וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת המעורבות הרוסית הסתיימה, דאעש הובס בסוריה: חדשות השבת

שני פלסטינים נהרגו מירי בהפרות סדר שפרצו בגבול הרצועה. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על 62 פצועים. ארגון המדינה האסלאמית הובס במובלעת האחרונה בעיירה בגהוז שבסוריה - כך הודיעו הכוחות הכורדים הנתמכים על ידי ארה"ב. חדשות סוף השבוע

עשית היסטוריה בהודעת על הרצון להכיר בריבונות בגולן/צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

אחרי כשנתיים: התובע המיוחד הגיש את הדוח על קשרי טראמפ ורוסיה

החוקר המיוחד רוברט מולר הגיש את הדוח על מעורבות רוסיה בבחירות בארצות הברית בשנת 2016 - כך מסר משרד המשפטים, אחרי הגשת הדוח לתובע הכללי וויליאם בר. זאת בתום כשנתיים של חקירה שבה נבדק גם אם הקמפיין של הנשיא דונלד טראמפ שיתף פעולה עם מוסקבה ואם הנשיא שיבש את החקירה.

סוף המדינה האסלאמית: הכורדים כבשו את שרידי השטח של דאעש בסוריה

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) הובס במובלעת האחרונה שלו בעיירה בגהוז שבסוריה - כך הודיעו הכוחות הסוריים הדמוקרטיים הנתמכים על ידי ארצות הברית, אחרי קרב עיקש מול כוחות הארגון הסוני הקיצוני. בכך נפל סופית שלטונו של דאעש, שלפי כארבע שנים וחצי הכריז על הקמת החליפות שלו, אולם אלפי תומכיו עדיין נמצאים בסוריה ובעיראק השכנות וממשיכים להוות איום.

שני בני אדם נפצעו קל מפיצוץ רכב בחניון באילת; הנסיבות נבדקות

שני בני אדם נפגעו באורח קל מפיצוץ רכב בחניון פנינת אילת באילת. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשניים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים יוספטל בעיר, כשאחד מהם סובל מכוויות קלות בגבו והשני מחבלה בעין. אל בית החולים פונו שלושה בני אדם נוספים שלקו בהתקף חרדה. לזירה הגיעו כוחות משטרה וחבלנים. הרקע לפיצוץ טרם ידוע, ומהמשטרה נמסר כי בשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

דיווח: המסמך הרשמי על הכרה בגולן ייחתם בעת ביקור נתניהו

בכיר בממשל האמריקני אמר כי בשבוע הבא טראמפ צפוי לחתום על מסמך רשמי שיאשר את ההכרה של ארצות הברית בריבונות ישראל ברמת הגולן. ההערכה היא כי טראמפ יחתום על ההסכם בעת ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בוושינגטון שבמהלכו הוא צפוי להיפגש עם טראמפ פעמיים וכן לנאום בוועידת אייפא"ק.

נתניהו יגיש תביעת דיבה נגד גנץ ויעלון: "הקריאה בוגד - הסתה"

נתניהו הודיע כי הנחה את פרקליטיו להגיש תביעת דיבה נגד שניים מראשי כחול לבן - בני גנץ ומשה יעלון. לדבריו, "הקריאה 'בוגד' נגדי מצד לפי, גנץ ויעלון היא הסתה חמורה שאסור לעבור עליה לסדר היום. השקרים של לפיד, גנץ ויעלון הם חציית קו אדום", אמר בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק.

שני הרוגים פלסטינים מירי צה"ל בהפגנות בגבול רצועת עזה

שני פלסטינים נהרגו מירי צה"ל בהפרות סדר שפרצו בגבול רצועת עזה. ההרוגים הם ג'האד חרארה בן 24 משג'אעיה, ונדאל עבד אל-כרים שתאת בן 29 מאל-מגראפה. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על לפחות עוד 62 מפגינים שנפצעו. במהלך ההפגנות ניסו המוחים לחבל בגדר המערכת. מדובר בכעשרת אלפים מפגינים שחלקם אף יידו אבנים והבעירו צמיגים. צה"ל בתגובה הפעיל אמצעים לפיזור הפגנות וכן ירי צלפים. במקביל, בלון חשוד אותר בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול.

יחימוביץ' על מפלגתו של גנץ: "החליטו לחסל את העבודה ומרצ"

יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' (העבודה) האשימה את מפלגת כחול לבן בניסיון לחסל את המפלגות האחרות בגוש המרכז-שמאל. באירוע שבתרבות בחדרה הבהירה יחימוביץ' כי מפלגתה תמליץ על בני גנץ לראשות הממשלה, אך אמרה כי מפלגתו "החלה את דרכה בלקחת קולות מהימין" ו"בשלב מסוים הם נואשו והחליטו לחסל את העבודה ומרצ, לאחר שאמרו לשתות מהן מנדטים".

ארה"ב הטילה סנקציות נרחבות על גורמים הקשורים לתכנית הנשק של איראן

ארצות הברית הטילה סנקציות על 14 אנשים ו-17 גופים הקשורים לארגון "החדשנות ההגנתית והמחקר" (SPND) האיראני, שלפיה מילא תפקיד מרכזי במאמץ של טהראן להשיג בעבר נשק גרעיני. בין הגופים שעליהם הטיל משרד האוצר בוושינגטון עיצומים נמצא "שהיד קרימי", ארגון שעוסק בפיתוח טילים ופצצות עבור המרכז, וארבעה אנשים הקשורים אליו.

רוכב אופניים חשמליים בן 20 נהרג מפגיעת רכב סמוך לראש העין

רוכב אופניים חשמליים כבן 20 נהרג מפגיעת רכב פרטי שהתהפך בכביש 483 סמוך לקיבוץ גבעת השלושה לכיוון ראש העין. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לצעיר, ככל הנראה אזרח סין, אולם קבע את מותו במקום. נהג הרכב, גבר כבן 30, טופל ולא הזדקק לפינוי לבית חולים. בוחני תאונות של משטרת התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

סייע לחיזבאללה בסרטונים נגד ישראל: אישום נגד תושב אום אל פחם

כתב אישום הוגש נגד תושב אום אל פחם בן 36, שנטען כי סייע לארגון חיזבאללה מתוך ישראל. בין היתר הצליח לצלם בתחנת כוח של חברת החשמל, בחברת ביוטק ביוקנעם ובגדר הגבול עם לבנון. חיזבאללה עשה שימוש בצילומים שלו - ודובר צה"ל בערבית יעיד במשפט כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully