וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים חשמליים בן 20 נהרג מפגיעת רכב סמוך לראש העין

מותו של הצעיר, אזרח סין, נקבע במקום לאחר שנפגע מרכב פרטי שהתהפך בכביש 483 ליד קיבוץ גבעת השלושה. נהג המכונית לא נזקק לפינוי רפואי. סמוך לזכרון יעקב נהרג אתמול אזרח סודאני בעת שרכב על אופניו כתוצאה מפגיעת שני רכבים

רוכבת אופניים נפצעה באורח אנוש מפגיעת משאית בכביש 40 ליד מושב אחיסמך שבשפלה 28 אפריל 2016. תיעוד מבצעי, מד"א
רוכבת אופניים נפצעה באורח אנוש מפגיעת משאית בכביש 40 ליד מושב אחיסמך שבשפלה 28 אפריל 2016/מד"א, תיעוד מבצעי

רוכב אופניים חשמליים כבן 20 נהרג הבוקר (שבת) מפגיעת רכב פרטי שהתהפך בכביש 483 סמוך לקיבוץ גבעת השלושה לכיוון ראש העין. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לצעיר, ככל הנראה אזרח סין, אולם קבע את מותו במקום. נהג הרכב, גבר כבן 30, טופל ולא הזדקק לפינוי לבית חולים. בוחני תאונות של משטרת התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

בכביש 4 סמוך לכניסה לזיכרון יעקב נהרג אתמול עלי מוחמד אישאג אברהים, אזרח סודן בן 36, בעת שרכב על אופניו כתוצאה מפגיעת שני רכבים. צוות מד''א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ולאחר ביצוע פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. בוחני תנועה הגיעו למקום לחקור את נסיבות התאונה.

אישאג אברהים הוא פליט מסודאן שהתגורר בכפר פרדיס, שזהותו ידועה. ככל הידוע היה בדרכו לביתו בתום עבודתו במשמרת לילה במאפיה באיזור התעשייה של קיבוץ מעיין צבי. גופתו נשלחה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר וטרם שוחררה לקבורה.

עוד בוואלה! NEWS
כל אנשי הנשיא: השחקנים המרכזיים בחקירת המעורבות הרוסית
הכוחות הלוחמים בסוריה הכריזו על הבסת דאעש: "הניצחון הושלם"
מזג אוויר: ללא שינוי ניכר; החל ממחר - גשמים ברוב אזורי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully