וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ מינה את ראש אגף התקציבים לראש הסגל הזמני בבית הלבן

15.12.2018 / 0:54

מיק מולבני יחליף את ג'ון קלי, שנודע בשבוע שעבר כי יעזוב את תפקידו בסוף השנה. לא ברור מתי ימונה מחליף קבוע. טראמפ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "מצפה לעבוד" עמו

מיק מלבני במסיבת עיתונאים בבית הלבן, בינואר האחרון.. רויטרס
מיק מולבני במסיבת עיתונאים בחודש ינואר האחרון/רויטרס

נשיא ארצות דונלד טראמפ הודיע הלילה (שבת) בחשבון הטוויטר שלו כי בחר את מיק מולבני, בכיר בממשל האמריקני העומד בראש המשרד לניהול תקציבים, לכהן זמנית כראש הסגל של הבית הלבן. מולבני יחליף את ג'ון קלי, שנודע בשבוע שעבר כי יעזוב את תפקידו. לא ברור מתי ימונה מחליף קבוע, ובין השמות שהוזכרו היו גם חתנו ויועצו של הנשיא ג'ארד קושנר.

"מיק עשה עבודה יוצאת דופן בממשל", כתב טראמפ. "אני מצפה לעבוד איתו בתפקיד זה, כשאנחנו ממשיכים להפוך את אמריקה לנהדרת שוב". עוד ציין טראמפ כי קלי יישאר בתפקיד ראש הסגל עד סוף השנה. "הוא פטריוט אמיתי וברצוני להודות לו באופן אישי על שירותו", כתב טראמפ על קלי.

לקריאה נוספת:
דיווח: ראש הסגל בבית הלבן כינה את טראמפ "אדיוט" שיש להציל מעצמו
ראש הסגל בבית הלבן שלל את סיווגו של קושנר - האמון על תכנית השלום
כהן בריאיון ראשון אחרי העונש: שום דבר לא נעשה ללא אישור טראמפ

טראמפ מודיע על בחירת מולבני

בשבוע שעבר, טראמפ אישר שקלי, יתפטר מתפקידו, לאחר שבעצמו החליף את ריינס פריבוס, שפוטר על ידי הנשיא בשנה שעברה. קלי היה מעורב בלא מעט סערות בין כותלי הבית ולפי אחד הדיווחים נחקר גם על ידי התובע המיוחד רוברט מולר. ואולם, טראמפ כינה אותו "איש נהדר" כשהודיע על השינוי הנוסף בממשלו, שחווה שורה ארוכה של הדחות והתפטרויות בשנתיים שלו בתפקיד. ביום שישי הוא הכריז על תובע כללי ושגרירה באו"ם חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully