וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שחוזרים לשגרה: מזג אוויר בהיר וחם מהרגיל לעונה

27.4.2019 / 6:53

הטמפרטורות יוסיפו להיות גבוהות, אך צפויה התקררות קלה. ההתחממות תשוב במהלך השבוע. מאות אלפי מטיילים צפויים ברחבי הארץ גם ביום האחרון של החופש. ברשות הטבע והגנים ובקק"ל מברכים את המבקרים ומבקשים לשמור על הניקיון

אתר רשמי

מזג האוויר היום (שבת) יהיה בהיר עד מעונן חלקית. במישור החוף ובשפלה תחול ירידה קלה בטמפרטורות. הלילה, ליל המימונה, יהיה בהיר עד מעונן חלקית וייתכנו ערפילים במישור החוף, השפלה וצפון מערב הנגב.

מחר צפוי להיות נאה, עם התקררות קלה. ביום שני תגיע ההתחממות וייעשה חם מהרגיל עד שרבי, בעיקר באזורי פנים הארץ. ביום שלישי תחול התקררות ניכרת, בעיקר במישור החוף ובשפלה.

מידות החום הצפויות היום והלילה: בירושלים מ-24 מעלות היום ועד 13 מעלות הלילה; בתל אביב מ-26 מעלות היום עד 15 הלילה בחיפה 26 היום עד 14 הלילה; צפת 12-21; קצרין 12-27; טבריה 32-16; בנצרת 15-27; עפולה 10-30; בית שאן 15-31; לוד 15-29; אשדוד 16-22; עין גדי 22-34; באר שבע 12-30; מצפה רמון 15-26; ובאילת 20-35.

עוד בוואלה! NEWS
דם, כסף והשפעה: הפרק החדש ברומן בין רוסיה לצפון קוריאה
ביידן אחרי ההכרזה: אם טראמפ ייראה צעיר יותר ממני, אלך הביתה
חרטה את שם בעלה: ישראלית נעצרה באיטליה בחשד לוונדליזם בקולוסיאום

מצוק הצינים בנגב, אפריל 2019. מדד גורן רשות הטבע והגנים, אתר רשמי
מצוק הצינים בנגב, היום/אתר רשמי, מדד גורן רשות הטבע והגנים

כ-200 אלף מטיילים פקדו אתמול את שמורות הטבע והגנים הלאומיים ברחבי הארץ. בין האתרים הבולטים היו ירקון תל אפק, קיסריה, מצדה, אשקלון, עין גדי והבניאס. כמו כן אלפים ביקרו גם בעינות צופים, נחל שניר ותל דן. ברשות הטבע והגנים נערכים למטיילים רבים גם היום.

"אנו שמחים על מספר המטיילים הרב שפוקד את שמורות הטבע והגנים הלאומיים", בירכה רעיה שורקי, מנהלת חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים. "אנו מזהים שרוב הציבור מבין כי חשוב לשמור על הסביבה והטבע נקי ולאסוף את הזבל לשקיות אשפה. יחד עם זאת חשוב להדגיש שבמקומות שאין פחים מסודרים, המטיילים צריכים לקחת את שקיות הזבל יחד איתם ולזרוק בפחים בתחנות דלק או מקומות מוסדרים אחרים".

עוד באותו נושא

צפו בדג הגדול בעולם: כריש לווייתן נצפה בשמורת האלמוגים באילת

לכתבה המלאה
ילדים מנקים את הכנרת בחג השני של פסח. רשות הכנרת, אתר רשמי
ילדים מנקים את הכנרת, היום/אתר רשמי, רשות הכנרת

מקרן קיימת לישראל נמסר כי מעל למיליון רוכבים, מטיילים, מבקרים ונופשים הגיעו עד כה בכל ימות החג וחול המועד לפארקים וליערות קק"ל. לפי דיווחי העובדים והיערנים, כמות האשפה שהושארה בפארקים וביערות בכל יום הייתה גדולה מאוד. בקק"ל מבקשים מהציבור לקחת את האשפה מחוץ לפארקים וליערות, שכן היא מזיקה לסביבה ומסוכנת לדיירי היער הקבועים - חיות הבר ובעלי הכנף.

(עדכון ראשון: 23:38, 26/04)

מכתש. רינת רוסו רשות הטבע והגנים, אתר רשמי
מטיילים במכתש רמון, היום/אתר רשמי, רינת רוסו רשות הטבע והגנים
פעילות בתיירות כפר מסריק "סודות הפלא הקיבוצי" חידות ומדימות בקיבוץ. אוצרות הגליל, אתר רשמי
מבקרים בכפר מסריק, היום/אתר רשמי, אוצרות הגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully