וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה זה חודש וחצי: זוהה שיגור מרצועת עזה לשטח ישראל

מסוק קרב של צה"ל תקף בתגובה לירי עמדה של חמאס בדרום רצועת עזה. הרקטה ששוגרה נפלה בשטח פתוח, ולא גרמה לנפגעים או לנזק. מדובר בירי ראשון לשטח ישראל מאז סבב ההסלמה האחרון בחודש שעבר, לאחר שאתמול נמשכו ההפגנות על גבול הרצועה

עריכה: איתי עמרם

מסוק קרב של צה"ל תקף הלילה (שבת) עמדה של חמאס ליד חאן יונס שבדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לרקטה ששוגרה מוקדם יותר הלילה מהרצועה ונפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. אין נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת "צבע אדום" לא הופעלה משום שהנפילה לא הייתה בקרבת יישובים. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח הארץ.

שיגור זה מתרחש לאחר חודש וחצי של שקט ובצל יום שישי מתוח בגזרה הדרומית. אתמול, נמצאו שני בלוני תבערה ביישובים זרועה וכפר מימון שבמועצה האזורית שדות נגב. במשטרה קראו לציבור "לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים מעין אלו - בלונים ועפיפונים, העלולים להכיל בקרבם חומר נפץ או חומרי בערה העלולים לסכן את שלום הציבור".

לקריאה נוספת:
סכנת ההתלקחות של חמאס: ההפגנות בעזה פוגשות את הבחירות בישראל
מצרים: ארבעה נהרגו בפיצוץ אוטובוס תיירים מדרום לקהיר
קליפורניה הפכה ל"שדה קרב", יוון עלתה באש: אסונות טבע ב-2018

שיגור מרצועת עזה לעבר ישראל. רויטרס
שיגור רקטה מעזה לישראל, בחודש אוגוסט/רויטרס

כמו כן, משרד הבריאות בעזה הודיע אמש כי פלסטיני נהרג בהפגנות שהתקיימו סמוך לגדר המערכת בגבול רצועת עזה . אלפים השתתפו בהפגנות, וכחלק מהפרות הסדר התבצעו כמה ניסיונות חדירה לישראל שאליהם הגיב צה"ל בירי.

לפי דיווחים פלסטיניים, הירי לעבר ישראל נעשה בתגובה למותו של הפלסטיני בעימותים בגבול הרצועה. לאחר מותו, מפגינים יצאו לרחובות בחאן יונס ודרשו תגובה.

(עדכון ראשון: 00:37)

עוד באותו נושא

פלסטיני נהרג בעימותים עם צה"ל בגבול הרצועה; בלוני תבערה שוגרו

לכתבה המלאה

פלסטינים מוחים בדרישה להגיב למות המפגין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully