וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון: ההרתעה בעזה נשחקה, עיתוי חשיפת המנהרות - פוליטי

29.12.2018 / 12:49

שר הביטחון לשעבר שב לתקוף את ראש הממשלה נתניהו וטען כי שיקולים פוליטים מניעים את מערכת הביטחון. הוא גם התייחס לטענות על חיבור אפשרי עם גנץ בבחירות הקרובות: "נפגשים כדי להגיע לסדר יום משותף". יו"ר העבודה גבאי: "הבחירות הבאות הן ביני לנתניהו"

שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון המשיך לתקוף היום (שבת) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלתו והאשים אותו בהסלמה ברצועת עזה. "בדרום, מאז צוק איתן ועד לפני כמה חודשים - לא נורה כדור", אמר יעלון באירוע שבת תרבות בחיפה. "ההרתעה בעזה לא קרסה אלא נשחקה בגלל התנהלות פוליטית של מערכת הביטחון".

יעלון האשים ש"הפוליטיקה חדרה לכל מקום, גם לדיונים בקבינט". הוא אף התייחס למנהרות בדרום ולמבצע מגן צפוני ואמר כי עיתוי חשיפתן נובע אף הוא משיקולים פוליטיים."המנהרות הוא סיפור שעוקבים אחריו עוד מימיי כשר הביטחון", טען.


בחירות 2019- סיקור מיוחד בוואלה! NEWS

עוד בוואלה! NEWS:
רק הילרי ודונלד עוד צוחקים: הלוחמים של בחירות 2020 יצאו כבר לציד
סיקור עולמי נרחב למות עמוס עוז: "כבה המצפון של העם היהודי. להתראות, קוסם"
צביקה לוי, ''אבי החיילים הבודדים'', הלך לעולמו בגיל 70

משה יעלון באירוע שבת תרבות בחיפה - 29 דצבמבר 2018. מערכת וואלה!
"ההרתעה בעזה לא קרסה''. משה יעלון באירוע שבתרבות בחיפה, היום/מערכת וואלה!

יעלון הודיע במהלך השבוע על הקמת מפלגה חדשה בראשותו, ולפני שלושה ימים אישרו גורמים פוליטיים לוואלה! NEWS כי הוא נמצא במגעים עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ לחבירה לריצה משותפת. גנץ אף רשם השבוע את מפלגתו "חוסן לישראל" ולדברי הגורמים, השניים קיימו בשבועות האחרונים שורה של פגישות "רציניות" שבהן נידונה אפשרות של חבירה של שתי המפלגות לרשימה משותפת, כשככל הנראה גנץ הוא זה שיעמוד בראשה.

"אני לקואליציה בראשות נתניהו לא נכנס", הצהיר יעלון הבוקר. הוא התייחס גם לחיבור האפשרי עם גנץ ואמר כי "אני מתחבר להבנה שאיום מרכזי על מדינת ישראל הוא מה שקורה לנו מבפנים. על הבסיס הזה ניתן למצוא מכנה משותף. אנחנו מדברים, לא מהיום עוד לפני שהוכרזו הבחירות כדי להגיע לבסיס משותף וסדר יום משותף. מה שמדווחים כרגע מבחינת חיבורים זו רק ההתחלה".

שר הביטחון לשעבר, בוגי יעלון נואם בכנס השנתי לפיתוח יכולות צבאיות, תעופתיות והגנה מפני טילים, אבניו, קרית שדה התעופה , 13 במרץ 2018. ראובן קסטרו
"אני לקואליציה עם נתניהו לא נכנס". בוגי יעלון/ראובן קסטרו

באותו אירוע השתתף גם יו"ר העבודה אבי גבאי, ששב והדגיש כי הבחירות הנוכחיות הן בין נתניהו לבינו. "כל המתמודדים האחרים במערכת הפוליטית אומרים ומתכוונים לשבת בממשלה שלו", טען. באתי לעשות שינוי גדול במדינה ואני לא מאמין שאפשר לעשות שינויים גדולים בממשלה בראשות נתניהו".

"אנחנו כרגע במלחמה אמיתית על החיים, על החופש ועל העתיד של אזרחי ישראל", טען גבאי. "אני מייצג תפיסת עולם וקבוצה גדולה של אזרחים שמאמינים שאפשר לשנות. יש אנשים שהתייאשו וזה מה שהשלטון אומר - תגידו תודה על מה שיש. אני מייצג תפיסה שאומרת שאת הדברים האלה אפשר לשנות".

גבאי בירך את ראש העיר חיפה עינת קליש רותם "שהפכה שוב את חיפה לאדומה". קליש רותם מצדה, תקפה את הליכוד וציינה כי לא "תתרפס" בפני אנשי המפלגה בכדי לקבל תקציבים. היא גם שיגרה עקיצה לכלי התקשורת ואמרה כתמשיך לעמוד בקשר ישיר עם הציבור "בלי מתווכים". המנחה ערן זינגר מתאגיד השידור הציבורי, הסביר את העדרות הליכוד פעם אחר פעם ותירץ שכל מי שהוזמן להשתתף באירוע מטעם הליכוד סירב בטענה שנערך בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully