וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום החדש של פוטין, השיחות בין יש עתיד לבני גנץ | חדשות השבת

הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי הפסיקה את הסיוע לפלסטינים ביו"ש ובעזה. האיחוד האירופי ביקר את החלטת נתניהו לא להאריך את המנדט של כוח המשקיפים הבינלאומי בחברון. בן 35 טבע למוות באשקלון וגופת אדם התגלתה במהלך פעולות כיבוי שריפה בראשון לציון

צילום: שי קורן, נתי רגב, שלומית שביט, נדב טאובה, עריכה: טל רזניק

פוטין: נתחיל בייצור טיל חדש אחרי פרישת ארה"ב מהסכם הגרעין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר כי מוסקבה משעה את התחייבויותיה בהסכם הגרעין עם ארצות הברית, זאת לאחר הודעת וושינגטון. הוא אמר כי רוסיה תגיב באותו המטבע והוסיף כי הוא מסכים עם הצעת משרד ההגנה ליצור טיל על-קולי חדש לטווח בינוני. דבריו של נשיא רוסיה מגיעים לאחר שהממשל האמריקני הודיע כי ארצות הברית החלה בתהליך פרישה מהסכם בקרת הנשק הגרעיני עם רוסיה. זאת, לטענת הנשיא דונלד טראמפ, בתגובה להפרת האמנה מצדה של רוסיה. שתי המדינות ניסו לגשר על הפערים ביניהן ברגע האחרון, אך ביום חמישי האחרון הודיעו ברוסיה על כישלון המגעים שהתקיימו בבייג'ינג.

בעקבות חוק נגד טרור: ארה"ב מפסיקה את הסיוע הביטחוני לפלסטינים

הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) הפסיקה את כל הסיוע לפלסטינים ביהודה ושומרון ברצועת עזה - כך הודיעו גורמים רשמיים בארצות הברית. הסוכנות, ארגון ממשלתי אמריקני הממונה על סיוע החוץ שמושיטה ארצות הברית למדינות שונות בעולם, תפסיק את תשלום 60 מיליון הדולרים מדי שנה לכוחות הביטחון הפלסטיניים, הפועלים בתיאום עם כוחות הביטחון הישראליים.

שבת שמשית: 150 אלף מטיילים פקדו את שמורות הטבע והגנים

150 אלף מטיילים פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים ברחבי הארץ. מזג האוויר החמים ימשך גם אל תוך השבוע הקרוב. הלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית ומחר הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל. בצפון ובהרי המרכז יורגשו רוחות מזרחיות חזקות וייתכן אובך. הטמפרטורות ימשיכו לעלות גם ביום שלישי ויהיה חם מהרגיל לעונה ויבש. ברוב אזורי הארץ ינשבו רוחות מזרחיות חזקות ויהיה אביך. ביום רביעי ייתכנו גשמים מקומיים, אולם עדיין יהיה חם מהרגיל, ישרור אובך ברוב אזורי הארץ וינשבו רוחות מזרחיות ערות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אירופה נגד נתניהו: אי-הארכת מנדט למשקיפים בחברון מסכנת התדרדרות

האיחוד האירופי ביקר את החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו לא להאריך את המנדט של כוח המשקיפים הבינלאומי TIPH המוצב בחברון ואנשיו מפקחים על פעילות צה"ל והמשטרה בעיר ועל יישום הסכם חברון בין ישראל לרשות הפלסטינית. בהצהרה מטעם האיחוד נכתב בין היתר כי נוכחות המשקיפים היא חיונית "למניעת אלימות בין הפלסטינים לבין המתנחלים הישראלים בחברון", וכי ההחלטה לא להאריך את הנוכחות "מסכנת התדרדרות של המצב הרגיש".

לקראת חיבור עם גנץ? בכירים ביש עתיד: "על לפיד להוביל את המחנה"

ברקע ההצלחה של מפלגת חוסן לישראל בסקרים והמאמץ לחבר בינה לבין יש עתיד לריצה משותפת, ח"כ עפר שלח (יש עתיד) אמר באירוע "שבתרבות" ברמת גן כי בין יו"ר מפלגתו יאיר לפיד לבין בני גנץ מתקיימות שיחות, ו"ההכרעה תיפול בשבועיים הקרובים".

לציון 40 שנה למהפכה האסלאמית: איראן חשפה טיל שיוט חדש

במעמד החגיגות לציון 40 שנה למהפכה האסלאמית, הרפובליקה האסלאמית של איראן חשפה כלי נשק חדש העומד לרשותה - טיל שיוט בטווח של 1,300 קילומטרים - כך דיווחה רשת הטלוויזיה הממלכתית במדינה.

אלפי פלסטינים הפגינו בגבול עזה; הכבישים באזור נחסמו

כעשרת אלפים פלסטינים הפגינו מול גדר המערכת בגבול רצועת עזה. חלק מהמפגינים מיידים אבנים, בקבוקי תבערה ומטענים חשודים לעבר כוחות צה"ל, ובכלי התקשורת הפלסטיניים דווח כי 35 מהם נפצעו. לפי הדיווחים בין הפצועים נמנים עיתונאי וחובשת, שנפצעו שניהם מרימון גז. המפגינים נצפו כשהם מניפים את דגל מלזיה, שסירבה לארח ספורטאים ישראלים. באחת התקריות, חיילים דיווחו על שני פלסטינים שהתקרבו לגדר המערכת, הניחו תיק חשוד צמוד לגדר ונמלטו.

נסחף במים - ואיבד את הכרתו: גבר בן 35 טבע למוות בחוף באשקלון

גבר כבן 35 טבע למוות לאחר שנסחף בים מול החוף המופרד לדתיים באשקלון. כוח מיחידת השיטור הימי משה אותו מן המים, הוא הובא לחבירה עם צוות מד"א במרינה באשקלון, ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו.

גופת אדם התגלתה במהלך פעולות כיבוי שריפה בראשון לציון

גופתו של גבר כבן 30 התגלתה במהלך פעולות כיבוי שריפה בפיר מעלית ברחוב דרך המכבים בראשון לציון. כוחות כיבוי שהגיעו למקום איתרו את הגופה בפיר שעל על גג המבנה וצוות מד"א קבע את מותו. כוחות משטרה הגיעו למקום.

הבחירות לנשיאות 2020: הסנאטור קורי בוקר מצטרף למרוץ הדמוקרטי

הסנאטור הדמוקרטי קורי בוקר הודיע על ריצתו לנשיאות ב-2020. בסרטון שפרסם לתומכיו, הכריז הסנאטור מניו ג'רזי על הצטרפותו למרוץ העמוס במועמדים וקרא ל"אחדות אמריקנית בעידן של מחלוקות פוליטיות עמוקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully