וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרס בית מחבל ברמאללה ואוסטרליה הכירה בי-ם כבירה | כותרות השבת

צה"ל פעל במחנה הפליטים אל-עמארי שברמאללה והרס את בית המחבל שהרג את סמ"ר רונן לוברסקי. ראש ממשלת אוסטרליה הודיע כי מדינתו מכירה באופן רשמי במערב ירושלים כבירת ישראל. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מינה את מיק מולבני כראש הסגל בבית הלבן. חדשות סוף השבוע

דובר צה"ל

צה"ל הרס את בית המחבל שהרג את הלוחם רונן לוברסקי

כוחות גדולים של צה"ל פעלו במחנה הפליטים אל-עמארי שברמאללה להריסת בית המחבל שהרג את לוחם דובדבן סמ"ר רונן לוברסקי. זאת, לאחר שבג"ץ דחה בתחילת החודש את העתירות נגד הריסת ביתו של נאג'י. המחבל, איסלאם נאג'י, הודה בחקירת השב"כ כי השליך לוח שיש על לוברסקי מגג בניין סמוך במהלך פעילות מבצעית של הכוחות בחודש מאי. האב השכול, ולדימיר לוברסקי, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא "מקווה שזו רק ההתחלה והמצב יתחיל להשתנות".

ראש ממשלת אוסטרליה: "מכירים במערב ירושלים כבירת ישראל"

ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון הודיע כי מדינתו מכירה באופן רשמי במערב ירושלים כבירת ישראל. "אוסטרליה מכירה במערב ירושלים, שהיא מקום מושבה של הכנסת ומוסדות ממשלתיים רבים, כבירת ישראל", אמר מוריסון לכתבים בצהרה מיוחדת שנערכה בסידני שבאוסטרליה. עם זאת, מוריסון ציין שהשגרירות לא תעבור למערב ירושלים עד שיושג הסכם שלום בין ישראל לפלסטינים אך אמר שממשלתו תקים בה משרד שיעסוק בביטחון ובמסחר. עוד הוסיף כי הוא יתחיל לחפש מיקום מתאים לשגרירות שתוקם בירושלים.

הפלסטינים על הכרת אוסטרליה בי-ם: "פוליטיקה פנימית וקטנונית"

הפלסטינים תקפו את החלטת ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון להכיר במערב ירושלים כבירת ישראל. סאיב עריקאת, שעומד בראש המשלחת הפלסטינית למשא ומתן, אמר כי הודעתה של אוסטרליה נובעת מ"פוליטיקה פנימית קטנונית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

האפודים הצהובים חוזרים לפריז: עשרות נעצרו, אלפי שוטרים הוצבו

מחאת "האפודים הצהובים" הגיעה לשבוע החמישי ואלפי מפגינים הגיעו לערים שונות בצרפת, בהן פריז. כ-8,000 אנשי ביטחון הוצבו בבירה הצרפתית וחלקם התעמתו עם המפגינים וירו לעברם גז מדמיע. עצרות מפגינים נעצרו. באחת התקריות, מפגינות חשופות מהקבוצה הפמיניסטית "פמן" התעמתו עם כוחות הביטחון לאחר שהתקרבו מרחק מטרים ספורים מארמון האליזה.

עסקים בדרום סודאן: ארה"ב הטילה סנקציות על אלוף במיל' ישראל זיו

ארצות הברית הטילה סנקציות על אלוף במיל' ישראל זיו, ששירת כראש אגף המבצעים בצה"ל בין השנים 2003-2005, בשל מעורבותו במלחמה בדרום סודאן. על פי ההודעה, החברה בראשה עומד זיו עסקה באופן רשמי בפרויקטים בתחומי החקלאות והדיור עבור ממשלת בדרום סודאן, וזאת כדי להסוות מכירת נשק בשווי 150 מיליון דולר. כלי נשק אלה כללו, על פי משרד האוצר האמריקני, רובים, רימונים וטילי כתף - הן עבור הממשלה והן עבור כוחות האופוזיציה. "זיו קיבל תשלום דרך תעשיית הנפט וניהל שיתוף פעולה הדוק עם חברת נפט רב-לאומית גדולה", נכתב. "בעת שזיו נותר נאמן לבכירים בממשלת דרום סודאן באמצעות שוחד והבטחות לתמיכה ביטחונית, הוא גם תכנן על פי הדיווחים לארגן התקפות של שכירי חרב על שדות הנפט והתשתיות בדרום סודאן, בניסיון ליצור בעיה שרק החברה שלו תוכל לפתור".

לאחר התפטרות קלי: טראמפ מינה את מיק מולבני כראש הסגל בבית הלבן

נשיא ארצות דונלד טראמפ הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי בחר במיק מולבני, בכיר בממשל האמריקני העומד בראש המשרד לניהול תקציבים, לכהן כראש הסגל של הבית הלבן. מולבני יחליף את ג'ון קלי, שנודע בשבוע שעבר כי יעזוב את תפקידו. "מיק עשה עבודה יוצאת דופן בממשל", כתב טראמפ. "אני מצפה לעבוד איתו בתפקיד זה, כשאנחנו ממשיכים להפוך את אמריקה לנהדרת שוב".

גבר בן 42 נהרג מירי ביפו; המשטרה פתחה בחקירה

מותו של תושב יפו, גבר בן 42 שנפצע באורח קשה מירי ברחוב יפת בעיר, נקבע בבית החולים וולפסון. הפצוע פונה לבית החולים כשהוא סובל מפציעה בפלג גופו העליון. יחד עמו, נפצע אדם נוסף באורח בינוני, שפונה גם הוא לבית החולים וולפסון. מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת את המקרה.

תמלילי תיק 4000: אלוביץ' קרא לכחלון "הערבי" ולשרה "המשוגעת"

בעל השליטה לשעבר בחברת בזק שאול אלוביץ' נהג לקרוא לשר האוצר משה כחלון "הערבי" ולאשת ראש הממשלה שרה נתניהו "המשוגעת" - כך פורסם ב"חברת החדשות". מחומרי חקירת תיק 4000 שסיפק מנכ"ל וואלה! NEWS אילן ישועה נטען כי "שאול ואיריס (אלוביץ') היו צוחקים על שרה שהיא מעריצה את עצמה, שהיא משוגעת. הם היו אומרים שהיא מטורפת כמעט כמו הבן שלה". עוד דווח כי אלוביץ' פיתח שנאה תהומית כלפי כחלון בעקבות רפורמת הסלולר, שפגעה בקבוצת בזק, וביקש מעובדי וואלה! NEWS "להיכנס בו". בשיחות עמו אמר אלוביץ' על כחלון שהוא "הרס את השוק". בנוסף לכחלון, גם שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן "סומן" על ידי אלוביץ' בטרם הועבר לתפקיד השר לביטחון פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully