וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 5 הרוגים מירי באזור תעשייה סמוך לשיקגו; היורה מת

16.2.2019 / 7:59

החשוד פתח באש במפעל יצור בעיר אורורה שבמדינת אילינוי, פצע חמישה שוטרים, נורה ונהרג. המשטרה מסרה כי היורה הוא מרטין גרי, גבר בן 45 שהועסק על ידי אחד העסקים באזור

ירי באזור התעשייה בעיר אורורה, אילינוי, ארצות הברית, 16 פברואר 2019. רויטרס
כוחות משטרה באזור התעשייה בו התבצע הירי, הלילה/רויטרס

חמישה בני אדם נהרגו הלילה (שבת) וחמישה שוטרים נפצעו לאחר שאדם פתח באש במפעל יצור באזור התעשייה בעיר אורורה שבמדינת אילינוי בארצות הברית. שוטרים שהגיעו למקום נטרלו את היורה, וגורם בעירייה מסר כי מצבם של השוטרים שנפצעו במהלך חילופי האש יציב.

מפקדת תחנת המשטרה באורורה, קריסטן זימן, אמרה לעיתונאים כי גרי מרטין, בן 45, הוא האדם שפתח בירי במפעל באורורה, וכי הוא נורה ונהרג במהלך חילופי האש. עוד הוסיפה זימן כי היורה מועסק על ידי חברת .Henry Pratt Co בעיר שנמצאת 65 קליומטרים מערבית לשיקגו.

היא סיפרה כי השוטרים הגיעו כארבע דקות מאז קבלת הדיווח על הירי וברגע שנכנסו למבנה החלו להשיב בירי. ככל הנראה היורה פוטר מעבודתו לפני שפתח בירי, אולם עד כה לא ידוע המניע למעשה.

עוד ידיעות מהעולם:
בדרך למשבר חוקתי: ההשלכות להכרזה על מצב החירום של טראמפ
להעלים ראיות באלף מעלות: "שרידיו של חאשוקג'י נשרפו בתנור"
מועמד ראשון נכנס לפריימריז הרפובליקניים: "טראמפ לא יציב לתפקיד"

ניידת משטרה בדרכה לירי באזור התעשייה באורורה, אילינוי, 16 פברואר 2019. רויטרס
ניידת משטרה בדרכה לאזור התעשייה בו התבצע הירי, הלילה/רויטרס

בתי חולים דיווחו כי לפחות שבעה בני אדם הגיעו לאשפוז לאחר שנפגעו בירי, אם כי לא פרטו על מצבם. שניים מהשוטרים שנפצעו הועברו למרכזי טיפול בטראומה בשיקגו. עוד סיפרה זמין כי שוטר נוסף סובל מפציעה בברך. חוץ מהשוטרים, הרשויות לא מסרו את כמות הפצועים הכוללת.

נשיא ארצות הברית דונלד טרמאפ הגיב לירי בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "עבודה מצוינת של גורמי אכיפת החוק באורורה, אילינוי. תנחומים לכל הקורבנות ומשפחותיהם. אמריקה איתכם".

(עדכון ראשון: 02:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully