וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייע גלזר הלך לעולמו; צה"ל תקף בעזה לאחר ירי רקטה | כותרות השבת

כדורגל מכבי ת"א לשעבר שייע גלזר מת ביום הולדתו ה-91. "אבי החיילים הבודדים" וחתן פרס ישראל, צביקה לוי, הלך לעולמו בגיל 70. בתום חודש וחצי של הפוגה, רקטה שוגרה מרצועת עזה לשטח ישראל וצה"ל תקף בתגובה עמדת חמאס. חדשות סוף השבוע

משקעים רבים ירדו ברחבי הארץ, אתר החרמון נפתח למבקרים/צילום: אתר החרמון, דנה בכר (רשות הכנרת), כליל אדר (מחלקת יער בקק"ל), יואב איתיאל, עריכה: איתי עמרם

לראשונה זה חודש וחצי: זוהה שיגור מרצועת עזה לשטח ישראל

מסוק קרב של צה"ל תקף עמדה של חמאס ליד חאן יונס שבדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לרקטה ששוגרה מוקדם יותר הלילה מהרצועה ונפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. אין נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת "צבע אדום" לא הופעלה משום שהנפילה לא הייתה בקרבת יישובים. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח הארץ.

הסופר וחתן פרס ישראל עמוס עוז הלך לעולמו בגיל 79

אחד מגדולי הסופרים של מדינת ישראל, עמוס עוז, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. בתו ההיסטוריונית פרופ' פניה עוז זלצברגר כתבה בחשבון הטוויטר: "אבא שלי האהוב הלך לעולמו ממחלת הסרטן, זה עתה, לאחר הידרדרות מהירה, בשנתו ובשלווה, מוקף אוהביו. אנא כבדו את פרטיותנו. לא אוכל להגיב לפניות. תודה למי שאהב אותו".

הכדורגלן האגדי שייע גלזר נפטר בגיל 91

כדורגלן העבר האגדי, יהושע (שייע) גלזר, הלך לעולמו כשהוא בגיל 91 בדיוק. גלזר שנולד בתל אביב בשנת 1927, הוא אחד מגדולי כדורגלני ישראל בכל הזמנים. את מרבית הקריירה העביר במכבי תל אביב, שאת מדיה לבש בשנים 1945-1962. הוא זכה איתה בשש אליפויות ושישה גביעים, כבש 171 שערים ב-256 הופעות בכל המסגרות ונחשב בזמנו לחלוץ הטוב בישראל. בנוסף, גלזר לבש את מדי נבחרת ישראל 35 פעמים וכבש 18 שערים. במסגרת חגיגות 50 שנה למדינת ישראל ב-1998, גלזר זכה לתואר "חלוץ היובל" ביחד עם נחום סטלמך ז"ל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרוג רביעי בכביש בשבוע: גבר כבן 40 מת בתאונת דרכים סמוך לרעים

גבר כבן 40 נהרג בתאונת דרכים בכביש 232 מבארי לרעים. זהו האדם הרביעי שנהרג החודש בתאונה בכביש זה, זאת לאחר שאב ובנו נהרגו בהתנגשות בין מיניבוס לרכב פרטים לפני כשבוע סמוך לשדרות, ויום לאחר מכן חייל נדרס למוות ליד מפלסים. כתוצאה מהתאונה שניים נוספים נפצעו קל.

פלסטיני נהרג בעימותים עם צה"ל בגבול הרצועה; בלוני תבערה שוגרו

פלסטיני נהרג בהפגנות שהתקיימו סמוך לגדר המערכת בגבול רצועת עזה - כך הודיע משרד הבריאות הפלסטיני. אלפים השתתפו בהפגנות, וכחלק מהפרות הסדר התבצעו כמה ניסיונות חדירה לישראל שאליהם הגיב צה"ל בירי. בנוסף לכך, נמצאו שני בלוני תבערה ביישובים זרועה וכפר מימון שבמועצה האזורית שדות נגב.

"דף חדש ביחסים": נתניהו נפגש לראשונה עם הנשיא הנבחר בברזיל

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש לראשונה עם נשיא ברזיל הנבחר ז'איר בולסונארו בריו דה ז'נרו. נתניהו הזמין את בולסונארו לביקור בישראל, ובפגישה סיכמו השניים על הידוק שיתופי הפעולה בין המדינות בתחומי הכלכלה, הביטחון ניהול מערכות המים, החקלאות, הטכנולוגיה ותחומים נוספים.

יעלון: ההרתעה בעזה נשחקה, עיתוי חשיפת המנהרות - פוליטי

שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלתו והאשים אותו בהסלמה ברצועת עזה. "בדרום, מאז צוק איתן ועד לפני כמה חודשים - לא נורה כדור", אמר יעלון באירוע שבת תרבות בחיפה. "ההרתעה בעזה לא קרסה אלא נשחקה בגלל התנהלות פוליטית של מערכת הביטחון".

מצרים: ארבעה נהרגו בפיצוץ אוטובוס תיירים מדרום לקהיר

ארבעה בני אדם נהרגו ועשרה נפצעו בפיצוץ באוטובוס תיירים שאירע מדרום לקהיר, במחוז גיזה. ההרוגים הם שלושה תיירים וייטנאמיים ומדריך טיולים מקומי. הרקע לאירוע עדיין לא ברור. ככל הנראה האוטובוס נפגע בהתפוצצות ממכשיר מאולתר שהוסתר בקיר במבנה סמוך וכשהאטובוס עבר לידו הוא התפוצץ.

חומת הפרדה: רוסיה השלימה את הקמת הגדר בחצי האי קרים

רוסיה השלימה את הקמת חומת ההפרדה בין חצי האי קרים לאוקראינה. החומה, שאורכה יותר מ-60 קילומטרים, מוקפת בגדר תיל ומכילה מאות חיישנים. בנייתה מגיעה אחרי הסיפוח של חצי האי לידי רוסיה בשנת 2014. סיפוח חצי האי, שבו יש רוב לדוברי רוסית, נחשב לצעד שנוי במחלוקת שגרר גינויים ברחבי העולם כלפי מוסקבה. סוכנות הביטחון הרוסית FSB אמרה כי בניית החומה הייתה נחוצה על מנת למנוע "ניסיונות חדירה על ידי מחבלים".

טראמפ: אם הדמוקרטים לא יסכימו למימון חומה - נסגור את הגבול

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ איים לסגור את הגבול הדרומי אם הדמוקרטים בקונגרס לא יסכימו לאשר את מימון בניית החומה בין ארצות הברית למקסיקו. על רקע אי ההסכמה בסנאט על חמשת מיליארד הדולרים הדרושים לתכנית של טראמפ, כתב הנשיא האמריקני בחשבון הטוויטר שלו כי אם לא תושג הסכמה, "ניאלץ לסגור את הגבול הדרומי לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully