום וכעבור זמן נעצר קרוב משפחתה של הצעירה ונבדק חשד למעורבותו ברצח.

מהחקירה עלה כי הצעירה עמדה להתחתן ונורתה לפי החשד על ידי בני משפחתה שהתנגדו לחתונה כשתכננה לנסוע עם סבה, שנפצע קל בידו, ליפו למדוד את שמלת הכלה. השניים נסעו יחד ברכב כאשר לפתע הגיח אלמוני מחצר הבית פתח את דלת המכונית התיישב מאחורי הנהג וירה מטווח אפס בראשה מספר פעמים. הסב נפגע בידו מאחד הקליעים. צוות ניידת לטיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום מצא את הנערה על מושב הרכב כשהיא ללא הכרה באזור החניה סמוך לבית.

עוד בוואלה! NEWS:
"רצה שנמשיך עם השמחה": ידידיה נהרג בתאילנד ויונצח בלוד
"הוא מת לי בידיים, אני גמורה": גרסת המטפלת על מות התינוק בלוד
רגע לפני שחוזרים לשגרה: מזג אוויר בהיר וחם מהרגיל לעונה

זירת רצח הצעירה בלוד, 13 במרץ 2019. ללא, מד"א
זירת רצח קטיפאן בלוד/מד"א, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully