וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן בריאיון ראשון אחרי העונש: שום דבר לא נעשה ללא אישור טראמפ

עורך דינו לשעבר של נשיא ארה"ב אמר ל-ABC כי הוא שילם את דמי השתיקה לנשים שטענו שניהלו איתו רומן בהוראתו. "שום דבר בארגון טראמפ לא נעשה אף פעם אם הוא לא עבר דרך טראמפ"

עריכה: ליר שפיגלר

אחרי שנגזרו עליו שלוש שנות מאסר, עורך דינו לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (שישי) ל-ABC כי טראמפ הוא שהורה לו לשלם את דמי השתיקה במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות. מייקל כהן, שהודה בתשלום דמי שתיקה לנשים שטענו שניהלו רומן עם טראמפ וכן במתן הצהרה שקרית לקונגרס, אמר על מעסיקו לשעבר בריאיון ראשון מאז גזר הדין: "הוא הנחה אותי לבצע את התשלום. שום דבר בארגון טראמפ לא נעשה אף פעם אם הוא לא עבר דרך טראמפ".

כהן הוא האדם הראשון מהמעגל הפנימי של טראמפ שנשלח לעונש מאסר משמעותי במסגרת חקירת המעורבות הרוסית בבחירות של החוקר המיוחד רוברט מולר. טראמפ מכחיש את טענותיו ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב כי כהן "הוא היה עורך דין והוא אמור לדעת את החוק" והודה במעשים "כדי להביך את הנשיא".

לקריאה נוספת בנושא:
כהן בדרך לתקופת מאסר ממושכת: "שילם דמי שתיקה בהוראת טראמפ"
טראמפ על עורך דינו לשעבר: הוא שקרן, צריך לכלוא אותו

מייקל כהן, לשעבר עורך דינו האישי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שהורשע בתשלום "דמי שתיקה" לשתי נשים שטענו לרומן עם טראמפ  בגזר דינו, 12 בדצמבר 2018. רויטרס
"שום דבר לא נעשה אם הוא לא עבר דרך טראמפ". עו"ד מייקל כהן, רביעי/רויטרס

על פי הודאתו של כהן, טראמפ הנחה אותו להעביר כסף על מנת לקנות את שתיקתה של שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, שלכאורה ניהלה עמו רומן, ב-130 אלף דולר, ועזר לארגן תשלום שך 150 אלף דולר לדוגמנית לשעבר קארן מקדוגל. המטרה הייתה למנוע מהן לדבר על יחסיהן עם טראמפ הנשוי לפני הבחירות. בראיון אמר כהן שטראמפ "היה מודאג מאוד מאיך שזה ישפיע על הבחירות" ושמטרת התשלום הייתה "לעזור לו ולקמפיין שלו".

לדבריו, "אנשי ארצות הברית, והעולם כולו, לא מאמינים למה שהוא אומר. האיש הזה לא מספר את האמת. וזה עצוב שאני צריך לקבל אחריות על המעשים שלו".

כהן יתחיל לרצות את עונשו ב-6 במרץ. עונשו של מנהל הקמפיין לשעבר פול מנפורט טרם נגזר והיועץ לביטחון לאומי לשעבר צפוי לקבל עונש נמוך מאוד בגלל שיתוף הפעולה שלו עם החוקרים.

(עדכון ראשון: 18:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully