וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה פרסם תיעוד מהמארב בהר דוב, קצין נפצע קל מרסיס | כותרות השבת

במסגרת הפרות סדר בגבול רצועת עזה, קצין מג"ב נפצע ברגלו מרסיס מטען. חיזבאללה חשף תיעוד מהמארב בהר דב ב-2015. פועל בן 50 נמצא ללא רוח חיים בירוחם. אחמד טיבי נבחר פה אחד לראשות תע"ל. 5 הרוגים בארה"ב מירי באזור תעשייה סמוך לשיקגו - היורה מת | חדשות סוף השבוע

צילום: רשת אל-מיאדין

דיווח: המעוז האחרון של דאעש בסוריה נפל בידי המורדים הכורדים

המעוז האחרון של ארגון המדינה האסלאמית (דאעש) נפל בידי הכוחות הסוריים הדמוקרטיים, הנתמכים בידי ארצות הברית - כך דיווח הארגון בסורי לזכויות אדם. כמה מאות מאחרוני לוחמי דאעש במובלעת במזרח סוריה נכנעו ביומיים האחרונים והסגירו עצם לידי כוחות המורדים הכורדים. על פי ההערכות, עשויים להיות לוחמים נוספים המסתתרים במנהרות מתחת לאדמה. בשבועות האחרונים נאבקו המורדים הכורדים להשתלט על המובלעת ליד העיר בגוז ממזרח לנהר הפרת ובסמוך לגבול עם עיראק.

"פושעים פולשים למדינה שלנו": טראמפ הכריז שיחתום על מצב חירום

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הכריז שהוא יחתום על מצב חירום בגבול עם מקסיקו. ההכרזה, שאותה הוא נשא בגן הוורדים בבית הלבן, תאפשר לו להשתמש במשאבים מתקציב הפנטגון לטובת בניית החומה בגבול - אחת מהבטחות הבחירות המרכזיות שלו. זאת, תוך שהוא נמנע מלהשבית את הממשל פעם נוספת, אחרי שבסוף החודש שעבר הסתיימה ההשבתה הארוכה בהיסטוריה בשל רצונו לקבל מהקונגרס את המימון.

הסתיר את הרכב בדיר: תושב רהט נעצר בחשד שדרס למוות תייר ונמלט

תושב רהט בן 28 נעצר היום בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח אמש בכביש 264 שבנגב, בה נהרג רוכב אופניים בן 38 תושב בלארוס. במהלך סריקות המשטרה אותר הרכב הפוגע מוסתר בתוך דיר בעיר. החשוד יובא בצאת השבת לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פועל בן 50 נמצא ללא רוח חיים במפעל בירוחם; הרקע נבדק

פועל כבן 50 מת לאחר שנמצא לכוד ללא סימני חיים במפעל בירוחם. פרמדיק מד"א מייק פרז סיפר: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לאחד המכונות גבר לכוד ומחוסר הכרה. לאחר חילוץ מורכב וממושך של כוחות הכיבוי, הוציאו אותו אלינו כשהוא ללא דופק וללא נשימה. בבדיקות הרפואיות שביצענו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה. מהמשטרה נמסר כי חוקרי תאונות עבודה עודכנו.

רגעי פגיעת הטיל ברכב הצבאי: חיזבאללה חשף תיעוד מהמארב בהר דב

חיזבאללה חשף תיעוד חדש מהתקרית בהר דב, שאירעה בגבול לבנון בינואר 2015, ובה נהרגו קצין ולוחם צה"ל. ברשת אל-מיאדין הוצג התכנון והביצוע שמאחורי הפיגוע, שאותו הגדירו בארגון השיעי כ"תכנית ופעילות ההתנגדות לנקמה על ג'יהאד מורנייה".

בתקרית נהרגו קצין צה"ל רס"ן יוחאי קלנגל, מפקד פלוגה בגדוד בן 25, ולוחם צה"ל סמ"ר דור חיים ניני בן 20 ממארב אש קטלני של חיזבאללה. סימה ניני, אמו של דור ניני שנהרג בתקרית, אמרה הערב אחרי הפרסום כי "אם חיזבאללה חשבו שבהפצת התיעוד הם יפתחו לנו שוב את הפצעים, ששוב נדמם ושוב יותר יכאיבו לנו - הם טועים. אנו חיים ומתמודדים עם הכאב, האובדן, התקרית והזיכרון של דור".

נסראללה: בוועידת ורשה נחשפו קשרי ישראל עם מדינות המפרץ

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר כי "המטרה האמתית של ועידת ורשה הייתה להגן על הנורמליזציה ולהראות את הקשרים הנסתרים עם האויב הישראלי". לדבריו, "הקשר הבולט הוא עם ערב הסעודית". עוד הוא אמר כי הוועדה נכשלה במטרותיה. "ועידת ורשה נכשלה אפילו בהוצאת הודעה, ומרבית המדינות המשתתפות יוצגו בדרג של שגרירים", אמר. "זו הייתה ועידה כושלת וחלשה".

בדבריו, נסראללה טען כי ישראל אינה בטוחה ביכולת הצבאית שלה. "ישראל בטוחה שחיזבאללה יכול להיכנס לגליל, אבל אינה בטוחה ביכולת הצבא שלה להיכנס לדרום לבנון. מתי הייתה כזו משוואה?". לדבריו, "האויב מדבר על כניסה ללבנון ועזה אבל אלו דברים ריקים מתוכן, הם יודעים את משבר האמון ממנו סובלים העם והצבא והממשלה ויודעים במקביל את האמונה שלנו והיכולת שלנו להילחם".

הצבעת אמון בטיבי: נבחר פה אחד לראש רשימת תע"ל

ח"כ אחמד טיבי, סגן יו"ר הכנסת, נבחר פה אחד למקום הראשון ברשימת מפלגת התנועה הערבית להתחדשות (תע"ל) לכנסת - במידה רבה הצבעת אמון משמעותית במהלך שיזם לפרישתו עם המפלגה מסיעת "הרשימה המשותפת" ומהתמודדות במסגרת משותפת לכנסת. בלי דגלים ובלי המנונים, 400 צירי ועידת מפלגת תע"ל החילונית הצביעו ל-21 מועמדים שהתמודדו על עשרת המקומות הראשונים. מול טיבי לא התמודד איש.

הפרות סדר בגבול עזה: קצין מג"ב נפצע קל ברגלו מרסיס מטען

קצין ביחידת המסתערבים של מג"ב נפצע באורח קל מרסיס של מטען שהושלך לעברו במסגרת עימותים ברצועת עזה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי שבאשקלון. כ-11 אלף פלסטינים לקחו היום חלק בהפרות הסדר בעזה, בכמה מוקדים שונים. על פי משרד הבריאות בעזה, בהפרות הסדר נפצעו 20 פלסטינים.

ארה"ב: מולר קורא לגזור 20 שנות מאסר על מנהל קמפיין טראמפ לשעבר

פול מנפורט, מנהל קמפיין הבחירות לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, עלול להישלח למאסר של יותר מ-19 שנים בגין עבירות מס והונאה - כך עולה מכתב האישום שהגיש התובע המיוחד רוברט מולר, החוקר את ההתערבות הרוסית בבחירות 2016.

ארה"ב: 5 הרוגים מירי באזור תעשייה סמוך לשיקגו; היורה מת

חמישה בני אדם נהרגו וחמישה שוטרים נפצעו לאחר שאדם פתח באש במפעל יצור באזור התעשייה בעיר אורורה שבמדינת אילינוי בארצות הברית. שוטרים שהגיעו למקום נטרלו את היורה, וגורם בעירייה מסר כי מצבם של השוטרים שנפצעו במהלך חילופי האש יציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully